Wat gebeurt er in zo'n geval? Mag men dan gratis opnieuw bestellen of beidt men een financiele compensatie aan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door HansVDG Bekijk BerichtenRij nu al een maandje rond met een F11 525d ( vanuit de UK)
Ze zijn wel een optie vergeten in de fabriek => Dynamic Damping control.
Na onderzoek bleek dat de computer in duitsland de optie niet had geregistreerd.
shit.
Vraagje : Vanuit de UK zeggen ze dat dit niet kan geretrofit worden.
Zou dit zo zijn ?
Heb wel onmiddellijk een nieuwe offerte gekregen met de xenon erbij van deze keer en met een extra korting.
Nu moet ik er wel eerst voor zorgen dat de huidige zonder xenon verkocht geraakt..
Gr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenHeb hetzelfde probleem gehad.. mijn wagen is toegekomen zonder de gevraagde xenon.. Omdat er retrofit geen xenonlichten kunnen worden ingebouwd wil ik een nieuwe bestellen.
Heb wel onmiddellijk een nieuwe offerte gekregen met de xenon erbij van deze keer en met een extra korting.
Nu moet ik er wel eerst voor zorgen dat de huidige zonder xenon verkocht geraakt..
Gr
Ge gaat toch ni zelf een stuk verlies slikken omdat zij een fout hebben gemaakt??Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtendan is het te hopen dat uw extra korting het verlies dekt dat ge gaat slikken met nu die oude te verkopen en de nieuwe te kopen.
Ge gaat toch ni zelf een stuk verlies slikken omdat zij een fout hebben gemaakt??
ter info: voor de geïnteresseerden:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenHij staat te koop aan de prijs dak betaald heb met de huidige wisselkoers + de kosten die ik heb gemaakt.
ter info: voor de geïnteresseerden:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=208376840Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenCewl en zonder mijn foto's
Wie iemand kent krijgt natuurlijk een aanbrengcie..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davydvs Bekijk Berichtenhoop dat dit niet te OT is, maar...
een bmw f11 heeft vooraan geen voorziening voor een nummerplaat.
Ik zou dus een plexi plaat willen monteren met 3M dubbelzijdige kleefstrips.
iemand ervaring mee?
Is dit "carwash-proof"?Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenWat bedoel je precies met krom? Foto's van?
Comment
-
Een sticker ziet er mij dan weer iets goedkoper uit en vind ik persoonlijk minder mooi (en als men echt tot op de letter gaat lezen zelfs niet wettelijk, maar daar vallen ze zelfs op de keuring niet over). Ik denk niet dat iedereen zo maar gaten in zijn bumper boort en bovendien is wat "iedereen" doet van ondergeschikt belang voor mij :-). Anyway, misschien dat ik toch gewoon maar gaten boor. Zal er nog eens over denken. Die nummerplaten moet buiten de velgen zowat het enige zijn waar je onmiddellijk de vijzen ziet zitten aan een auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davydvs Bekijk BerichtenEen sticker ziet er mij dan weer iets goedkoper uit en vind ik persoonlijk minder mooi (en als men echt tot op de letter gaat lezen zelfs niet wettelijk, maar daar vallen ze zelfs op de keuring niet over). Ik denk niet dat iedereen zo maar gaten in zijn bumper boort en bovendien is wat "iedereen" doet van ondergeschikt belang voor mij :-). Anyway, misschien dat ik toch gewoon maar gaten boor. Zal er nog eens over denken. Die nummerplaten moet buiten de velgen zowat het enige zijn waar je onmiddellijk de vijzen ziet zitten aan een auto.
Ik heb voor de JCW ook een sticker besteld , en toen ik met de Lotus naar de shouwing ben geweest waar ook een sticker ophing hebben ze er niks van gezegd dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenHeb hetzelfde probleem gehad.. mijn wagen is toegekomen zonder de gevraagde xenon.. Omdat er retrofit geen xenonlichten kunnen worden ingebouwd wil ik een nieuwe bestellen.
Gr
Lijkt mij "enkel" een andere voorbumper, Xenonkoplampen plaatsen en kabeltje trekken?
Maar ik zal het wel te rooskleurig zien denk ik
Comment
-
Gr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDat snap ik ook niet. Is die auto zonder xenon dan al ingeschreven misschien? Anders zou ik denken dat de BMW garage zo'n wagen toch veel makkelijker kan verkopen.
Comment
-
-
Ik ben vorige week ook mijn zomer velgen gaan laten plaatsen
Last edited by IceBlue; 03/04/2012, 09:27.
Comment
Comment