Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Even goed zie ik nooit gebeuren.
    Vrees ik ook voor.
    Mini druist tegen alle logica in. Heeft alles wat een vrouw NIET zoekt in een auto maar toch moeten ze ene hebben.

Ik snap er niks van!
    en dan durven ze zeggen dat mannen alleen naar het uiterlijk kijken!
    Last edited by ; 20/12/2010, 19:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
      ik vind hem ook te duur, maar had toch ook de indruk dat hij verkoopt als zoete broodjes.

ik slaag er ook niet in om dat ding met vergelijkbare opties goedkoper te krijgen dan mijn A3. Ik weet wel dat een A3 een ouder model is, maar toch... Toen ik mijn auto enkele maanden geleden ging afhalen hadden de verkopers net de prijzen binnengekregen. Je had ze daar moeten zien staan: "wow, dat is wel érg duur, waar zijn ze mee bezig..." enzovoort.

Bijbetalen voor een 2de sleutel met afstandsbediening is bv echt dikke afrip. Ze moeten opletten dat ze niet té krenterig worden met opties...

De volgende A3 zal wel een heel stuk duurder worden, om plaats te maken voor de veel te dure A1. En zolang er genoeg mensen zijn die graag veel te veel betalen om met een "premiummerk" rond te rijden kan Audi zijn prijzen blijven opdrijven. Zolang de mensen extra willen betalen voor verschillende peperdure opties die bij goedkopere merken gewoon standaard zijn... Audi heeft een gigantische naam opgebouwd, en het zijn goede kwalitatieve auto's... Ze zijn wat saai ja maar de meeste mensen vinden ze wel mooi, ook al lijken ze allemaal op elkaar... Ik vind de A1 wel de minst geslaagde Audi van de laatste jaren. Maar Audi moet opletten dat ze niet te hebberig worden, of mensen kunnen eens beginnen af te haken als het te zotjes wordt....
      Last edited by ; 20/12/2010, 20:58.

Comment

• Hebben hier al foto's gestaan van full-color blauw?

Comment

• Comment

• Comment

• 1.4 TFSI + DSG

Comment

• 5-deurs doet me trouwens van zij-aanzicht wat denken aan A3 van enkele generaties terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                  Hebben hier al foto's gestaan van full-color blauw?

Ziet er goed uit
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                    wat een beeld

Comment

• Ook nog knap in blauw!
                      freude am fahren

Comment

• Bij Y en N Claessens in Wilrijk staat zo een blauwe met grijze dakstijlen. Knap !!!
                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• er stonden daar ook normaal 2 witte vond ik ook zeer knap !
                          2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                            Never underestimate the power of d'ieteren lease....

Ik vind het trouwens raar dat de Volvo C30 nooit een succes geweest is. Want die zie ik echt wel héél vaak rondrijden...
                            De C30 was bij het begin helemaal geen succes. Maar het tij is gekeerd, naar verluidt verkoopt hij nu zeer goed. Ik heb geen exacte cijfers maar als je de artikels in diverse magazines naleest, tenminste die van 2010 dan kan je dit besluiten. Ik denk dat de facelift veel goed gedaan heeft + de juiste campagnes. De C30 is ook een nicheproduct, want enkel in 3-deurs te verkrijgen, wat voor de leasemarkt bijv. al een groot probleem is.

Comment

Niet alleen de A1 hé, stel eens een MINI samen naar je zin .. Daar ben ik ook van verschoten In het algemeen kan je wel stellen dat een Audi / BMW / .. veel te duur is geworden. Je moet eens een A4 of een 3-reeks samenstellen, je verschiet je een bult.
                              amaai,

eerste keer dat ik U gelijk moet geven, maar dat zeg ik al jaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                Allemaal mogelijk, maar ik stel vast dat er van die mini eeeenoooorrrruuuum veel rondrijden, en dat is toch de lakmoesproef denk ik. Het is afwachten dat de A1 evengoed zal doen. Ik heb mijn twijfels.
                                yep, die rijden vooral rond in het donkerblauw, naar keuze te verkrijgen met of zonder fluogele buitenspiegels.

Mini is net zoals Fiat 500 een marketingauto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                  De volgende A3 zal wel een heel stuk duurder worden, om plaats te maken voor de veel te dure A1. En zolang er genoeg mensen zijn die graag veel te veel betalen om met een "premiummerk" rond te rijden kan Audi zijn prijzen blijven opdrijven. Zolang de mensen extra willen betalen voor verschillende peperdure opties die bij goedkopere merken gewoon standaard zijn... Audi heeft een gigantische naam opgebouwd, en het zijn goede kwalitatieve auto's... Ze zijn wat saai ja maar de meeste mensen vinden ze wel mooi, ook al lijken ze allemaal op elkaar... Ik vind de A1 wel de minst geslaagde Audi van de laatste jaren. Maar Audi moet opletten dat ze niet te hebberig worden, of mensen kunnen eens beginnen af te haken als het te zotjes wordt....
                                  zolang de wetgever zijn handjes afhoudt van de leasingmarkt, zal Audi/BMW/Mercedes nog voldoende afzet genereren (hoewel hun leaseprijzen toch nogal beginnen op te lopen). Audi is vooral een merk dat populair is geworden net omwille van die leasing. Wanneer een BMW 3 jaren geleden nog net buiten budget was, paste er toch wel vaak een A4 in. Audi had een vrij agressieve prijszetting pakweg 5 à 10 jaar terug in de leasingmarkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                                    amaai,

eerste keer dat ik U gelijk moet geven, maar dat zeg ik al jaren.
                                    Ik zeg ook al jaren dat je mij gelijk moet geven

Comment

Ik zeg ook al jaren dat je mij gelijk moet geven
                                      nope, ben autoliefhebber, geen audiliefhebber

zie het dus ruimer

ps: A5 vind ik wel knappe bak hoor en eigenlijk begin ik ook wel te wennen aan de A7 of BMW 5 GT, wennen hé, zeg niet dat ik er razend verliefd op word

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                                        nope, ben autoliefhebber, geen audiliefhebber

zie het dus ruimer

ps: A5 vind ik wel knappe bak hoor en eigenlijk begin ik ook wel te wennen aan de A7 of BMW 5 GT, wennen hé, zeg niet dat ik er razend verliefd op word
                                        De A5 coupe vind ik de knapste Audi van de laatste jaren... Bloedmooie auto, zowel vanbuiten als vanbinnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                          De A5 coupe vind ik de knapste Audi van de laatste jaren... Bloedmooie auto, zowel vanbuiten als vanbinnen.
                                          Dat spreekt voor zich.

Comment

Working...
                                          X