Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Het is idd een droom van een wagen. Ik ben ook supercontent.
    2nd that please!
    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

De velgen van de E92 hebben ET 34, terwijl die van de F11 ET 30 hebben. Dit wil dus zeggen dat velgen van de F11 4mm verder naar buiten steken. Dit moet dus zeker passen. In het slechtste geval steek je een spacer.
      Bedankt goed om te weten!

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Downsizing

BMW pakt de trend van het "downsizen" wel heel voortvarend op.....

.....of moet ik deze bij "scoops en prototypes" plaatsen?...

(stond vanmorgen bij ons kantoor in de parkeergarage)
          Bijgevoegde Bestanden
          2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
          2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
          2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
          2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
          http://www.originelevelgen.be

Comment

• Het nut van dergelijk fake monogram ontgaat me toch. Op een M3 als type-aanduiding "316i" kleven is al gezien en gaat al erg ver, op een 535d het monogram 520d kleven heb ik ook al gezien en is nog minder opvallend, maar dit?

Comment

• Misschien ligt er een boxer blok in van Motorrad... .
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Is de F11 eigenlijk al verkrijgbaar als 520d efficient dynamics (119 g CO2)?
                Ik vind hem niet terug in de configurator...in januari mag ik immers een nieuwe F11 bestellen, en gezien de plannen van de regering op de VAA zou een F11 Efficient dynamics wel leuker zijn dan de gewone 520d.

Comment

• Dacht 't niet. Enkel de berline. Bij de '3 kan je wel de 320d EDE in touring krijgen. Geen idee of de F11 520d EDE komt, vermoedelijk wel?

Comment

• bmw f11 msport met 311 style 20"

kunnen jullie aan fotookes geraken van een F11 met 311 style velgen in 20"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                      kunnen jullie aan fotookes geraken van een F11 met 311 style velgen in 20"?
                      Die vind je makkelijk met google.

Comment

• 5touring met m-pakket welk kleur nemen? Carbon zwart / spacegrau......?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                          5touring met m-pakket welk kleur nemen? Carbon zwart / spacegrau......?
                          Degene die je zelf mooi vindt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                            5touring met m-pakket welk kleur nemen? Carbon zwart / spacegrau......?
                            In beide kleuren is een 5 met M-pack heel knap dus idd kiezen wat je het mooiste vindt.

Comment

• Enkel voorbeeldfoto's
                              Spacegrou

Comment

• Titansilber is ook heel knap op een touring.

Comment

• In 't zilver met 19", phoeh

Comment

• Idd zeer knap.

Nog mooier zijn de velgen styling 312 in het Ferric Grey. Zeker onder een zilveren of witte 5 zijn deze velgen hemels. Contrast
                                    Last edited by BMWMB; 19/12/2011, 13:07.
                                    OO 00 OO

Comment

Idd zeer knap.

Nog mooier zijn de velgen styling 312 in het Ferric Grey. Zeker onder een zilveren of witte 5 zijn deze velgen hemels. Contrast
                                      is idd een top combo.. Er rijdt hier in mijn buurt een witte rond zo. Probleem is als je een F10 of F11 ziet op 20" het bijna altijd die velg is!

Ik wil altijd een beke anders zijn, daarom titaniumzilver zoals hierboven op type 311 velgen of op Kelleners Hamburg 20". Mijne favo combo was de Hartge classic 2 maar die is te duur!

Wagen komt maar toe binnen 2 weken dus kan nog 475985 keer van gedacht veranderen..

Comment

• Daarom heb ik styling 356 genomen. Die zie je veel minder onder een 5.

Wat ik ook een mooi alternatief vind zijn Breytons. Deze kan je ook in donkere kleur krijgen, en zijn ook lekker breed. Ik zie zo regelmatig een witte 535i met M-sportpakket en zwarte matte Breytons. Echt moddervet...

Met de velgen die ik heb, en met eender welke OEM velg in 20", blijft de 5 'braaf'. Temeer ook omdat ze achteraan minder concaaf of breed zijn dan vroeger. Zo'n aftermarket wielen zijn meestal breder, waardoor spacers niet nodig zijn om tot aan de rand van de wielkas te komen. Daarom overweeg ik soms ook om eens een anders stel velgen bij te kopen dat breder is.
                                        OO 00 OO

Comment

Daarom heb ik styling 356 genomen. Die zie je veel minder onder een 5.

Wat ik ook een mooi alternatief vind zijn Breytons. Deze kan je ook in donkere kleur krijgen, en zijn ook lekker breed. Ik zie zo regelmatig een witte 535i met M-sportpakket en zwarte matte Breytons. Echt moddervet...

Met de velgen die ik heb, en met eender welke OEM velg in 20", blijft de 5 'braaf'. Temeer ook omdat ze achteraan minder concaaf of breed zijn dan vroeger. Zo'n aftermarket wielen zijn meestal breder, waardoor spacers niet nodig zijn om tot aan de rand van de wielkas te komen. Daarom overweeg ik soms ook om eens een anders stel velgen bij te kopen dat breder is.
                                          Net daarom zou ik er eentje eens willen zien.. maar is niet zo eenvoudig. Dat is weer het nadeel van in de UK te kopen,je kan nie zomaar een dealer binnenstappen zoals Wannes en 3 verschillende sets proberen..

Vind de Breytons ook heel knap op foto maar zou het ook eens in het echt moeten zien..

Comment

Working...
                                          X