Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Tasman.

Echt prachtig zoals 'ie daarbij staat!! Juist nog shadow line en interieur in zwart of zimt braun en 'ie is af.
    Op foto vind ik diene Tasman heel mooi, maar in rl vind ik het wat tegenvallen.

Comment

• Vetste BMW in jaren imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Vetste BMW in jaren imo
        ²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Tasman.

Comment

• Superknappe kar , ik merk een vleug(je) Avant...

Comment

• er zit idd wat avant in. Maar het totaal pakket is op en top bmw. Super knap!

Comment

• De combinatie hierboven is echt vet. Tasman vind ik heel mooi, ook op een 3 reeks. De velgen maken het compleet.

Comment

• Hier staan nog meer foto's van die Tasman 530d en een blauwe 535i. Grotere foto's als je naar onder scrollt op de site... Zalig, die kleur en zeker in combinatie met binnenin oyster leder!

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Hier staan nog meer foto's van die Tasman 530d en een blauwe 535i. Grotere foto's als je naar onder scrollt op de site... Zalig, die kleur en zeker in combinatie met binnenin oyster leder!

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=373098
                    gracias
                    Ziet er knap uit!

Comment

• Die Tasman 530d

Meer dan waardige opvolger voor de E61.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Waanzinnig knappe combo!

Iemand een idee vanaf wanneer hij configureerbaar zal zijn?

Comment

• dat ziet er echt schitterend uit!

dat beloofd voor de volgende 3-reeks

Comment

• Tasman lijkt een mooie kleur.

vrees alleen dat het echt tot zijn recht komt als er een licht interieur is.

En da licht interieur blijft meestal ni lang licht.

Oyster met een jeans aan en het is om zeep...
                            Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Bwa, dat valt wel mee hoor. Ik heb nu ook oyster en met nu 12.000km op de teller is het leder nog steeds spic en span.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Bwa, dat valt wel mee hoor. Ik heb nu ook oyster en met nu 12.000km op de teller is het leder nog steeds spic en span.
                                heb je juniors rondlopen?

die kunnen er dikwijls ook wat van (en de kinderstoelen ook...)

natuurlijk zijn er de nodige kuisproducten ook hé...
                                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Wij hebben inderdaad 2 kinderen van 6 en 7 jaar.

Eigenlijk is zo'n lichte kleur van leder properder in die zin dat je het beter poetst omdat je elk vuiltje ziet. Bij zwart leder zie je geen vuil, maar het is er wel...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Wij hebben inderdaad 2 kinderen van 6 en 7 jaar.

Eigenlijk is zo'n lichte kleur van leder properder in die zin dat je het beter poetst omdat je elk vuiltje ziet. Bij zwart leder zie je geen vuil, maar het is er wel...
                                    da's waar...

Mijn vrouw zal content zijn, die wil die Oysterkleur.

Denk wel dat ik die in combinatie met zwarte onderkanten ga nemen, want het leder is misschien ok, maar de stoffen gedeeltes zijn natuurlijk vlugger vuil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                      da's waar...

Mijn vrouw zal content zijn, die wil die Oysterkleur.

Denk wel dat ik die in combinatie met zwarte onderkanten ga nemen, want het leder is misschien ok, maar de stoffen gedeeltes zijn natuurlijk vlugger vuil
                                      Zit met hetzelfde probleem: een licht interieur is wel helder en geeft een ruimtegevoel, maar die oyster is toch zooo licht??!! Bijna wit, heb dat verleden week nog gezien tijdens een testrit. En met dat interieur (zelfs met de zwarte kaartenbakken) zijn de gordels ook zo bleek... En zouden het lichte handvat ook niet snel bevuild raken?

Zwart is zwart, maar ja, lijkt me op termijn toch netter te blijven. Ik ben er nog niet uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                                        Zit met hetzelfde probleem: een licht interieur is wel helder en geeft een ruimtegevoel, maar die oyster is toch zooo licht??!! Bijna wit, heb dat verleden week nog gezien tijdens een testrit. En met dat interieur (zelfs met de zwarte kaartenbakken) zijn de gordels ook zo bleek... En zouden het lichte handvat ook niet snel bevuild raken?

Zwart is zwart, maar ja, lijkt me op termijn toch netter te blijven. Ik ben er nog niet uit...
                                        Ik deel je mening

Comment

• Ik deel het keuzeprobleem.
                                          Heb nu in de laatste auto's steeds zwart gehad, en wil eigenlijk wel eens iets anders.
                                          Oyster/black vind ik schitterend, maar durf het met 2 jonge kids eigenlijk niet aan.

Ik ben heel benieuwd naar Zimtbraun. Op foto's gezien ben ik er niet kapot van, maar mischien dat het i.r.l. meevalt.
                                          Jammer dat er geen cognacbruine kleur leverbaar is in de 5.....

Wellicht wordt het dus toch weer zwart. Of ik bestel hem met stof, en laat er achteraf leer inzetten in een mooie lichtbruine kleur.

Comment

Working...
                                          X