Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GPS probleem

Ik heb mijn 520D F11 nu 11 maanden met 26000 km en heb vorige week hier nog gezegd dat ik 200% tevreden ben , toch wil ik iets aanstippen wat niet echt ok is en dat is mij GPS.
    Er zitten soms serieuze fouten in de kaartsoftware. Als ik bv de E313 neem van Geel naar Antwerpen , laat de GPS mij er in Wommelgem afgaan , rond punt nemen en dan terug de E313 op. En zo kan ik nog een paar fouten opnoemen . Nu waar ik mijn weg ken is dat geen echt probleem , in't buitenland zou dit wel een probleem zijn.
    Ik heb dit aan mijn concessiehouder Sneyers gemeld en ze gingen aan Bornem navragen of er nog melding geweest is van zulke fouten. Nieuwe software willen ze er zomaar niet direct opzetten.

Wie van jullie kent deze fouten ook ? Gelieve mij dit de te laten weten zodat ik dat kan voorleggen bij Sneyers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
      Ik heb bij de de instelknop van de sportautomaat de mogelijkheid om de wagen in eco pro modus te plaatsen. Ik ken iemand met dezelfde wagen en hij had dit niet (niet zelf gezien). Is dit een functie die pas recent is toegevoegd? En nog een vraagje: mijn CO2 waarde staat op 133gr klopt dit? Ik heb altijd gedacht dat dit 139gr was.
      ECO Pro is sinds september toegevoegd waardoor de C02 ook gedaald is.
      De eco pro zorgt voor een minder directe gasrespons, zetelverwarming die niet zo warm wordt, enz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
        Ambi,

Is het de 163pk of 184pk versie ?
        Automaat of manueel ?
        Waarom zou je stellen, dat de motor net genoeg vermogen levert. Maw. in welke situatie heb je geen overschot ?
        Ik kijk uit naar uw antwoord.
        Geen idee hoeveel pk wel manueel.
        Bij voorbijsteken voel je duidelijk dat het niet zo vlot gaat, maar ik vergelijk dan ook met een 330d.
        Zwaar beladen zal dat nog meer zijn, ik hoor hier en daar dat er een 518d versie aankomt en uit het vorige kan ik concluderen dat hij dan toch wel onaangenaam weinig pk's zal hebben en daar bedoel ik dus mee dat een 520d juist genoeg is.
        Ik kan best begrijpen als je vorige auto weinig pk's had dat zo een 520d indrukwekkend is, maar het is totaal geen wagen waarmee je een ritje gaat maken gewoon omdat het zo leuk is om mee te rijden en ik denk dat zoiets met een 530d wel het geval is.
        Het is maar wat je in een auto ziet, voor mij is zoiets heel belangrijk maar voor iemand anders moet een wagen hem dan weer elke dag veilig en zonder problemen op zo een comfortabel mogelijke manier naar Brussel brengen.
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
          Ik heb mijn 520D F11 nu 11 maanden met 26000 km en heb vorige week hier nog gezegd dat ik 200% tevreden ben , toch wil ik iets aanstippen wat niet echt ok is en dat is mij GPS.
          Er zitten soms serieuze fouten in de kaartsoftware. Als ik bv de E313 neem van Geel naar Antwerpen , laat de GPS mij er in Wommelgem afgaan , rond punt nemen en dan terug de E313 op. En zo kan ik nog een paar fouten opnoemen . Nu waar ik mijn weg ken is dat geen echt probleem , in't buitenland zou dit wel een probleem zijn.
          Ik heb dit aan mijn concessiehouder Sneyers gemeld en ze gingen aan Bornem navragen of er nog melding geweest is van zulke fouten. Nieuwe software willen ze er zomaar niet direct opzetten.

Wie van jullie kent deze fouten ook ? Gelieve mij dit de te laten weten zodat ik dat kan voorleggen bij Sneyers.

Ik kan er nog niet veel over zeggen ik rij pas een week met de 5 maar staat er mss iets verkeerd ingesteld? Staat mss ingesteld op kortste of snelste weg?

Comment

Ik kan er nog niet veel over zeggen ik rij pas een week met de 5 maar staat er mss iets verkeerd ingesteld? Staat mss ingesteld op kortste of snelste weg?
            Alle instellingen al geprobeerd en steeds hetzelfde. Is een kaartsoftware probleem.
            Is schijnbaar ook gekend op motortalk.de.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
              Geen idee hoeveel pk wel manueel.
              Bij voorbijsteken voel je duidelijk dat het niet zo vlot gaat, maar ik vergelijk dan ook met een 330d.
              Zwaar beladen zal dat nog meer zijn, ik hoor hier en daar dat er een 518d versie aankomt en uit het vorige kan ik concluderen dat hij dan toch wel onaangenaam weinig pk's zal hebben en daar bedoel ik dus mee dat een 520d juist genoeg is.
              Ik kan best begrijpen als je vorige auto weinig pk's had dat zo een 520d indrukwekkend is, maar het is totaal geen wagen waarmee je een ritje gaat maken gewoon omdat het zo leuk is om mee te rijden en ik denk dat zoiets met een 530d wel het geval is.
              Het is maar wat je in een auto ziet, voor mij is zoiets heel belangrijk maar voor iemand anders moet een wagen hem dan weer elke dag veilig en zonder problemen op zo een comfortabel mogelijke manier naar Brussel brengen.
              Anderen hebben minimaal een 535d/m5 nodig om met plezier een ritje te maken , en zo blijf je maar doorgaan. Ik heb met een e46 320d ook plezier om een ritje te maken... Meer pk's zou betekenen dat mijn rijbewijs... en echt nood aan meer heb ik niet.

Of het een 163pk of een 184pk is maakt toch wel een verschil uit in de hogere toeren... en dat zou je als autoliefhebber toch moeten checken. -1

Een ander punt, budget... Als jij je eerste auto zelf koopt en het is maar een 520d, ga je dan ook heel de tijd denken de 330d was vlotter, beter,...
              Last edited by ; 16/01/2012, 00:23.

Comment

bye bye e92 330D welcome 520d. Ik ben dinsdag mijn F11 520d mogen gaan afhalen. En ik moet zeggen wat een wagen! Ik heb er nog niet heel veel kunnen rijden maar tot nu toe echt een meevaller. Pluspunten tot nu toe tov de coupé:
                versnellingsbak is er enorm op veruit gegaan, ruimte, comfort,... .

Binnenkort zal ik nog wat meer foto's proberen te posten

Belangrijkste kenmerken:

520D sport automaat Space Grey
                M-pack
                Comfort zetels Zwart Dakota leer
                Panoramisch schuifdak
                Velgen: 18" M style 350M

Het is de nog de bedoeling om uit te kijken naar style 312 velgen in ferric grey. Zoals in onderstaand voorbeeld.

hey, ik heb je wagen daar ook zien staan! Ik ben er vorige week ook omgeweest. Heb nog niet de tijd gehad om goede fotookes te trekken maar heb er eentje via mijne gsm. Beschouw het als een voorproefje..
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                  hey, ik heb je wagen daar ook zien staan! Ik ben er vorige week ook omgeweest. Heb nog niet de tijd gehad om goede fotookes te trekken maar heb er eentje via mijne gsm. Beschouw het als een voorproefje..
                  Met welke velgen is die wagen opgeleverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robert 2005 Bekijk Berichten
                    Met welke velgen is die wagen opgeleverd?
                    Met de standaard 18" 351M velgen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                      Heel knap die Breytons. Ik vind ze knapper dan de 312 Ferric Grey. Achteraan zijn deze velgen breder waardoor ze de kas beter opvullen.
                      Hier in het dorp zie ik regelmatig een witte 535d rijden met dezelfde Breytons in het matzwart. Ik vind ze echt zeer knap.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten

Ik vrees dat de constructeur u in deze niet meteen verder zal kunnen helpen, de kaartsoftware wordt immers aangeleverd door een externe leverancier, als ik me niet vergis is dat in casu Navtec. Op hun site kan je wel dergelijke kaartfouten melden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                          Ik vrees dat de constructeur u in deze niet meteen verder zal kunnen helpen, de kaartsoftware wordt immers aangeleverd door een externe leverancier, als ik me niet vergis is dat in casu Navtec. Op hun site kan je wel dergelijke kaartfouten melden
                          Kan goed zijn maar ik heb mijn GPS bij BMW gekocht dus zij moeten dit voor mij oplossen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                            Bruno,

hier is alvast de mijne in Spacegrau. Ik vind het een prachtige kleur in combinatie met shadowline...

Volgens mij gebruikt er iemand de foto's van jouw auto voor een nep-zoekertje...
                            Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                              Volgens mij gebruikt er iemand de foto's van jouw auto voor een nep-zoekertje...
                              http://www.2dehands.be/autos/autos/b...=bmw&start=164
                              Aré lap ja... Het is idd mijn auto...

Ik zal die pippo eens je mail sturen.

Hij is vandaag naar de garage. Hij was nog ni klaar vanavond...

Ben benieuwd of ik hem nog ga terugzien :-)

Bedankt voor melding!!
                              Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                http://www.2dehands.be/autos/autos/b...=bmw&start=164
                                idd, heb ook nog nooit een 535d gezien met 2 uitlaten aan de linkerkant. Nogal lomp van hem

Comment

• En het is'm volledig hé. Tot de omschrijving van alles erop en eraan. Wintervelgen en banden incluis....
                                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Godverdomme, is daar niks aan te doen? Aangeven bij de politie ?
                                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                      Godverdomme, is daar niks aan te doen? Aangeven bij de politie ?
                                      Heb gemaild of hij mij zijn contactgegevens kan sturen. Wil graag de staat van de wagen weten...

En ondertussen naar 2dehands een abuse gestuurd...

We zien wel ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                        Heb gemaild of hij mij zijn contactgegevens kan sturen. Wil graag de staat van de wagen weten...

En ondertussen naar 2dehands een abuse gestuurd...

We zien wel ;-)
                                        Lap betrapt . Ik heb mijn CSL ook al weten te koop staan en na klacht uiteindelijk niks meer van gehoord.

Comment

• En voilà, probleem van de baan.

Heb de man aan de lijn gehad. Was be zelfstandige die met exact dezelfde uitvoering reed inclusief velgen opties etc...

Wou met da nieuw VAA van onze vrienden regeringsleiders zo snel mogelijk van zijnen auto af.

Had die foto's gevonden en die snel gebruikt. Van't weekend zijn ze eraf...

Kan iemand Di Rupo mailen dat hij weer een gat in zijn begroting gaat hebben? Was iets van een 750€/maand

Comment

Working...
                                          X