Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door thebeast Bekijk Berichten
    Trekt toch hard op nen huidige 3-touring

maar idd mooie wagen, ik was gisteren op receptie , 5 sedan verschoot wel effe van de prijzen zeg !!!
    greetz
    Eeuh, I guess. Het is duidelijk een wagen met dezelfde familietrekjes, maar alles wat er mottig uitziet op de 3, hebben ze gecorrigeerd met deze 5. Ik ben trouwens vooral onder de indruk van de kont en de algemene lijn. De snoet is vrij standaard-BMW. Verre van lelijk, maar niks speciaals.

Zou hem graag eens IRL zien.

Comment

• Knappe auto! Wanneer valt 'ie live te bekijken?

Comment

• Zo strak die foto's al! De poep is er wel serieus op vooruitgegaan!

Comment

• Mooie gezinsbreak. Komt qua ruimte in de buurt van de topper in zijn klasse , de Skoda Superb break.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
            Mooie gezinsbreak. Komt qua ruimte in de buurt van de topper in zijn klasse , de Skoda Superb break.
            Vroeger vond ik je grappig, maar het nieuw is er wat af...

Ik zou eens beginnen te werken aan een nieuw repertoire, zoals de topper in jouw klasse, Urbanus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              Vroeger vond ik je grappig, maar het nieuw is er wat af...

Ik zou eens beginnen te werken aan een nieuw repertoire, zoals de topper in jouw klasse, Urbanus.

Haha, Touché :-)

Comment

• nog eens een knappe break bij bmw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten

wat een knappe vooruitgang !

F11 & F10
                  hoe ontzettend knap waren de E34 en de E39 touring toch wel niet....

Comment

• Zwier hier nog een M-pakket op en hij zal nog 100 keer vetter zijn dan hij al is

Comment

• Officiële voorstelling salon LEIPZIG volgende maand en in België en Duitsland voorstelling bij de dealers weekend van 18 september 2010 !

Comment

• Shadowline en achterste diffusor in mat donkergrijs toegevoegd. Vind het best geslaagd.

En met geblindeerde ruiten voor de liefhebbers:

Last edited by ; 22/03/2010, 14:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten

wat een knappe vooruitgang !

F11 & F10
                          die velgen op die E39, klopt dat wel? ze lijken mij te modern ergens

vreemd dat de ook van de E39 niet de facelift zetten net zoals bij de E61.

nog iets.. de F11 is de enigste diesel uit het rijtje Zet daar toch eens een 528i of 535i!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            die velgen op die E39, klopt dat wel? ze lijken mij te modern ergens

vreemd dat de ook van de E39 niet de facelift zetten net zoals bij de E61.

nog iets.. de F11 is de enigste diesel uit het rijtje Zet daar toch eens een 528i of 535i!
                            Die velgen kloppen hoor
                            Hebben indertijd met exact dezelfde E39 Touring test gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                              Die velgen kloppen hoor
                              Hebben indertijd met exact dezelfde E39 Touring test gereden
                              ah ok

ik dacht dat ze die velgen maar vanaf de FL leverden, maar blijkbaar niet dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                ah ok

ik dacht dat ze die velgen maar vanaf de FL leverden, maar blijkbaar niet dus
                                Deze werden gewoon meer verkocht na het intrede van de FL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Shadowline en achterste diffusor in mat donkergrijs toegevoegd. Vind het best geslaagd.

En met geblindeerde ruiten voor de liefhebbers:

Mooi, Phil

Comment

• effe den topic terug naar boeven brengen

fotoooooos pls....

is echt wel schoner dan de F10
                                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Voor zij die geïnteresseerd zijn.

Dit zijn de prijzen voor de F11:

523i: € 45.800
                                      528i: € 49.250
                                      535i: € 54.850
                                      520d: € 42.900
                                      525d: € 48.650
                                      530d: € 54.050
                                      535d: € 60.750

greetz

ps. Bron is concessiehouder...
                                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                        Voor zij die geïnteresseerd zijn.

Dit zijn de prijzen voor de F11:

523i: € 45.800
                                        528i: € 49.250
                                        535i: € 54.850
                                        520d: € 42.900
                                        525d: € 48.650
                                        530d: € 54.050
                                        535d: € 60.750

greetz

ps. Bron is concessiehouder...
                                        Zit er op de 530d standaard al automaat ?
                                        Indien ja is deze scherp geprijsd in vergelijking met MB E350 cdi break.
                                        Het M pack zal ook al veel minder kosten dan het Avantgarde pack en AMG pack samen bij MB.
                                        Mocht de nieuwe 5 touring beschikbaar zijn zou ik serieus getwijfeld hebben als opvolger voor mijn E61. (rij nu met E350 cdi break waarvan ik wel heel tevreden ben).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                          Zit er op de 530d standaard al automaat ?
                                          Indien ja is deze scherp geprijsd in vergelijking met MB E350 cdi break.
                                          Het M pack zal ook al veel minder kosten dan het Avantgarde pack en AMG pack samen bij MB.
                                          Mocht de nieuwe 5 touring beschikbaar zijn zou ik serieus getwijfeld hebben als opvolger voor mijn E61. (rij nu met E350 cdi break waarvan ik wel heel tevreden ben).
                                          geen automaat standaard...

Comment

Working...
                                          X