Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
    Ik ben vorige week ook mijn zomer velgen gaan laten plaatsen

Deze dus!

Comment

• . Super

Comment

• Juist een PV gekregen voor de nummerplaat sticker €50 grrrr...

Comment

Juist een PV gekregen voor de nummerplaat sticker €50 grrrr...
          Had hij een normale grootte ?

Comment

• Normaal leesbare grootte toch, 34cm x 11cm (officieel= 50cm x 11cm) . Blijkbaar mag je tegenwoordig geen stikker meer.

Comment

Normaal leesbare grootte toch, 34cm x 11cm (officieel= 50cm x 11cm) . Blijkbaar mag je tegenwoordig geen stikker meer.
              Niet meer mogen?

Op de Mini ook een sticker ...

Comment

Normaal leesbare grootte toch, 34cm x 11cm (officieel= 50cm x 11cm) . Blijkbaar mag je tegenwoordig geen stikker meer.
                Had hij een reflecterende achtergrond ? Zoja dan is dat in orde dacht ik ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Had hij een reflecterende achtergrond ? Zoja dan is dat in orde dacht ik ...
                  Jep is reflecterend.

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  Niet meer mogen?

Op de Mini ook een sticker ...
                  Ben op het politie kantoor geweest. Vanaf de nieuwe nummerplaat zou er geen sticker meer mogen...

Comment

Juist een PV gekregen voor de nummerplaat sticker €50 grrrr...
                    Das klote man, volgens mij is die wet nog maar net aangepast sinds 15 maart j.l.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ben op het politie kantoor geweest. Vanaf de nieuwe nummerplaat zou er geen sticker meer mogen...
                      Dus toch ...

pffff

Comment

• Ok, geen sticker dus op m'n F11 die volgende week geleverd zal worden. Hij was precies wel wat klein van formaat hé IceBlue, of heb ik dat mis?? (al was misschien dat wel het probleem niet)

Comment

• Is die set Styling 351M nieuw? Wat moet die kosten?

Comment

• Volgens mijn interpretatie mag een sticker wel maar moet de reproductie die zich vooraan aan de wagen bevindt even groot zijn als het exemplaar achteraan.

Zo meen ik toch de wettekst te hebben gelezen enkele maanden geleden.. Want wat doe je anders met bepaalde porsches of lamborghini's waar het echt niet mogelijk is een plaat op te bevestigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                              Volgens mijn interpretatie mag een sticker wel maar moet de reproductie die zich vooraan aan de wagen bevindt even groot zijn als het exemplaar achteraan.

Zo meen ik toch de wettekst te hebben gelezen enkele maanden geleden.. Want wat doe je anders met bepaalde porsches of lamborghini's waar het echt niet mogelijk is een plaat op te bevestigen?
                              Dan moet je zo'n lelijk plastieken ding opplakken zoals sommige Lotussen hebben
                              Daar kan je dan een nummerplaat op bevestigen.

Maar geen idee als de wet nu veranderd is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                F11 525d xDrive met Hartge verlaging en 20" velgen styling 303 van het M-sportpakket van de BMW 7 / 5GT.

Tot nu toe vond ik m'n smaak niet 100% bij BMW voor 20" velgen voor de '5. Da's nou anders. Prachtig... De grotere offset zal er veel mee te maken hebben, de gehomologeerde 20" staan me altijd een tik te smal.

Comment

• Vandaar dat ik spacers heb geplaatst.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Damn, dat is de eerste zilveren die ik echt super vet vind !!! Nice !

Comment

• Wat een mooie wagen! Ben wel eens benieuwd of dit kan in combinatie met Dynamic damping control en/of Adaptive drive ophanging?

Comment

• Die 525 is geschift knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Vandaar dat ik spacers heb geplaatst.
                                          En die gaan er dan van tussen voor de keuring? hoe breed zijn de spacers? heb je dan ook andere wielbouten nodig? geen diefstalbeveiliging niet meer bij andere bouten?

Comment

Working...
                                          X