Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
    Staat het stuur dan niet rechts of kan je in UK ook met stuur links bestellen?
    Groot prijsverschil?
    Stuur kan links besteld worden. Het prijsverschil is heel erg groot ivm België, ook wat afhankelijk hoe de pond zich verhoudt tov de euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
      Stuur kan links besteld worden. Het prijsverschil is heel erg groot ivm België, ook wat afhankelijk hoe de pond zich verhoudt tov de euro.
      Bestelling via een officiële dealer of via een online website zoals mobile.de ?

Is dit een meerprijs om het stuur links te laten plaatsen?

Wat met de levering? Hoe komt de wagen in België terecht?

Moet je geen extra taksen betalen aan de douane?
      Last edited by ; 05/10/2011, 20:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
        Bestelling via een officiële dealer of via een online website zoals mobile.de ?

Is dit een meerprijs om het stuur links te laten plaatsen?

Wat met de levering? Hoe komt de wagen in België terecht?

Moet je geen extra taksen betalen aan de douane?
        Hier staat er veel info omtrent kopen in de UK: http://autoforum.be/showthread.php?t=54994

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          Het zou zalig zijn moesten ze een F11 M5 uitbrengen. Maar ik dacht ook dat ze geen M5 touring meer gingen produceren...
          Ergens wel begrijpelijk. Bij M houden ze liever zich niet bezig met veredelde camionetten.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Ergens wel begrijpelijk. Bij M houden ze liever zich niet bezig met veredelde camionetten.
            Toch vind ik het gewoon zalig; onopvallend kleurtje, getinte ruiten en gedebadged en dit als daily
            Het zal wel bij een droom blijven

Comment

Dat er zo weinig E61 M5's zijn verkocht heeft ook te maken dat ze deze zo laat hebben uitgebracht. Had die er van dag 1 geweest, dan zou het heel anders geweest zijn.
              Ik ben zeker van niet de grootste afzetmarkt van BMW M is niet Europa (waar breaks doorgaans populairder zijn) ...
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Ik ben zeker van niet de grootste afzetmarkt van BMW M is niet Europa (waar breaks doorgaans populairder zijn) ...

klopt, in VS gooien ze met M's naar uw hoofd. Ik ben hier gisteren aangekomen (LA) en het is werkelijk ongeloofelijk hoeveel er rond rijden. De zogenaamde extra 'pollution tax' nemen ze er hier graag bij. Van de verkoopprijzen van die M modellen val je ook gewoon straal achter over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jostevoet Bekijk Berichten
                  klopt, in VS gooien ze met M's naar uw hoofd. Ik ben hier gisteren aangekomen (LA) en het is werkelijk ongeloofelijk hoeveel er rond rijden. De zogenaamde extra 'pollution tax' nemen ze er hier graag bij. Van de verkoopprijzen van die M modellen val je ook gewoon straal achter over.
                  Een pak goedkoper of een pak duurder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    Een pak goedkoper of een pak duurder?
                    Een PAK goedkoper.

Comment

• Een E90 M3 kost daar standaard 56.000 dollar. Omgerekend is dat € 42.500,-...
                      OO 00 OO

Comment

• Wat ik ni snap, meestal is elk excuus goed genoeg om een prijsstijging door te voeren. Hoe een Europese wagen dan zoveel goedkoper kan zijn over de grens. Waarom betalen wij in Europa het verschil?

Comment

• De uitleg van de CEO was dat Europeanen dat bereid zijn te betalen.

Wij betalen voor de koersverschillen met de US of A.

Comment

• Een PAK goedkoper ! Onze 740d (ik heb vanmiddag een 740i bekeken) kost daar 87000 USD en de wagen was overladen met opties. Omgerekend dus een 65000 euro. Wij hebben 2j terug ongeveer 115000 euro betaald.

Daar slik je even van.

EDIT : mijn vrouw was bijna in shock en ik kreeg meteen te horen dat ik mij had laten oplichten in Belgie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              Proficiat , zal er naar uitkijken in het Kortrijkse

Dag mensen, zo nu en dan kijk ik hier ook eens in het F11 forum.
                              Zie ik mijn auto staan! De foto moet gemaakt zijn achter de paddock op circuit zolder.

Wereld is klein op internet.
                              Toch leuk.

Wat betreft de wagen, het is een 520d met mpack, exclusive line (of zoiets) dat bruine leer waarvan ik de naam weer eens kwijt ben 19 m-velgen en verdere alle dingetjes en speeltjes die eigenlijk veel te duur waren, maar wel leuk.

Ikzelf werk in Genk, onze mod kent me wel.

Comment

• Ik moest effe denken, maar nu weet ik wie je bent. Mooi machien. Als ik nog eens in de buurt ben, kom ik eens op de koffie.
                                OO 00 OO

Comment

• Jezelf uitnodigen ... Goed bezig.
                                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Ik moest effe denken, maar nu weet ik wie je bent. Mooi machien. Als ik nog eens in de buurt ben, kom ik eens op de koffie.
                                    Ge moet hier ook nog eens op de kofie komen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                      Jezelf uitnodigen ... Goed bezig.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                                      Ge moet hier ook nog eens op de kofie komen .
                                      Wat zei u?
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        Via mijn dealer (monserez Kortrijk) heb ik zeer goede en uitgebreide info gehad bij het maken van mijn opties.

Een optie die je erbij moet nemen is "uitgebreide connectie van de gsm".... ge moet het maar weten.
                                        Dan zijn uw problemen van hierboven direkt opgelost.

Misschien eens vragen of ze dit er na produktie nog kunnen bijsteken...
                                        Wanneer wordt de 5-serie geleverd ? Via Kortrijk of Aalbeke ?
                                        Moet er binnenkort nog eens zijn voor het onderhoud van de 525d van mijn pa.

Comment

• Citrin Schwarz

Hier de link voor meer foto's: http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=31438034
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X