Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenU weet mij wonen.
mgv,
Comment
-
Leuke wagen!
Weet U mij ook wonen?That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenLeuke wagen!
Weet U mij ook wonen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenHaha u kunt hem 1 maart bekijkenThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenNice! Ik wist niet of je met de nieuwe wagen al ging komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenJaa kga em seffes halen want kben ziek..
Geniet maar van de nieuwe wagen, ik ben benieuwd wat je van s-tronic gaat vindenThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenBeterschap! Ik ben er net bijna van af
Geniet maar van de nieuwe wagen, ik ben benieuwd wat je van s-tronic gaat vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenTis al een pak beter ze.. De eerste 200 km staan er zo goed als op nog gene second spijt van gehad..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEven with the facelift i still don't like it.
Comment
-
Audi A1.
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenkvind de A1 wel mooi maar een girls car zoals de mini, BMW 1, corsa, fiat 500, ...
Sent from my iPhone using Tapatalk2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBmw 1 girlscar? Wtf
De rest wel. Nochtans is een mini een enorm goed sturende karretje.Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenYeah right
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenYeah right
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment