Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En bouwen ze 100% over naar LV of kan je na de keuring terug de zetels plaatsen? Wel gek dat zij dat op 3 weken geklaard krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      En bouwen ze 100% over naar LV of kan je na de keuring terug de zetels plaatsen? Wel gek dat zij dat op 3 weken geklaard krijgen...

Inderdaad. Na wat zoekwerk op het net lees ik op verschillende plaatsen dat zoiets 10 weken zou duren.

Comment

• Dus in feit kunnen ze perfect een stapje voor hebben bij de FOD, dan de rest van Belgie...

Comment

• Jammer dat er bij mij nooit meer dan een laptop in de koffer ligt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Jammer dat er bij mij nooit meer dan een laptop in de koffer ligt...
            Is toch geen reden? In 95% van de LV-conversies wordt het niet "definitief", waardoor je na de keuring gewoon de zetels kan terugplaatsen.

Probleem is wel dat deze op factuur als LV verkocht/omgebouwd worden dus met de risico's van dien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
              Is toch geen reden?
              I wish! Ik kan me niet inbeelden dat de fiscus de ogen toeknijpt wanneer ik een M5 als lichte vracht inschrijf.

Comment

• Afspraak voor eerste onderhoud gemaakt (520d). Auto zal dan 33000 km afgeled hebben. Wie doet beter?
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Vraagje:

Wie heeft er de optie 'Standverwarming' genomen op zijn F11/F10?

ik heb deze erop staan, maar deze is nu voor de 2de maal stuk.

het gaat enkele weken goed (lekker warme wagen in de ochtend), maar dan is het weer om zeep en schiet de voorverwarming niet meer in gang.

de laatste keer hebben ze de kachel en dieselpomp of zo iets vervangen. Ik moest het dan evalueren. 1 maand goed... nu weer stuk.

iemand dezelfde ervaring?

thanks,

Micha

ps. voor de rest 'The nicest car I've ever had' (maar ja de anderen waren natuurlijk gene 5-reeks )
                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    I wish! Ik kan me niet inbeelden dat de fiscus de ogen toeknijpt wanneer ik een M5 als lichte vracht inschrijf.
                    Misschien als ge met een maskerke van Jason Statham langsgaat en zegt dat ge nen 'transporter' zijt
                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Nieuwe F11

Beste,

Sinds vrijdag heb ik mijn nieuwe (occasie) F11. Het is een duitse ingevoerde van nog geen jaar oud. Havanna kleurtje en heel wat opties.
                      Gelukkig heb ik tijdens de 3 weken wachttijd heel wat kunnen lezen over deze wagens.

Daarom zou ik graag nog 2 vraagjes willen stellen:
                      • Ik heb al veel over "rechtstrekken" gelezen, maar ben de topic verloren. Mijn wagen heeft dit ook. Weet niet meer wat de juiste oplossing is. Kan een Belgische concessiehouder dit verhelpen onder garantie?
                      • Internet heb ik ook als optie, maar werkt helemaal niet. Telkens de melding dat het in België niet beschikbaar is. Heb een Samsung Nexus S (Android) en heb Proximus. Bluetooth thetering aan, zelfs USB tethering, maar helaas altijd dezelfde meldling. Kan iemand mij hierbij helpen om dit wel in orde te krijgen? Zou het zonde vinden als de optie niet werkend te krijgen was of enkel met een Iphone
                      Alvast bedankt voor jullie advies aan deze newbie

Comment

• Is het een Premium Selection? Heb je de wagen gekocht bij een officiële verdeler in Duitsland?
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Is het een Premium Selection? Heb je de wagen gekocht bij een officiële verdeler in Duitsland?
                          Ik heb deze bij een invoerder gekocht in België. Weet niet dadelijk of het een premium selection is. Wel weet ik dat hij zopas onderhoud heeft gehad en dat ze heel de software van navigatie en voicecontrol in Duitsland naar het Nederlands hebben gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jbynens Bekijk Berichten
                            Beste,

Sinds vrijdag heb ik mijn nieuwe (occasie) F11. Het is een duitse ingevoerde van nog geen jaar oud. Havanna kleurtje en heel wat opties.
                            Gelukkig heb ik tijdens de 3 weken wachttijd heel wat kunnen lezen over deze wagens.

Daarom zou ik graag nog 2 vraagjes willen stellen:
                            • Ik heb al veel over "rechtstrekken" gelezen, maar ben de topic verloren. Mijn wagen heeft dit ook. Weet niet meer wat de juiste oplossing is. Kan een Belgische concessiehouder dit verhelpen onder garantie?
                            • Internet heb ik ook als optie, maar werkt helemaal niet. Telkens de melding dat het in België niet beschikbaar is. Heb een Samsung Nexus S (Android) en heb Proximus. Bluetooth thetering aan, zelfs USB tethering, maar helaas altijd dezelfde meldling. Kan iemand mij hierbij helpen om dit wel in orde te krijgen? Zou het zonde vinden als de optie niet werkend te krijgen was of enkel met een Iphone
                            Alvast bedankt voor jullie advies aan deze newbie
                            Ik heb mijn 520D aut. F11 nu 11 maanden en ben 200% tevreden , heb nu 26000 km. Mijne trekt niet naar rechts.
                            Ik heb ook de optie internet met een Blackberry 9780 en Mobistar . Werkt ook niet en krijg ook de melding " niet beschikbaar in Belgie ". Ik heb hier al BMW voor gecontacteerd maar men
                            kan mij niet helpen . Ze verkopen nog wel altijd die optie !! Bij wie werkt dit wel ?

Trouwens de beste opties , en ik heb er wel wat opzitten , vind ik de electrische sluiting van de achterklep en het fantastische M sport stuur.

Comment

• levering bmw F11 520d Msport titanium silver

Waarbij iedereen de komende dagen naar het autosalon trekt heb ik opnieuw een leuk tripje naar de UK geboekt. Na het succes met de eerste (F10 msport) heb ik me een F11 msport besteld want die is eigenlijk nog mooier. Voordeel is met de prijzen daar dat je zelfs nog winst boekt op de doorverkoop. Altijd leuk meegenomen denk ik zo...

De foto's zijn vanaf vrijdag te bewonderen in het topic "mijn Duitse auto";

Tot dan!

Gr

Pat

Comment

• Ik kijk er naar uit!

Zal zelf ook binnen een 14 tal dagen een tripje naar London moeten doen om de mijne op te halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                  Ik kijk er naar uit!

Zal zelf ook binnen een 14 tal dagen een tripje naar London moeten doen om de mijne op te halen
                                  Leuk.
                                  Ik moet nog wachten tot eind febr om naar de uk te trekken

Comment

• Woensdagmiddag ben ik mijn F11 525d gaan afhalen bij Monserez . Wat een auto en wat een afwerkingskwaliteit. Ik ben, voornamelijk om gezinsredenen, in 2008 even overgestapt naar een Land Rover Discovery, maar nu besef ik toch opnieuw hoe goed het totale pakket bij BMW is.

De 5 is opnieuw een ongelofelijke drivers car met een heel mooi interieur en wat mij betreft ook handig en overzichtelijke I Drive systeem. Wat dat laatste betreft is het ooit anders geweest.

Het was ook mijn eerste rit in de 2 liter diesel twinturbo. De auto rijdt heel soepel en heeft meer dan voldoende koppel. Als je een echte 6 cylinder freak bent zul je niet onder de indruk zijn van de sound alhoewel ik van mening ben dat het aan de binnenzijde niet opvalt. De sport automaat schakelt vlot op en neer. Bij traag meeschuiven in het verkeer kun je hem wel eens betrappen op een aarzeling tussen twee trappen maar dit is spijkers zoeken op laag water.

De opties die mij het meest verheugen zijn natuurlijk het M pakket, maar ook het panoramische dak, de elektrische achterklep en de speed limit info.

Bij gelegenheid zet ik nog wel eens een foto online.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno76 Bekijk Berichten
                                      Woensdagmiddag ben ik mijn F11 525d gaan afhalen bij Monserez . Wat een auto en wat een afwerkingskwaliteit. Ik ben, voornamelijk om gezinsredenen, in 2008 even overgestapt naar een Land Rover Discovery, maar nu besef ik toch opnieuw hoe goed het totale pakket bij BMW is.

De 5 is opnieuw een ongelofelijke drivers car met een heel mooi interieur en wat mij betreft ook handig en overzichtelijke I Drive systeem. Wat dat laatste betreft is het ooit anders geweest.

Het was ook mijn eerste rit in de 2 liter diesel twinturbo. De auto rijdt heel soepel en heeft meer dan voldoende koppel. Als je een echte 6 cylinder freak bent zul je niet onder de indruk zijn van de sound alhoewel ik van mening ben dat het aan de binnenzijde niet opvalt. De sport automaat schakelt vlot op en neer. Bij traag meeschuiven in het verkeer kun je hem wel eens betrappen op een aarzeling tussen twee trappen maar dit is spijkers zoeken op laag water.

De opties die mij het meest verheugen zijn natuurlijk het M pakket, maar ook het panoramische dak, de elektrische achterklep en de speed limit info.

Bij gelegenheid zet ik nog wel eens een foto online.
                                      Proficiat

Kleur ?
                                      Want een nieuwe 5 touring met M-pakket zal ik altijd opmerken

Comment

• Titan zilver, shadow line hoogglans, verduisterde achterruiten en zwart lederen interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno76 Bekijk Berichten
                                          Titan zilver, shadow line hoogglans, verduisterde achterruiten en zwart lederen interieur.

Titan silver

Zou ook mijn keuze zijn ...

2 vrienden van mij hebben een F10 in Titan silver

Comment

Working...
                                          X