Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier staan nog meer foto's van die Tasman 530d en een blauwe 535i. Grotere foto's als je naar onder scrollt op de site... Zalig, die kleur en zeker in combinatie met binnenin oyster leder!
Hier staan nog meer foto's van die Tasman 530d en een blauwe 535i. Grotere foto's als je naar onder scrollt op de site... Zalig, die kleur en zeker in combinatie met binnenin oyster leder!
Eigenlijk is zo'n lichte kleur van leder properder in die zin dat je het beter poetst omdat je elk vuiltje ziet. Bij zwart leder zie je geen vuil, maar het is er wel...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Eigenlijk is zo'n lichte kleur van leder properder in die zin dat je het beter poetst omdat je elk vuiltje ziet. Bij zwart leder zie je geen vuil, maar het is er wel...
da's waar...
Mijn vrouw zal content zijn, die wil die Oysterkleur.
Denk wel dat ik die in combinatie met zwarte onderkanten ga nemen, want het leder is misschien ok, maar de stoffen gedeeltes zijn natuurlijk vlugger vuil
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Mijn vrouw zal content zijn, die wil die Oysterkleur.
Denk wel dat ik die in combinatie met zwarte onderkanten ga nemen, want het leder is misschien ok, maar de stoffen gedeeltes zijn natuurlijk vlugger vuil
Zit met hetzelfde probleem: een licht interieur is wel helder en geeft een ruimtegevoel, maar die oyster is toch zooo licht??!! Bijna wit, heb dat verleden week nog gezien tijdens een testrit. En met dat interieur (zelfs met de zwarte kaartenbakken) zijn de gordels ook zo bleek... En zouden het lichte handvat ook niet snel bevuild raken?
Zwart is zwart, maar ja, lijkt me op termijn toch netter te blijven. Ik ben er nog niet uit...
Zit met hetzelfde probleem: een licht interieur is wel helder en geeft een ruimtegevoel, maar die oyster is toch zooo licht??!! Bijna wit, heb dat verleden week nog gezien tijdens een testrit. En met dat interieur (zelfs met de zwarte kaartenbakken) zijn de gordels ook zo bleek... En zouden het lichte handvat ook niet snel bevuild raken?
Zwart is zwart, maar ja, lijkt me op termijn toch netter te blijven. Ik ben er nog niet uit...
Ik deel je mening
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Ik deel het keuzeprobleem.
Heb nu in de laatste auto's steeds zwart gehad, en wil eigenlijk wel eens iets anders.
Oyster/black vind ik schitterend, maar durf het met 2 jonge kids eigenlijk niet aan.
Ik ben heel benieuwd naar Zimtbraun. Op foto's gezien ben ik er niet kapot van, maar mischien dat het i.r.l. meevalt.
Jammer dat er geen cognacbruine kleur leverbaar is in de 5.....
Wellicht wordt het dus toch weer zwart. Of ik bestel hem met stof, en laat er achteraf leer inzetten in een mooie lichtbruine kleur.
Comment