Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenJuist een PV gekregen voor de nummerplaat sticker €50 grrrr...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenNormaal leesbare grootte toch, 34cm x 11cm (officieel= 50cm x 11cm) . Blijkbaar mag je tegenwoordig geen stikker meer.
Op de Mini ook een sticker ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenNormaal leesbare grootte toch, 34cm x 11cm (officieel= 50cm x 11cm) . Blijkbaar mag je tegenwoordig geen stikker meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHad hij een reflecterende achtergrond ? Zoja dan is dat in orde dacht ik ...
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenNiet meer mogen?
Op de Mini ook een sticker ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenJuist een PV gekregen voor de nummerplaat sticker €50 grrrr...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
Ben op het politie kantoor geweest. Vanaf de nieuwe nummerplaat zou er geen sticker meer mogen...
pffff
Comment
-
Volgens mijn interpretatie mag een sticker wel maar moet de reproductie die zich vooraan aan de wagen bevindt even groot zijn als het exemplaar achteraan.
Zo meen ik toch de wettekst te hebben gelezen enkele maanden geleden.. Want wat doe je anders met bepaalde porsches of lamborghini's waar het echt niet mogelijk is een plaat op te bevestigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenVolgens mijn interpretatie mag een sticker wel maar moet de reproductie die zich vooraan aan de wagen bevindt even groot zijn als het exemplaar achteraan.
Zo meen ik toch de wettekst te hebben gelezen enkele maanden geleden.. Want wat doe je anders met bepaalde porsches of lamborghini's waar het echt niet mogelijk is een plaat op te bevestigen?
Daar kan je dan een nummerplaat op bevestigen.
Maar geen idee als de wet nu veranderd is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenF11 525d xDrive met Hartge verlaging en 20" velgen styling 303 van het M-sportpakket van de BMW 7 / 5GT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVandaar dat ik spacers heb geplaatst.
Comment
Comment