Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus CT 200h

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een aantal kleuren volgens lexusenthusiast.com

Comment

Comment

Comment

wat scheelt er met die voorbumper?

is dat de ongeval-look?
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Zeker in profiel scheelt er daar toch iets mee, me dunkt.
                    freude am fahren

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Bron: [lexusenthusiast.com]
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Enkele foto's van pre-productie interieurs...

Foto van interieur met opties: geperforeerde lederen zetelbekleding, één van de mogelijke inlegsoorten, navigatie met remote touch, zetelverwarming, elektrisch schuifdak:

Foto van standaard interieur: stoffen Alcantara-achtige zetels, dashboard zonder navigatie, lederen overkapping van tellerpartij, lederen afwerking van zijkant middenconsole en lederen armsteunen in de deurpanelen, volautomatische airco met 2 zones, radio-CD-MP3-USB, lederen multifunctie sportstuur:

Optioneel navigatiescherm en uitgebreide boordcomputer in detail:

Bron: lexusenthusiast.com

Comment

Comment

Als dat maar goed komt... 'k dicht dit model in Europa zeer weinig kansen toe. Als Lexus hiermee de Audi A3 en de BMW '1 wil beconcurreren in Europa, dan zie ik 't zeer somber in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Als dat maar goed komt... 'k dicht dit model in Europa zeer weinig kansen toe. Als Lexus hiermee de Audi A3 en de BMW '1 wil beconcurreren in Europa, dan zie ik 't zeer somber in.
                                2nd that!

Comment

Qua exterieurdesign kan ik akkoord gaan. Ik moet hem eerst in realiteit eens goed bezien (en in een andere kleur dan dat modieuze wit). De Japanners zijn het nogal ver en gecompliceerd gaan zoeken op hun tekentafel. Maar de 1 reeks was ook geen easy beauty waar iedereen zomaar op viel en heeft bij veel mensen een serieuze gewenningsperiode nodig gehad. De A3 wordt dan weer wel gemakkelijk gesmaakt, maar is intussen een saaie verschijning, vind ik.

Allemaal kwestie van smaak, natuurlijk, maar qua interieur vind ik deze CT er stukken beter uit zien dan zijn saaiere Duitse concurrenten. Wel duidelijk geïnspireerd op de 1-reeks, maar standaard op een veel hoger niveau qua afwerking dan zijn Duiste concurrenten.

Anyway, met maar 1 carrosserievorm en 1 motorisatie/aandrijfgeheel zou het compleet absurd zijn om evenveel verkoopscijfers als de twee Duitsers te willen halen. Die hebben op zich al 70% van het marktsegment in handen. Het is wel de bedoeling om een klein graantje mee te pikken. En dan heeft deze CT heel wat meer te bieden dan de Lancia Delta, Volvo C30 of andere premium compacts. Al is het maar om eindelijk eens een kwalitatief alternatief te bieden voor diegene die iets anders wil dan de doorsneeworst

Comment

Wat weegt dit trouwens met heel die 'milieuvriendelijke' aandrijving? Richting 1500 kilo?

Comment

Ziet er binnenin inderdaad prachtig uit. Wagen die zeker een kans verdiend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                        En dan heeft deze CT heel wat meer te bieden dan de Lancia Delta, Volvo C30 of andere premium compacts.
                                        Met alle beste wil van de wereld, maar daar kan ik niet mee akkoord gaan.

De Delte en de C30 bulken van het karakter (love it or hate it), deze kleine Lexus hier vind ik 100% op een souped up Toyota Corolla lijken. En ik ben niet lief of extra hard met m'n woorden, maar zeg het zoals ik die auto zie : je zou compleet geschift moeten zijn om daar (wat kost 'ie?) 35k (?) voor te moeten geven. Karakter nul. Lexus heeft al knappe auto's gebouwd, maar dit is er alvast géén van, wat mij betreft.

En binnenin : ik vind dat het erg hard opvalt in je tekst die die spypics (oid) begeleiden, dat je een met leder beklede koepel boven de tellers hebt, en met leder beklede armsteunen en een met leder beklede middentunnel. Maar voorts ziet dat er echt niet uit zoals ik van 'n Lexus zou verwachten, maar wel zoals een (goed en degelijk gebouwd) Toyota-interieur waar enkele lapjes leer op gesmeten zijn om de auto een premium feel te geven. Doesn't work for me.

In z'n geheel durf ik het zo te vergelijken : een hoogstens matig mooie (voor de vuilbekken onder ons "een lelijke doos maar 'k zou ze nog doen") dame die wat last heeft van extra kilootjes en zeker geen verfijnde looks heeft, die opvalt door haar ecologische manier van leven (wat cool is om te vertellen, maar daar stopt het uiteindelijk ook) en daardoor dubbel zoveel van het gezinsbudget opslokt, die qua karakter hoogstens matig scoort ... maar die dan wel enkele extra lapjes zacht leer tussen haar dijnen krijgt aangemeten ... die wordt daar ook plots geen primadonna mee.

Enfin, 'k gun het Lexus, en het valt op dat "zij die moeten" de auto hard verdedigen (het zou maar erg zijn moest 't niet zo zijn), maar deze Toyota+ lijkt me niet meteen enige onrust bij de bouwers van de premium compacts te gaan veroorzaken. De Delta blaak van karakter en stijl (imo mist de Lexus daar zo goed als alles), de C30 is uitermate eigenzinnig, opvallend zonder negatief te zijn en heeft een hip en no nonsense imago (de Lexus kan je wel eigenzinnig noemen, maar opvallend is 'ie alvast niet of 't is door 't feit dat 'ie eigenlijk schoonheid mist, en no nonsense is 'ie allerminst). Ik hoop van harte dat die paar lapjes leder binnenin en de verklaarde fantastische bouwkwaliteit het pleit weten te redden.

Comment

Met alle beste wil van de wereld, maar daar kan ik niet mee akkoord gaan.

De Delte en de C30 bulken van het karakter (love it or hate it), deze kleine Lexus hier vind ik 100% op een souped up Toyota Corolla lijken. En ik ben niet lief of extra hard met m'n woorden, maar zeg het zoals ik die auto zie : je zou compleet geschift moeten zijn om daar (wat kost 'ie?) 35k (?) voor te moeten geven. Karakter nul. Lexus heeft al knappe auto's gebouwd, maar dit is er alvast géén van, wat mij betreft.

En binnenin : ik vind dat het erg hard opvalt in je tekst die die spypics (oid) begeleiden, dat je een met leder beklede koepel boven de tellers hebt, en met leder beklede armsteunen en een met leder beklede middentunnel. Maar voorts ziet dat er echt niet uit zoals ik van 'n Lexus zou verwachten, maar wel zoals een (goed en degelijk gebouwd) Toyota-interieur waar enkele lapjes leer op gesmeten zijn om de auto een premium feel te geven. Doesn't work for me.

In z'n geheel durf ik het zo te vergelijken : een hoogstens matig mooie (voor de vuilbekken onder ons "een lelijke doos maar 'k zou ze nog doen") dame die wat last heeft van extra kilootjes en zeker geen verfijnde looks heeft, die opvalt door haar ecologische manier van leven (wat cool is om te vertellen, maar daar stopt het uiteindelijk ook) en daardoor dubbel zoveel van het gezinsbudget opslokt, die qua karakter hoogstens matig scoort ... maar die dan wel enkele extra lapjes zacht leer tussen haar dijnen krijgt aangemeten ... die wordt daar ook plots geen primadonna mee.

Enfin, 'k gun het Lexus, en het valt op dat "zij die moeten" de auto hard verdedigen (het zou maar erg zijn moest 't niet zo zijn), maar deze Toyota+ lijkt me niet meteen enige onrust bij de bouwers van de premium compacts te gaan veroorzaken. De Delta blaak van karakter en stijl (imo mist de Lexus daar zo goed als alles), de C30 is uitermate eigenzinnig, opvallend zonder negatief te zijn en heeft een hip en no nonsense imago (de Lexus kan je wel eigenzinnig noemen, maar opvallend is 'ie alvast niet of 't is door 't feit dat 'ie eigenlijk schoonheid mist, en no nonsense is 'ie allerminst). Ik hoop van harte dat die paar lapjes leder binnenin en de verklaarde fantastische bouwkwaliteit het pleit weten te redden.
                                          Mooi stukje proza

Fair enough, hij staat je niet aan, da's meer dan duidelijk.
                                          Maar eerlijk gezegd: ik herken hier qua design in de verste verte geen Toyota interieur in, hoor. Die "lapjes leder" maken er, samen met de rest van de gebruikte materialen, gewoonweg een kwalitatief hoogstaande plek van. En voor de rest zijn er genoeg andere kwaliteiten om hem een kansje te bieden in dat segment. Daar ben ik nogal gerust in.

Overigens, het feit dat ik de foto's wat beschrijf, heeft niets te maken met "zij die moeten". Ik denk dat ik hier op het forum meer dan eens bewezen heb dat ik in de verste verte geen oogkleppen draag. Flauwe opmerking dus.

Comment

Working...
                                          X