Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus CT 200h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Lexus CT 200h

    Lexus CT 200h
    23 februari 2010 | Tekst: Alexander Inia
    Bij Lexus zijn ze erg enthousiast over de CT 200h, de auto die de BMW 1-serie en Audi A3 moet gaan beconcurreren. Zo enthousiast zelfs, dat een enthousiaste medewerker de persmap voor Genève alvast met de media gedeeld heeft. Kijk gezellig met ons mee!

    De Lexus CT 200h is de productieversie van de LF-Ch Concept, die vorig jaar debuteerde op de IAA in Frankfurt. De vijfdeurs hatchback heeft een hybride aandrijflijn met nikkel-hydride accu’s. Het gecombineerde vermogen weten we nog niet, wel kunnen we nu melden dat de aandrijflijn een 1,8-liter viercilinder benzinemotor bevat. De kracht gaat via een CVT-transmissie naar de voorwielen.
    De CT 200h is 4,32 meter lang, 1,77 meter breed en 1,43 meter hoog. 17-inch lichtmetaal behoort tot de standaarduitrusting. De Lexus kent drie modi: Eco, Normal en Sport. Die laatste is er mede omdat Lexus de auto ook nadrukkelijk wil neerzetten als concurrent van de BMW 1-serie, een auto die vooral te boek staat als een sportieve hatchback.
    Op de Autosalon van Genève komen we meer te weten. Nog een week geduld!

    Bron: www.autoweek.nl
    freude am fahren

  • #2






    Bron: www.autoweek.nl
    freude am fahren

    Comment


    • #3






      Bron: www.autoweek.nl
      freude am fahren

      Comment


      • #4






        Bron: www.autoweek.nl
        freude am fahren

        Comment


        • #5
          Het koetswerk is veeeeeel te lomp!

          Comment


          • #6






            Bron: www.autoweek.nl
            freude am fahren

            Comment


            • #7






              Bron: www.autoweek.nl
              freude am fahren

              Comment


              • #8
                1 woord: bland

                Comment


                • #9
                  Wàt saai en lomp! Ik ben totaal niet overtuigd dat Lexus hiermee de BMW 1 ed zal kunnen beconcurreren.
                  Bovendien vind ik het design een samenraapsel: zo zie ik in de sneut wat Toyota Auris (geeuw), de kont heeft dan wat weg van de Subaru Impreza.
                  Terug naar de tekentafel graag!
                  freude am fahren

                  Comment


                  • #10
                    Sinds wanneer heeft Lexus blauwe logo's?

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Sinds wanneer heeft Lexus blauwe logo's?
                      Het logo is blauw als het om een hybride-model gaat van Lexus.
                      freude am fahren

                      Comment


                      • #12
                        Bweik.

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Sinds wanneer heeft Lexus blauwe logo's?
                          't is iig beter dan hun gouden logo's in de US

                          Comment


                          • #14
                            Exterieur: suckt
                            Interieur: suckt nog veel harder
                            Aandrijflijn: suckt ook vrij hard
                            FWD: suckt nog het hardste van allemaal

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              1 woord: bland
                              Voilà, dat drukt het perfect uit.
                              Sjongejonge, dit is nog meer dulle boel dan een Golf.
                              En stop nu toch eens met die hybride (ik ga dat vanaf nu "hypocride" noemen), ik zie daar nu eens echt níets in...

                              Comment


                              • #16
                                Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                Voilà, dat drukt het perfect uit.
                                Sjongejonge, dit is nog meer dulle boel dan een Golf.
                                En stop nu toch eens met die hybride (ik ga dat vanaf nu "hypocride" noemen), ik zie daar nu eens echt níets in...
                                dat hybride gedoe gaat net hun key selling point zijn vermoed ik.. voor mensen die een Prius niet chique genoeg vinden

                                Comment


                                • #17
                                  Ja uiteraard.
                                  Marketing-gewijs zijn er weinig betere zetten tegenwoordig dan een hybride uit te brengen.
                                  Of eender welk ding dat het predikaat 'eco' krijgt opgeplakt door de regering.
                                  Maar vanuit liefhebbersstandpunt bekeken vind ik het maar slappe boel.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                    Ja uiteraard.
                                    Marketing-gewijs zijn er weinig betere zetten tegenwoordig dan een hybride uit te brengen.
                                    Of eender welk ding dat het predikaat 'eco' krijgt opgeplakt door de regering.
                                    Maar vanuit liefhebbersstandpunt bekeken vind ik het maar slappe boel.
                                    Gelukkig maakt Lexus ook coole auto's

                                    Comment


                                    • #19
                                      Da's relatief. Cool voor een Lexus, maar binnen die klasse zou ik toch een andere voorkeur hebben.
                                      Idem met de LFA. 2 keer te duur overigens.
                                      Niet m'n ding allemaal, te klinisch, te berekend. Duitsers zijn dat ook, maar op een andere manier.
                                      Moeilijk uit te leggen...

                                      Comment


                                      • #20
                                        de middenklasser worden veel te groot om hun eenvolume koetwerk goed to hun recht te laten komen

                                        Comment

                                        Working...
                                        X