Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus CT 200h

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• net met dit - voor mij - designmatig hoogtepunt gereden

eerste keer hybride, ik hou ervan...lekker chill en die stilte is oorverdovend bij mijn rijstijl...ik verwachtte me zoals er bijna contenu wordt gezegd aan een zagerige benzinemotor als je er ff de pees oplegt, maar ik vond de benzine motor vooral erg stil...mooi zo

auto voelt heel solide, wel een beetje zwaar, afwerking binnenin is top, maar ik prefereer een benz interieur kwa stijl

koffer is - logisch - niet zo groot maar das geen minpunt
    de achteruitrijcamera is een flashy gadget

1 ferm minpunt, alweer als benzlover...de links wisser vooraan laat een dik stuk ruit onbewist, vind ik erg irritant en waarom

in het wit nix geen opvallende auto, ik zag erna een witte lancer sportback toevallig en je moet als leek goed kijken welke de lexus is

de techniek spreekt me vooral aan, een auris hybrid zou me miss evenzeer voldoen

Comment

• valt mij ook op dat hij vaker te zien is tegenwoordig. De nieuwe regeling voor bedrijfswagens zal daar ook wel voor iets tussen zitten (lage CO2).

Ik heb er ook mee gereden maar vond het allesbehalve sportief rijden en ook de kofferruimte was voor mij onvoldoende, 't is echt wel minder dan een golf bv.

Voor mensen waar bovenstaande punten niet van belang zijn, is het wel een prima keuze

Comment

• de voet-handrem was thuiskomen

nog ff vraagje...ik heb er maar ff mee gereden en niet alle knopjes bezien en beroerd...het lexus-logo vooraan zou een afstandsradar kunnen behuizen...heeft deze lexus een adaptiev cc ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          de voet-handrem was thuiskomen

nog ff vraagje...ik heb er maar ff mee gereden en niet alle knopjes bezien en beroerd...het lexus-logo vooraan zou een afstandsradar kunnen behuizen...heeft deze lexus een adaptiev cc ?
          Yep, optioneel op de Luxury Line, in combi met een pre-crash safety system. De radar zit dan idd mooi weggestopt achter het Lexus logo.

Comment

• Iemand een idee van de verkoopscijfers in Be? Bijna elke autostrade rit zie ik er wel eentje tegenwoordig.

Comment

• In Nederland rijden er heel veel van die dingen rond, kom er elke dag een x aantal tegen.

Comment

• als grensbewoner kan ik het verschil idd alleen maar beamen

Comment

• In Nederland zijn ze fiscaal ook nog aantrekkellijker dan in ons Belgenlandje..

In principe is dit geen verkeerde kar hoor, ik vind hem zelfs redelijk knap, luxueus vanbinnen en is volgens mij nog vlot te rijden ook.

Comment

• Ik was positief verrast op het autosalon. De buitenkant vind ik knap, en de binnenkant ziet er ook goed uit. En het interieur vind ik heel mooi afgewerkt, als je dat vergelijkt met de bmw 1 dan is de 1 maar een armoedig ding binnenin... Binnenkort eens een testritje doen, ik ben benieuwd naar het rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Met alle beste wil van de wereld, maar daar kan ik niet mee akkoord gaan.

De Delte en de C30 bulken van het karakter (love it or hate it), deze kleine Lexus hier vind ik 100% op een souped up Toyota Corolla lijken. En ik ben niet lief of extra hard met m'n woorden, maar zeg het zoals ik die auto zie : je zou compleet geschift moeten zijn om daar (wat kost 'ie?) 35k (?) voor te moeten geven. Karakter nul. Lexus heeft al knappe auto's gebouwd, maar dit is er alvast géén van, wat mij betreft.

En binnenin : ik vind dat het erg hard opvalt in je tekst die die spypics (oid) begeleiden, dat je een met leder beklede koepel boven de tellers hebt, en met leder beklede armsteunen en een met leder beklede middentunnel. Maar voorts ziet dat er echt niet uit zoals ik van 'n Lexus zou verwachten, maar wel zoals een (goed en degelijk gebouwd) Toyota-interieur waar enkele lapjes leer op gesmeten zijn om de auto een premium feel te geven. Doesn't work for me.

In z'n geheel durf ik het zo te vergelijken : een hoogstens matig mooie (voor de vuilbekken onder ons "een lelijke doos maar 'k zou ze nog doen") dame die wat last heeft van extra kilootjes en zeker geen verfijnde looks heeft, die opvalt door haar ecologische manier van leven (wat cool is om te vertellen, maar daar stopt het uiteindelijk ook) en daardoor dubbel zoveel van het gezinsbudget opslokt, die qua karakter hoogstens matig scoort ... maar die dan wel enkele extra lapjes zacht leer tussen haar dijnen krijgt aangemeten ... die wordt daar ook plots geen primadonna mee.

Enfin, 'k gun het Lexus, en het valt op dat "zij die moeten" de auto hard verdedigen (het zou maar erg zijn moest 't niet zo zijn), maar deze Toyota+ lijkt me niet meteen enige onrust bij de bouwers van de premium compacts te gaan veroorzaken. De Delta blaak van karakter en stijl (imo mist de Lexus daar zo goed als alles), de C30 is uitermate eigenzinnig, opvallend zonder negatief te zijn en heeft een hip en no nonsense imago (de Lexus kan je wel eigenzinnig noemen, maar opvallend is 'ie alvast niet of 't is door 't feit dat 'ie eigenlijk schoonheid mist, en no nonsense is 'ie allerminst). Ik hoop van harte dat die paar lapjes leder binnenin en de verklaarde fantastische bouwkwaliteit het pleit weten te redden.
                      lol, overduidelijk een jap hater die de beste wil probeert om nog beleefd te blijven me dunkt. Al was het maar de manier waarop hij het interieur beschrijft: Toyota interieur met lapjes leder over LOL!

Ofwel is het een Toyota interieur, ofwel is het dat niet he, niet flauw over doen.
                      Het feit dat je het hebt over die "stukken lapjes leder" wil toch zeggen dat je ergens erkenning hebt voor de kwaliteit van het uitzicht van dat interieur, en dat je het hééél moeilijk hebt om toe te geven: DAMN, die jappen kunnen een interieur maken zonder er plastikerig uit te zien (lees: zonder er Toyota-achtig uit te zien).

Kraad u aan aan om eens naar ene Lexus dealer te gaan en om in eentje te gaan zitten.

Toyota interieur met lappen leder, een goedje!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik hoop van harte dat die paar lapjes leder binnenin en de verklaarde fantastische bouwkwaliteit het pleit weten te redden.
                      van welke planeet kom jij?
                      nog nooit gehoord van de legendarische bouwkwaliteit die Japanse fabrikanten hanteren? (of niet willen horen zeker )
                      Last edited by E-riko; 11/06/2012, 21:07.
                      The Power Of Dreams

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        wtf een 1.8 met 99pk
                        en een 1.6 hebben met 160pk even nadenken kerel.
                        Nissan QQ driver.

Comment

Working...
                        X