Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Persoonlijk vind ik het best een geslaagde auto, mijns inziens zouden enkele een zichtbare uitlaat achteraan hem een iets sportievere look mogen geven.
Ook zou ik wachten op een iets zwaardere benzinemotor, bij voorkeur een 6-cilinder.
Hoewel de combinatie die op dit ogenblik fiscaal gezien erg mooi is vanwege de beperkte CO2 uitstoot denk k dat de 1.8 iets te weinig plezier zal geven op de autosnelweg waar de electromotor niet actief is.
HEt interieur valt op het eerst zicht mee, de uit de kluiten gewassen computermuis voor de GPS en het ouderwetse display voor temperatuur en klok zijn een gmiste kans. Een touch-screen waar alles op wordt weergegeven en alles bedient had volgens mij beter geweest/ Ze hebben een GPS met touch screen toch ook in de andere modellen.
Desalnietemin denk ik dat dit mijn moeder haar volgende auto zal worden aangezien zij haar huidige IS250 iets te groot vind. Deze is toch een kleine 20cm korter met even grote koffer.
Best wel knap hoewel die achterste zijdeuren nogal heel krap ogen, en het dashboard met die versnellingspook en die "muis" een beetje vreemd zijn.
Verder stel ik mij ook wel vragen wat er gaat gebeuren als 2 belangrijke concurrenten vernieuwd worden: de A3 en 1. Toch al enkele jaren oud en binnenkort dus een opvolger...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment