Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus CT 200h

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Chandra Bekijk Berichten
    De ecokorting van 15 procent kan elk moment aangepast worden, en je krijgt de premie pas in de maand waarin de auto geleverd wordt (dit staat in het KB). Ik wil die Lexus wel bestellen, maar dan komt hij pas in maart. Zonder die ecopremie is hij 10000 eur duurder dan de Auris HSD (ipv 5000 eur), die al in januari kan geleverd worden en waarvoor de premie er dus wel nog zal zijn… In dat geval ga ik helaas voor de Auris.
    Bij Toyota zeggen ze dat de premie maar tot eind februari zal lopen. Iemand meer nieuws?
    De vorige regering had bij monde van Reynders bepaald dat deze premie blijft bestaan tot einde 2011. Zolang er een regering van lopende zaken is, zal de overheidskorting niet verdwijnen, want een eventuele aanpassing behoort niet tot de bevoegdheden. Indien er een interimregering komt met mandaat voor een paar maanden, dan hangt het ervan af of de afschaffing van deze ecopremies als een dringende zaak wordt aanzien (misschien wel, om de problematische begroting wat recht te trekken). Indien er een volledig nieuwe regering komt, dan zal de overheidskorting zoals die nu bestaat hoogstwaarschijnlijk verdwijnen, want die bevoegdheid zal dan wss naar de regio's gaan. Vlaanderen zal dan misschien wel iets invoeren dat trekt op dat van Wallonië (eco bonus/malus). In het geval van de Auris HSD of de CT komt dat neer op een premie van € 600.

Een andere mogelijkheid is het aanpassen van de CO2 grenzen waarmee je in aanmerking komt voor een premie. Vermits er teveel modellen op de markt al onder de 105g/km zitten, zal die grens wel naar beneden getrokken worden (net zoals de eco-bonus in Wallonië, waarvoor je lager dan 99g moet hebben om in de meest voordelige categorie te zitten).

Op dit moment is het dus koffiedik kijken wat die premies betreft. De meeste merken maken nog volop reclame rond die -15% en ik kan mij ook goed inbeelden dat er nog een overgangsmaatregel komt voor die wagens die reeds besteld zijn maar nog niet geleverd.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Zo'n dikke remmen voor 130 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Na wisselende gedachten over deze auto vind ik hem zo wel heel vet

Comment

• Vetste Lexus ooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                'k Vind 'm qua looks al helemaal niks, en de eerste review is ook al niet denderend. Ja, 'ie is goed gebouwd... maar als Lexus niet snel met een potente motor komt daarin (voor West-Europa ware dat best ook een diesel), dan blijf ik bij m'n voorspelling dat dit een flop wordt.
                Dat dit geen diesel is, is nu net de enige reden dat ik deze Lexus ga overwegen als volgende bedrijfswagen. Een mislukt design of een dieselmotor, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik het ergste vind.

Comment

• Als er een diesel zou inkomen overweeg ik 'm als opvolger van mijn Delta.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ik weet niet wat het is, maar er klopt iets niet aan die auto... Precies alsof daar te veel koetswerk aan hangt ofzo.

Comment

• Ik vind 'm aartslelijk. Echt de lelijkste Lexus ooit gemaakt.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Ik weet niet wat het is, maar er klopt iets niet aan die auto... Precies alsof daar te veel koetswerk aan hangt ofzo.
                        Voor mij is het de achterbumper. Die oogt veel te zwaar doordat ie niet afgerond is op de hoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                          Voor mij is het de achterbumper. Die oogt veel te zwaar doordat ie niet afgerond is op de hoeken.
                          Ja inderdaad, maar ook andere delen ogen extreem massief. Die voorbumper (vooral op die witte) en die vreemde plooi aan de grille enzo. Bah, hij ziet er uit alsof 1950 kilo weegt!

Comment

• Toch eerst maar eens irl. zien vind ik. Deze wagen verdient zeker een kans tegen al die Duitse eenheidsworst, alhoewel dat zeker niet gemakkelijk zal zijn.
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Als er een diesel zou inkomen overweeg ik 'm als opvolger van mijn Delta.
                              Uit nieuwsgierigheid, waarom wil je liever een diesel dan een hybride? Buiten het verlies aan plaats in de koffer kan ik mij geen enkele reden inbeelden om liever een diesel te hebben, so enlighten me please
                              2007 Citroën C4 -> 2008 VW Golf -> 2007? Peugeot 407sw -> 2009 Lexus IS 220d -> 2011 Mercedes C200 -> 2014 BMW 218d -> 2015 Lexus IS 300h

Comment

• Deze is mee opgenomen in het lijstje van mogelijke opvolgers voor de Rover 75 van mijn vader. Enige niet diesel tot nu toe.

Comment

• vergelijk bovenstaande foto's nu met dit:

Dat is toch echt een stap terug hé,sorry hé
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ludovic_ Bekijk Berichten
                                    Uit nieuwsgierigheid, waarom wil je liever een diesel dan een hybride? Buiten het verlies aan plaats in de koffer kan ik mij geen enkele reden inbeelden om liever een diesel te hebben, so enlighten me please
                                    Ik rij alleen lange afstanden, praktisch geen korte of stadsritten. Volgens mij is een diesel hiervoor toch nog meer geschikt. Misschien ook nog wel mijn twijfel over de duurzaamheid van deze techniek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                      vergelijk bovenstaande foto's nu met dit:

Totaal onvergelijkbare opmerking Jouw foto hoort thuis in een "vervlogen tijden" topic

Comment

• Komt precies recht uit een film van de fast and the furieus.
                                        Mij kan het niet bekoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                          vergelijk bovenstaande foto's nu met dit:

Wij zijn nu 7 jaar verder, en downgrading is in.

Tja, shock, volgende zijn de mogelijke opvolgers:
                                          • Audi A3
                                          • Volvo V50
                                          • BMW X1
                                          • Lexus CT200h

Comment

Working...
                                          X