Lekker! lekker! lekker!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lotus Elise (Facelift)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDoet me een beetje aan dit denken:
Ik vind dat het al laaaang tijd is voor een nieuw model ipv een facelift...
Edit: Je moet het toch maar durven eigenlijk. Zowel lichten als luchtinlaten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWel straf het verschil in 0-60 mph en 0-100 kmh bij de basisvariant.. net op een schakelpunt ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenDe 'nieuwe' Exige is bangelijk, pak agressiever geworden. Ik doelde al op de opvolger daarvan
Comment
-
Cruise control
Uit principe
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenI quite like itEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Should I buy one?
Some changes, then, but the same outcome. The base Elise is still the best small sports car you'll get your hands on.
Complete rij-impressie: [www.autocar.co.uk]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Lotus Elise 1.6
Updated entry-level Elise get new 1.6-litre engine, and ultra-low emissions, but does it still set the handling benchmark?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Rating:
FIRST OPINION
With a 21 and 17 per cent improvement in fuel economy and CO2 emissions compared to the outgoing Elise S, this car marks a huge leap forward for Lotus. The new 1.6-litre engine feels marginally smoother and more eager to rev than the 1.8-litre unit, and thanks to a kerbweight of just 876kg it provides plenty of performance for not much power. The only problem is its subastantial £27,450 price tag, and that’s before any options have been added. But with its light weight, low emissions and sensational handling, the new Elise is more relevant than ever.
Complete rij-impressie: [www.autoexpress.co.uk]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Het credo van Colin Chapman is, ondanks hun SUV-plannen, nog springlevend in Hethel. Het is dit jaar namelijk 20 jaar geleden dat de Elise op de autoshow van Frankfurt aan de wereld werd voorgesteld, dus hebben ze ter ere van dit jubileum een Elise 20th Anniversary Special Edition verzonnen.
Het jubileummodel weegt ‘slechts’ 10 kilogram minder dan de Elise S. Klinkt weinig, maar vergeet niet dat de Britse tweezitter met 924 kilogram al een vedergewichtje was. De bespaarde kilo’s komen op het conto van een lichtere set wielen, een andere middenconsole en lichtgewicht stoelen, gehuld in leer en alcantara.
De aandrijving wordt verzorgd door de bekende 1.8-liter viercilinder met supercharger, goed voor 217 pk, wat gelijk staat aan het vermogen van de Elise S Cup. De fissa-Elise sprint in 4,6 seconden naar de 100 km/u en heeft een topsnelheid van 237 km/u. Het verbruik van de Brit valt met een gemiddelde 5,9 liter per 100 km alleszins mee.
hij komt beschikbaar in de kleuren geel, blauw, groen en zilvergrijs. Diverse onderdelen als de diffuser, zijspiegels en rolbeugel zijn in het matzwart gestoken. De prijs voor dit alles: £39.900 in het VK, wat neerkomt op een extra £2.700 bovenop de reguliere Elise S.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment