Oorspronkelijk geplaatst door Cies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenStuur kan links besteld worden. Het prijsverschil is heel erg groot ivm België, ook wat afhankelijk hoe de pond zich verhoudt tov de euro.
Is dit een meerprijs om het stuur links te laten plaatsen?
Wat met de levering? Hoe komt de wagen in België terecht?
Moet je geen extra taksen betalen aan de douane?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenBestelling via een officiële dealer of via een online website zoals mobile.de ?
Is dit een meerprijs om het stuur links te laten plaatsen?
Wat met de levering? Hoe komt de wagen in België terecht?
Moet je geen extra taksen betalen aan de douane?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHet zou zalig zijn moesten ze een F11 M5 uitbrengen. Maar ik dacht ook dat ze geen M5 touring meer gingen produceren...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenErgens wel begrijpelijk. Bij M houden ze liever zich niet bezig met veredelde camionetten.
Het zal wel bij een droom blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat er zo weinig E61 M5's zijn verkocht heeft ook te maken dat ze deze zo laat hebben uitgebracht. Had die er van dag 1 geweest, dan zou het heel anders geweest zijn.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk ben zeker van niet de grootste afzetmarkt van BMW M is niet Europa (waar breaks doorgaans populairder zijn) ...
klopt, in VS gooien ze met M's naar uw hoofd. Ik ben hier gisteren aangekomen (LA) en het is werkelijk ongeloofelijk hoeveel er rond rijden. De zogenaamde extra 'pollution tax' nemen ze er hier graag bij. Van de verkoopprijzen van die M modellen val je ook gewoon straal achter over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jostevoet Bekijk Berichtenklopt, in VS gooien ze met M's naar uw hoofd. Ik ben hier gisteren aangekomen (LA) en het is werkelijk ongeloofelijk hoeveel er rond rijden. De zogenaamde extra 'pollution tax' nemen ze er hier graag bij. Van de verkoopprijzen van die M modellen val je ook gewoon straal achter over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEen pak goedkoper of een pak duurder?
Comment
-
Een PAK goedkoper ! Onze 740d (ik heb vanmiddag een 740i bekeken) kost daar 87000 USD en de wagen was overladen met opties. Omgerekend dus een 65000 euro. Wij hebben 2j terug ongeveer 115000 euro betaald.
Daar slik je even van.
EDIT : mijn vrouw was bijna in shock en ik kreeg meteen te horen dat ik mij had laten oplichten in Belgie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Zie ik mijn auto staan! De foto moet gemaakt zijn achter de paddock op circuit zolder.
Wereld is klein op internet.
Toch leuk.
Wat betreft de wagen, het is een 520d met mpack, exclusive line (of zoiets) dat bruine leer waarvan ik de naam weer eens kwijt ben 19 m-velgen en verdere alle dingetjes en speeltjes die eigenlijk veel te duur waren, maar wel leuk.
Ikzelf werk in Genk, onze mod kent me wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk moest effe denken, maar nu weet ik wie je bent. Mooi machien. Als ik nog eens in de buurt ben, kom ik eens op de koffie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenJezelf uitnodigen ... Goed bezig.Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenGe moet hier ook nog eens op de kofie komen .OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenVia mijn dealer (monserez Kortrijk) heb ik zeer goede en uitgebreide info gehad bij het maken van mijn opties.
Een optie die je erbij moet nemen is "uitgebreide connectie van de gsm".... ge moet het maar weten.
Dan zijn uw problemen van hierboven direkt opgelost.
Misschien eens vragen of ze dit er na produktie nog kunnen bijsteken...
Moet er binnenkort nog eens zijn voor het onderhoud van de 525d van mijn pa.
Comment
-
OO 00 OO
Comment
Comment