Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW F11 Msport

Het aftellen kan opnieuw beginnen.. Na een eerste geslaagde ervaring met BMW UK heb ik nu een F11 Msport besteld.

Specs:

BMW 520d F11 Msport
    Titanium Silver
    black dakota leather
    Media package business advanced
    sport automatic transmission
    tailgate operation automatic
    ambient light
    sun protection glass
    zomersloefkes?? 312 ferrigray of breyton GTS gunmetal

Levering januari 2012.. nog ff geduld dus!

Comment

• Proficiat, zal terug een mooie Bmw worden, UK style

Comment

• Heeft er iemand al een webtest van de 525d 4 cylinder gevonden?

Comment

• pdewinter : wanneer heb je besteld bij park lane ? Ik zou daar ook willen bestellen.
          Heb jij protect & seal genomen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mve Bekijk Berichten
            Heeft er iemand al een webtest van de 525d 4 cylinder gevonden?
            Neen, wel al van de 528i met 4 cylinder. In deze test is er enkel maar lof over het karakter van deze nieuwe motor.

Edit: Na wat zoekwerk heb ik er toch eentje gevonden: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/...25d-SE/259340/
            Last edited by BMWMB; 29/09/2011, 22:57.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
              Het aftellen kan opnieuw beginnen.. Na een eerste geslaagde ervaring met BMW UK heb ik nu een F11 Msport besteld.

Specs:

BMW 520d F11 Msport
              Titanium Silver
              black dakota leather
              ambient light
              sun protection glass

Hier ook! Juist het voorschot overgeschreven. Ook een 520d F11 Msport in Space Grey.

Ik moet nog wachten tot begin Februari .

Welke extra korting heb jij nog weten los te wrikken? Niet dat het nog veel uitmaakt maar toch tof om te weten.
              Last edited by IceBlue; 30/09/2011, 20:22.

Comment

• rendering F11 M5

Man, man, ik wil die velgen!!

Comment

Ik de volledige auto

Comment

• Tja, met die velgen vind ik het eigenlijk een ordinaire tuningbak...
                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                      Tja, met die velgen vind ik het eigenlijk een ordinaire tuningbak...
                      Ordinair niet maar met de standaard velgen vind ik een M5 ook mooier/stijlvoller.

Comment

Dit zou een kaskraker worden!
                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Extreem dik!

Comment

• De kont van de 5 touring is nog nooit zo mooi geweest. Het is echt de eerste keer dat ik ze zelfs mooier vind dan die van de berline.

Vroeger vond ik de A6 Avant steeds knapper, en zeker het vorige model met die LED achterlichten. De nieuwe A6 gaat het deze keer een pak zwaarder krijgen met zo'n geslaagde 5 touring.

Als ze deze M5 in touring gaan uitbrengen, dan ben ik er zeker van dat die beter gaat verkopen dat de berline.
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              De kont van de 5 touring is nog nooit zo mooi geweest. Het is echt de eerste keer dat ik ze zelfs mooier vind dan die van de berline.

Vroeger vond ik de A6 Avant steeds knapper, en zeker het vorige model met die LED achterlichten. De nieuwe A6 gaat het deze keer een pak zwaarder krijgen met zo'n geslaagde 5 touring.

Als ze deze M5 in touring gaan uitbrengen, dan ben ik er zeker van dat die beter gaat verkopen dat de berline.
                              Hoe zat het met de verkoop van de E61 M5? Ik vraag me af of deze F11 M5 er effectief gaat komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                Dit zou een kaskraker worden!
                                Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                Hoe zat het met de verkoop van de E61 M5? Ik vraag me af of deze F11 M5 er effectief gaat komen.
                                Idd dat het een kaskraker zal worden daar ben ik niet zeker van. Het aantal verkochte e61 m5 tourings was heel maar dan ook heel weinig ten opzichte van de sedan, ik dacht maar iets van 1000 exemplaren ofzo. Dus dan is het nog maar de vraag of BMW effectief de f11 m5 als touring gaan willen lanceren.
                                Last edited by ; 05/10/2011, 19:04.

Comment

• Dat er zo weinig E61 M5's zijn verkocht heeft ook te maken dat ze deze zo laat hebben uitgebracht. Had die er van dag 1 geweest, dan zou het heel anders geweest zijn.
                                  OO 00 OO

Comment

• Was dat maar pas van de facelift? 2007... dat de M5 touring uitkwam
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• het tegenovergestelde bij audi , RS 6 overgrootste deel in avant uitvoering.

Comment

• Het zou zalig zijn moesten ze een F11 M5 uitbrengen. Maar ik dacht ook dat ze geen M5 touring meer gingen produceren...

Comment

Specs:

BMW 520d F11 Msport
                                          Titanium Silver
                                          black dakota leather
                                          ambient light
                                          sun protection glass

Staat het stuur dan niet rechts of kan je in UK ook met stuur links bestellen?
                                          Groot prijsverschil?

Comment

Working...
                                          X