Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus CT 200h

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vind 'm persoonlijk wel echt goed uitzien. Dat velours interieur ziet er op die foto's echt niet uit, maar ik denk dat dat aan de foto's ligt. Heb in m'n IS ook een velour interieur, en ben daar echt wel tevreden van.

Is de prijs nu eigenlijk al bekend? Ik dacht ergens gezien te hebben dat 't zo'n € 30K ging zijn, maar ik vind er nu met wat googlen niets meer over terug. Als 't idd 30K is (weet echt niet meer van waar ik dat haal), dan begrijp ik wel niet goed hoe ze concurrentie zouden aangaan met A3/1 serie. Dan is 't ook amper goedkoper dan een IS. Ik veronderstel dus dat ik mij vergis met die 30K?
    2007 Citroën C4 -> 2008 VW Golf -> 2007? Peugeot 407sw -> 2009 Lexus IS 220d -> 2011 Mercedes C200 -> 2014 BMW 218d -> 2015 Lexus IS 300h

Comment

• Kruising tussen Auris en Mazda3

Comment

• Lexus CT 200h

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Should I buy one?
            If trading environmental statistics adds up to good banter down your way, you’ll be the toast of the town. More seriously if you want a well built, cheap to run premium small executive car whose dealers complete with the legendary Lexus aftersales service, there is much to commend it.

But if the requirement that your car be quick or even reasonably brisk sits anywhere on your priority list, avoid. Likewise it will leave your thirst to enjoy yourself behind its wheel entirely unquenched.

From where we sit a BMW 118d is hardly an environmental criminal and so much better is all the areas most important to readers of a title like this, we couldn’t recommend the CT200h as even a pale substitute.

But in the admittedly unlikely event you’re reading this but dreaming of driving a posh Prius, we could not recommend it too highly.

Complete rij-impressie: [www.autocar.co.uk]
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 'k Vind 'm qua looks al helemaal niks, en de eerste review is ook al niet denderend. Ja, 'ie is goed gebouwd... maar als Lexus niet snel met een potente motor komt daarin (voor West-Europa ware dat best ook een diesel), dan blijf ik bij m'n voorspelling dat dit een flop wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Lexus CT 200h

Terrible.

Comment

• hij heeft hét niet.

Comment

• Live @ Mondial de l'Automobile Parijs:

Comment

• Meer foto's: [www.auto.cz]

Comment

• Sorry, maar ik kan nog steeds de walgneigingen niet onderdrukken bij het zien van de CT. Was is die auto slecht geproportioneed (en dan nog vooral in profiel).
                        freude am fahren

Comment

• Op die laatste foto's van Jocar (in het blauw) vind ik 'm er ook minder uitzien (buiten het interieur, dat vind 'k echt fancy), maar op de vorige foto's van Jocar (in het rood) vind ik 'm er echt goed uitzien. Zal moeten zien wat 't in 't echt geeft - ik vind zowat alle foto's die ik op Lexus-sites gezien heb teleurstellend vergeleken met hoe de wagens er in het echt uitzien (vooral de IS 250C is daar een goed voorbeeld van).

Hoop vooral dat ze die 2 liter motorisatie gaan doen, aangezien de performance in de momenteel geplande CT (1.8?) blijkbaar zo fel tegenvalt.
                          2007 Citroën C4 -> 2008 VW Golf -> 2007? Peugeot 407sw -> 2009 Lexus IS 220d -> 2011 Mercedes C200 -> 2014 BMW 218d -> 2015 Lexus IS 300h

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• 32 foto's: [www.carview.co.jp]

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      "The looks are a bit of a mess, overall."

En dan zijn ze nog vriendelijk...

De wagen heeft nul komma nul panache, karakter. Ik zie (helaas) een "pimped out" (copyright Vlaamse Hollywoodbitch Astrid) Toyota Corolla met te korte en smalle stance, veel te lange overhangen, veel te vergezochte lijnen en vlakken en volumes, een door enig spoilerwerk opgedrongen maar allerminst natuurlijke sportiviteit (dit lijkt eerder op een inhouse sportversie van een superbraaf zielloos japans gezins-hatchbackje), ... en wat erger is: ik mis bovendien (en dat was het enige wat je dan nog zou verwachten, gezien al het vorige) die goed uitgekiende mix van elegante statigheid en onopvallende beauté die b.v. de GS en de IS wel hebben.

Dan nog eens een teleurstellend rijgedrag en ontnuchterend saaie prestaties, én een economie die niet eens bij machte is om de grote meute ultrazuinige-dieselrijders hier op dit continent nog maar te doen opkijken?

Recipe for disaster. En 't is wreed jammer want 'k had het Lexus echt gegund...
                                      Last edited by ; 16/10/2010, 12:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autofans.be
                                        Lexus maakte gisteren in Brussel de prijzen bekend voor de CT 200h, de kleinste Lexus ooit. De CT 200h wilt met zijn hybride technologie een alternatief bieden voor de BMW 1-reeks of de Audi A3, geen makkelijke opdracht dus.

De CT 200 h combineert een 1.8 VVT-i-benzinemotor met 99 pk en een elektromotor van 80 pk voor een totaal systeemvermogen van 136 pk. Dit is vergelijkbaar met wat de concurrenten aanbieden, maar met een CO2-emissies van slechts 89 g/km heeft Lexus een sterke troef in handen. Een ander groot voordeel is dat Lexus slechts 28.900 euro voor de CT 200h vraagt. Wanneer je de 15% overheidspremie daar nog aftrekt, valt het duidelijk op dat de Lexus goedkoper is dan zijn concurrenten. De mensen van Lexus vertelde ons gisteren dat het een grote uitdaging is om deze kleinste Lexus te verzoenen met de filosofie van Lexus. Tot op heden was het Lexus-clienteel namelijk een trouwe elitegroep waar het ontdenkbaar was dat iemand maar 30.000 euro zou neertellen om een Lexus-rijder te worden. Het wordt dus afwachten of er een jonger publiek is dat op zoek is naar een kleine luxe hybride. De productie van de CT 200h start in december en de eerste modellen zullen rond maart volgend jaar geleverd worden in België. Voor de volledigheid geven we u nog de volledige prijslijst mee.

PRIJZEN CT 200h (BTWi, federale premie niet afgehouden)
                                        CT 200h € 28.900
                                        CT 200h Comfort Pack € 29.730
                                        CT 200h Dynamic Pack € 31.600
                                        CT 200h Luxury Pack € 40.740
                                        artikel te vinden op autofans.be
                                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                        X