Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe velgen van de E92 hebben ET 34, terwijl die van de F11 ET 30 hebben. Dit wil dus zeggen dat velgen van de F11 4mm verder naar buiten steken. Dit moet dus zeker passen. In het slechtste geval steek je een spacer.
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Downsizing
BMW pakt de trend van het "downsizen" wel heel voortvarend op.....
.....of moet ik deze bij "scoops en prototypes" plaatsen?...
(stond vanmorgen bij ons kantoor in de parkeergarage)Bijgevoegde Bestanden2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Is de F11 eigenlijk al verkrijgbaar als 520d efficient dynamics (119 g CO2)?
Ik vind hem niet terug in de configurator...in januari mag ik immers een nieuwe F11 bestellen, en gezien de plannen van de regering op de VAA zou een F11 Efficient dynamics wel leuker zijn dan de gewone 520d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichtenkunnen jullie aan fotookes geraken van een F11 met 311 style velgen in 20"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten5touring met m-pakket welk kleur nemen? Carbon zwart / spacegrau......?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten5touring met m-pakket welk kleur nemen? Carbon zwart / spacegrau......?
Comment
-
Idd zeer knap.
Nog mooier zijn de velgen styling 312 in het Ferric Grey. Zeker onder een zilveren of witte 5 zijn deze velgen hemels. ContrastLast edited by BMWMB; 19/12/2011, 13:07.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIdd zeer knap.
Nog mooier zijn de velgen styling 312 in het Ferric Grey. Zeker onder een zilveren of witte 5 zijn deze velgen hemels. Contrast
Ik wil altijd een beke anders zijn, daarom titaniumzilver zoals hierboven op type 311 velgen of op Kelleners Hamburg 20". Mijne favo combo was de Hartge classic 2 maar die is te duur!
Wagen komt maar toe binnen 2 weken dus kan nog 475985 keer van gedacht veranderen..
Comment
-
Daarom heb ik styling 356 genomen. Die zie je veel minder onder een 5.
Wat ik ook een mooi alternatief vind zijn Breytons. Deze kan je ook in donkere kleur krijgen, en zijn ook lekker breed. Ik zie zo regelmatig een witte 535i met M-sportpakket en zwarte matte Breytons. Echt moddervet...
Met de velgen die ik heb, en met eender welke OEM velg in 20", blijft de 5 'braaf'. Temeer ook omdat ze achteraan minder concaaf of breed zijn dan vroeger. Zo'n aftermarket wielen zijn meestal breder, waardoor spacers niet nodig zijn om tot aan de rand van de wielkas te komen. Daarom overweeg ik soms ook om eens een anders stel velgen bij te kopen dat breder is.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDaarom heb ik styling 356 genomen. Die zie je veel minder onder een 5.
Wat ik ook een mooi alternatief vind zijn Breytons. Deze kan je ook in donkere kleur krijgen, en zijn ook lekker breed. Ik zie zo regelmatig een witte 535i met M-sportpakket en zwarte matte Breytons. Echt moddervet...
Met de velgen die ik heb, en met eender welke OEM velg in 20", blijft de 5 'braaf'. Temeer ook omdat ze achteraan minder concaaf of breed zijn dan vroeger. Zo'n aftermarket wielen zijn meestal breder, waardoor spacers niet nodig zijn om tot aan de rand van de wielkas te komen. Daarom overweeg ik soms ook om eens een anders stel velgen bij te kopen dat breder is.
Vind de Breytons ook heel knap op foto maar zou het ook eens in het echt moeten zien..
Comment
Comment