Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind hem ook te duur, maar had toch ook de indruk dat hij verkoopt als zoete broodjes.

ik slaag er ook niet in om dat ding met vergelijkbare opties goedkoper te krijgen dan mijn A3. Ik weet wel dat een A3 een ouder model is, maar toch... Toen ik mijn auto enkele maanden geleden ging afhalen hadden de verkopers net de prijzen binnengekregen. Je had ze daar moeten zien staan: "wow, dat is wel érg duur, waar zijn ze mee bezig..." enzovoort.

Bijbetalen voor een 2de sleutel met afstandsbediening is bv echt dikke afrip. Ze moeten opletten dat ze niet té krenterig worden met opties...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
      Niets tegenvallende verkoopcijfers blijkbaar!

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Eurostar,Brussel-Londen, hopen ondergesneeuwde A1 zien staan. " Lease -dinges-parking " weet niet wat.
      truth is in the eye of the beholder

Comment

• Goede verkoopscijfers? Is misschien een lokaal Belgisch Audi-minnend verhaal? Volgend artikel laat een ander licht schijnen over de zaak:

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Een enorm geslaagd ontwerp vind ik het niet, zeker niet in vergelijking met de Mini of de Fiat. Of de auto te duur is of niet laat ik in het midden, maar mijn gevoel zegt dat je zoveel poen niet moet vragen voor een miniwagen. Daar trapt men niet overal in hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
          Goede verkoopscijfers? Is misschien een lokaal Belgisch Audi-minnend verhaal? Volgend artikel laat een ander licht schijnen over de zaak:

Een enorm geslaagd ontwerp vind ik het niet, zeker niet in vergelijking met de Mini of de Fiat. Of de auto te duur is of niet laat ik in het midden, maar mijn gevoel zegt dat je zoveel poen niet moet vragen voor een miniwagen. Daar trapt men niet overal in hoor!
          Dat artikel is hier al tig keer verschenen onder een andere vorm, en al tig keer weerlegd ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Dat artikel is hier al tig keer verschenen onder een andere vorm, en al tig keer weerlegd ook.
            En de ondergesneeuwde A1 tjes. 2 parkings vol?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
              Niets tegenvallende verkoopcijfers blijkbaar!

Dit artikel dateert dan ook al van een week eerder (08/12/2010) dan het artikel waarover het gaat (14/12/2010). Of hoe een Vlaamse sensatiegazet haar woorden vlug moet intrekken
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                Ja en? Wil toch niets zeggen.

Comment

Ja en? Wil toch niets zeggen.
                  Nee, wil inderdaad niks zeggen

Comment

Nee, wil inderdaad niks zeggen
                    Ik bedoel eigenlijk eerder, dat dit zoveel kan zeggen. Zitten ze met mensen tekort om al die A1's af te handelen naar de klanten toe (mijn A3 heeft bv. meer dan 3 weken op die parking gestaan), of is er een andere reden? Allemaal giswerk. De officiële cijfers zullen ooit wel eens moeten verschijnen, en dan gaan we het echt weten.

Comment

Ik bedoel eigenlijk eerder, dat dit zoveel kan zeggen. Zitten ze met mensen tekort om al die A1's af te handelen naar de klanten toe (mijn A3 heeft bv. meer dan 3 weken op die parking gestaan), of is er een andere reden?
                      Ik denk toch eerder dat ze met mensen tekort zitten om die A1's te kopen in Duitsland.
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Alsof een auto rechtstreeks van de band op een camion rolt en enkele uren later bij de dealer staat...
                        Geen enkele constructeur (zelfs Toyota niet) slaagt erin om zulke buffers weg te werken .

Comment

? Ook hier? Kan zijn, moet ik gemist hebben?

Comment

Ik bedoel eigenlijk eerder, dat dit zoveel kan zeggen. Zitten ze met mensen tekort om al die A1's af te handelen naar de klanten toe (mijn A3 heeft bv. meer dan 3 weken op die parking gestaan), of is er een andere reden? Allemaal giswerk. De officiële cijfers zullen ooit wel eens moeten verschijnen, en dan gaan we het echt weten.
                            Hoop dat het goed komt, ik vind het een tof " bakje ", maar geef mij maar de 5 deurs versie ( concept op het autosalon), en vooral indien " men " erin slaagt het aan de man te brengen met een paar optiepaketten aan een schappelijke prijs. Het is niet omdat " Mini " exuberante " prijzen aanrekent, dat Audi daar moet in meegaan? Toch?

Comment

? Ook hier? Kan zijn, moet ik gemist hebben?
                              Onder andere vorm ja. Het origineel (uit een Duits magazine), op één of andere nieuwssite (los van HLN) en nu op HLN

Comment

• Pfffft... Die prijzen zijn wel niet van de poes.

Ik heb voor mijn MiTo 12.500 gegeven. Ok niet zot veel opties (enkel metaalkleur, chromé lichtranden, mistlichten, Airco, sportstuur + sportzetels en 15" alu velgen)... en qua afwerking kan hij niet tippen aan een A1 (maar des te maar aan een Mini) Maar hij zou toch in dezelfde klasse moeten spelen he....

Dan prijst zo'n A1 er zoch toch wel uit (IMO!!!)

Comment

• Niet alleen de A1 hé, stel eens een MINI samen naar je zin .. Daar ben ik ook van verschoten In het algemeen kan je wel stellen dat een Audi / BMW / .. veel te duur is geworden. Je moet eens een A4 of een 3-reeks samenstellen, je verschiet je een bult.

Comment

Niet alleen de A1 hé, stel eens een MINI samen naar je zin .. Daar ben ik ook van verschoten In het algemeen kan je wel stellen dat een Audi / BMW / .. veel te duur is geworden. Je moet eens een A4 of een 3-reeks samenstellen, je verschiet je een bult.
                                    Feit...

Maar ik moet wel zeggen dat ik voor een gelijkaardige MINI (wel cooper D met 110 pk ipv de 95 pk die ik nu heb) voor 16.500 kon buitenlopen.

Nog wel teveel naar mijn zin. Maar als ik zie dat turboman een offerte van 23.000 knotsen voorgeschoteld krijgt voor een vrij basis A1... denk ik toch dat een aantal goedgeprijsde packs toch niet zouden misstaan, niet?

Comment

Niet alleen de A1 hé, stel eens een MINI samen naar je zin .. Daar ben ik ook van verschoten In het algemeen kan je wel stellen dat een Audi / BMW / .. veel te duur is geworden. Je moet eens een A4 of een 3-reeks samenstellen, je verschiet je een bult.
                                      Allemaal mogelijk, maar ik stel vast dat er van die mini eeeenoooorrrruuuum veel rondrijden, en dat is toch de lakmoesproef denk ik. Het is afwachten dat de A1 evengoed zal doen. Ik heb mijn twijfels.

Comment

• Even goed zie ik nooit gebeuren.

Comment

Allemaal mogelijk, maar ik stel vast dat er van die mini eeeenoooorrrruuuum veel rondrijden, en dat is toch de lakmoesproef denk ik. Het is afwachten dat de A1 evengoed zal doen. Ik heb mijn twijfels.
                                          Never underestimate the power of d'ieteren lease....

Ik vind het trouwens raar dat de Volvo C30 nooit een succes geweest is. Want die zie ik echt wel héél vaak rondrijden...

Comment

Working...
                                          X