Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Trekt op geen hol!
    Don't worry. Voor 500 euro kan je de optie "bmw logo pack" aanvinken. Daarin zit buiten de logo's op de voor- en achterkant ook de woorden "faaaak" en "veeett!!!" in constrasterende stikking op de zetels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Don't worry. Voor 500 euro kan je de optie "bmw logo pack" aanvinken. Daarin zit buiten de logo's op de voor- en achterkant ook de woorden "faaaak" en "veeett!!!" in constrasterende stikking op de zetels.

Comment

• ²²²²²

Comment

• Deze schets zit in het filmpje over de Audi Fascination Quattro:

See More details at http://www.autoblog.gr 30 years of success -- Audi is further expanding quattro technologyMore traction, more driving safety, more drivin...

Lijkt me geen gewone A1, meer in de richting van een S/RS.

Comment

• zojuist een heel mooitje komen parkeren onder mijn venster...
            knap en stijlvol, zeker met het twee-kleurig lederinetrieur (zwart en silver)
            vrouwlief was meteen onder de indruk...
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Amai jij woont dicht van bij mij Idd wel knap zo in het zwart.

Comment

• Merk nu pas dat er een 1.4TFSI van 186pk in de car configurator staat

6,9s naar 100.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                  Amai jij woont dicht van bij mij Idd wel knap zo in het zwart.

oei ! ik heb mij verraad ! Vertel het niet verder ik ben hier incognito...
                  mijn Q5 zal je wel al zien rondrijden...

deze morgen heb ik een zelfde A1 in de showroom te Bredene gezien, maar zonder de silver-boog
                  zo is de wagen al een stuk banaler; temeer dat hij de afschuwelijke "wit-plastic met streepjes" binnenversiering had, die in mijn esthetische opvatting enkel bij een spierwitte A1 past...

Comment

• 'Verkoop Audi A1 komt niet op gang'

Officieel doet Audi alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Men ontkent met klem dat zij een verkoopprobleem met de A1 heeft. Om dit te illustreren werd er vorig jaar nog gemeld dat het productietempo voor 2011 verhoogd zou worden naar 120.000 exemplaren, oftewel 520 stuks per dag. Maar er zijn steeds meer signalen dat de A1 niet aan de verwachtingen voldoet. Met name in Duitsland, een van de belangrijkste afzetmarkten, komt de verkoop niet op gang.
                    .
                    In januari verkocht Audi bij onze oosterburen 2.076 exemplaren van de A1. Die afzet stoelt voor een groot gedeelte op verkoop aan eigen personeel van de Volkswagen Groep. Die kunnen de A1 met een korting kopen. Of de aanschaf van een A1 wordt door het autoconcern aantrekkelijk gemaakt door goedkope leningen te verschaffen aan verwante partijen, zoals de partners van werknemers. Ook dat doet feitelijk de aanschafprijs dalen. Nog een systeem is de versnelde verkoop als tweedehands exemplaar via de dealers. De A1 wordt dan door de dealer gekocht, en meteen als occasion doorverkocht.
                    .

.
                    Volgens Duitse onderzoekers bedroeg het verkoopaandeel van eigen werknemers in januari 42,4 procent. Een gezond cijfer is echter 10 procent. Wie boven de drempel van 20 procent gaat, presteert slecht. Een vergelijking met de Mini Countryman van Audi's concurrent BMW laat zien dat het verkoopaandeel sinds september (beide modellen kwam min of meer tegelijkertijd op de markt en zijn vanuit deze optiek vergelijkbaar) bijna continu onder de drempel van 20 procent zit. “De consument ziet de Mini veel meer als een unieke auto. De Audi A1 wordt veel minder begeerd", zo stellen de onderzoekers.
                    .
                    In Nederland heeft de A1 een ogenschijnlijk goede januarimaand achter de rug met 750 registraties versus 557 voor Mini. Maar onduidelijk is hoeveel hiervan daadwerkelijke klantleveringen zijn. Feit is dat Audi momenteel in Nederland adverteert dat haar A1 uit voorraad leverbaar is. Voor een Mini geldt een levertermijn van 12 weken. Dat is het verschil tussen uitdelen en in de rij staan. Oftewel het verschil tussen een auto die niet en eentje die wel begeerd wordt.

Bron: www.autointernationaal.nl
                    freude am fahren

Comment

• Die laatste paragraaf doet me wel de wenkbrauwen fronsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten

'Verkoop Audi A1 komt niet op gang'

.
                        In Nederland heeft de A1 een ogenschijnlijk goede januarimaand achter de rug met 750 registraties versus 557 voor Mini.
                        Bron: www.autointernationaal.nl
                        Ogenschijnlijk een goede maand, dat zegt men inderdaad goed.
                        In januari worden in Nederland altijd veel wagens ingeschreven die men op het einde van het jaar niet wil inschrijven. Zo zijn er maar 17 A1's in Nederland in december 2010 ingeschreven. In NL is het resultaat dus ook bedroevend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                          Ogenschijnlijk een goede maand, dat zegt men inderdaad goed.
                          In januari worden in Nederland altijd veel wagens ingeschreven die men op het einde van het jaar niet wil inschrijven. Zo zijn er maar 17 A1's in Nederland in december 2010 ingeschreven. In NL is het resultaat dus ook bedroevend.
                          En vandaag lees ik in de krant dat Audi zijn werknemers een recordbonus (> 6000 EUR) betaalt omwille van de goede resultaten. Ook de werknemers in Vorst waar de A1 gebouwd wordt.

Comment

• Dan toch niet elke werknemer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Dan toch niet elke werknemer
                              Waarom niet?

Het meest recente nieuws uit België en het buitenland, economie en geld, cultuur, sport en lifestyle. Lees online de krant en DS Avond.

Comment

• Onze pa had er nog niets over gezegd, blijkbaar wil hij ons ma verrassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Onze pa had er nog niets over gezegd, blijkbaar wil hij ons ma verrassen
                                  't Staat in alle kranten.

Verrassing schat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    't Staat in alle kranten.

Verrassing schat!
                                    Wil -> wou Of hij dacht het zelf op te gebruiken, en is nu genekt door de kranten

Comment

• Ze hadden beter eerst de Sportback gelanceerd zoals de eerder getoonde Conceptcar.
                                      Dan hadden ze alvast één klant meer.

Comment

• Ons vader heeft vandaag een A1 meegekregen van het werk, om er een dagje mee te rijden. Het is een 1.4 TFSI 122pk S-tronic. Ik moet vandaag wel werken tot 21 uur, maar daarna eens mee gaan rondtoeren. Ben benieuwd !

Comment

• Deze week met een A1 1.6tdi 105pk op stap, die rijdt wel goed. Goed afgewerkt maar het verschil met een A5 is natuurlijk enorm, de elektrische ruiten gaan ongeveer 3x trager naar beneden om maar een voorbeeld te geven

Display is van mindere kwaliteit en de carkit was ook maar brakkelig. Voor hetgeen ze kosten zou ik ook eerder de A3 kopen. Moesten ze er 5K afdoen zou hij volgens mij wel beter verkopen!

P.S.: Vorige keer een 1.1 ?? benzine meegekregen en dat was echt wel te weinig voor de snelweg.

Comment

Working...
                                          X