Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
    Zit er op de 530d standaard al automaat ?
    Indien ja is deze scherp geprijsd in vergelijking met MB E350 cdi break.
    Het M pack zal ook al veel minder kosten dan het Avantgarde pack en AMG pack samen bij MB.
    Mocht de nieuwe 5 touring beschikbaar zijn zou ik serieus getwijfeld hebben als opvolger voor mijn E61. (rij nu met E350 cdi break waarvan ik wel heel tevreden ben).
    wat kost zo'n mb break dan?

Comment

• 525d als TOURING (F11) beschikbaar ??? Alvast niet bij presentatie op 18 september 2010 ??? SINDS MAANDAG NIEUWSTE FOLDER (jawel reeds kleine folder ontvangen vanuit Duitsland) waarbij slechts 4 motoren beschikbaar zijn : 520d Touring, 530d Touring, 523i Touring en 535i Touring ...
      VREEMD DAT 525d niet opgenomen is in deze folder ? KOMT 525d DAN PAS IN MAART 2011 (samen met M-pakket ) ?
      Moet wel, prijsverschil tussen 4 cilinder diesel 520d Touring en eerste 6 cilinder diesel 530d Touring = 11.000 euro verschil !!!
      Wie weet meer over leveringen 525d Touring (F11) ?
      ... EEN 525d TOURING-fanaat (E34 - 525tds Touring, E39 - 525d Touring, E61 - 525d (2,5 liter) en nu E61 - 525d (facelift met 3 liter diesel) ...

Comment

• ik zou het niet WETEN? MISSCHIEN LATER WEL maar nu nog niet. WEL FIJN om ZO te typen HE?

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Hopelijk weten ANDEREN meer zinnigs te vertellen ivm mijn vraag om leveringsdatum nieuwe 5 Touring (F11) 525d ... ZELFS DE BELGISCHE DEALERS HEBBEN NOG GEEN FOLDERS IVM. 5 TOURING (zelfs produkt-argumentatie nieuwe 5 limousine + 5 touring reeds in mijn bezit !!!)
          Voor diegene met de eerste juiste informatie over levering 525d Touring : nieuwe folder 5-Touring (F11) op de bus !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
            Hopelijk weten ANDEREN meer zinnigs te vertellen ivm mijn vraag om leveringsdatum nieuwe 5 Touring (F11) 525d ... ZELFS DE BELGISCHE DEALERS HEBBEN NOG GEEN FOLDERS IVM. 5 TOURING (zelfs produkt-argumentatie nieuwe 5 limousine + 5 touring reeds in mijn bezit !!!)
            Voor diegene met de eerste juiste informatie over levering 525d Touring : nieuwe folder 5-Touring (F11) op de bus !
            Zo speciaal is het niet Heb hem hier ook al liggen

BTW, met vriendelijk te zijn kom je veel verder hier op het forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
              wat kost zo'n mb break dan?

E 350CDI break ca 57000 euro + ca 4000 euro voor Avantgarde en AMG pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                525d als TOURING (F11) beschikbaar ??? Alvast niet bij presentatie op 18 september 2010 ??? SINDS MAANDAG NIEUWSTE FOLDER (jawel reeds kleine folder ontvangen vanuit Duitsland) waarbij slechts 4 motoren beschikbaar zijn : 520d Touring, 530d Touring, 523i Touring en 535i Touring ...
                VREEMD DAT 525d niet opgenomen is in deze folder ? KOMT 525d DAN PAS IN MAART 2011 (samen met M-pakket ) ?
                Moet wel, prijsverschil tussen 4 cilinder diesel 520d Touring en eerste 6 cilinder diesel 530d Touring = 11.000 euro verschil !!!
                Wie weet meer over leveringen 525d Touring (F11) ?
                ... EEN 525d TOURING-fanaat (E34 - 525tds Touring, E39 - 525d Touring, E61 - 525d (2,5 liter) en nu E61 - 525d (facelift met 3 liter diesel) ...
                525d ZAL WELDEGELIJK beschikbaar zijn van bij de LANCERING IN SEPTEMBER. dus maak u vooral GEEN ZORGEN!

Comment

• Maar de 525d blijft een 3 liter vermoed ik...
                  Is er al nieuws over het al dan niet lanceren van de X23d motor in de 5 reeks ?

Comment

• effe verkeerde link genomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                      ik zou het niet WETEN? MISSCHIEN LATER WEL maar nu nog niet. WEL FIJN om ZO te typen HE?

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      525d ZAL WELDEGELIJK beschikbaar zijn van bij de LANCERING IN SEPTEMBER. dus maak u vooral GEEN ZORGEN!
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Iemand enig idee van de C02 uitstoot van de F11 525D met automaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 4BMW Bekijk Berichten
                          Iemand enig idee van de C02 uitstoot van de F11 525D met automaat?
                          Info van de Nederlandse F11 mailing van:

Dankzij de krachtige en zuinige motoren hebben alle bij introductie beschikbare uitvoeringen tevens een groen energielabel.

Model kW/pk/Nm Label CO2 Prijs
                          523i
                          150/204/270 185 € 54.500,-
                          528i 190/258/310 187 € 58.400,-
                          535i 225/306/400 201 € 66.400,-
                          520d
                          135/184/380 135 € 52.950,-
                          525d 150/204/450 165 € 60.100,-
                          530d 180/245/540 169 € 67.200,-
                          Last edited by ; 02/04/2010, 14:24.

Comment

• Het vorige model blijft ook knap ;

Comment

• Inderdaad, maar de nieuwe is toch wel een GROTE stap voorwaarts imo, zeker als je ze naast elkaar zet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Hier valt ie mij tegen, zelfs al was ik geen fan van de sedan.

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                Maar hoe vet is dit
                                Bijna X6-vet niveau

Comment

• Comment

• Tasman.

Echt prachtig zoals 'ie daarbij staat!! Juist nog shadow line en interieur in zwart of zimt braun en 'ie is af.

Comment

• Mooie gezinsbreak , ook geschikt voor utilitair gebruik. Alleen jammer van de schuine achterzijde. Dit kan een nadeel zijn bij het laden van grote vierkante voorwerpen zoals een koelkast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                        Mooie gezinsbreak , ook geschikt voor utilitair gebruik. Alleen jammer van de schuine achterzijde. Dit kan een nadeel zijn bij het laden van grote vierkante voorwerpen zoals een koelkast.
                                        Volgens mij gaat daarom de achterruit apart open en is je probleem daarmee opgelost.
                                        Dat, of de mensen die deze wagen kopen, laten hun koelkast gewoon leveren en ophalen.

mooie lijn, vind ik zelf
                                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                          Mooie gezinsbreak , ook geschikt voor utilitair gebruik. Alleen jammer van de schuine achterzijde. Dit kan een nadeel zijn bij het laden van grote vierkante voorwerpen zoals een koelkast.
                                          Hij kan als luxe werkauto ingezet worden, maar hij is meer vrijetijdsauto waar hij onder geklasseerd zal worden.

Trouwens hoe dikwijls ga je een koelkast verhuizen? En dan nog, zoiets leveren ze gratis aan huis.

Comment

Working...
                                          X