ombouw naar xenon 4.500 euro!! slik!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichtenombouw naar xenon 4.500 euro!! slik!
Hoor eens bij B&C Merksem of B&G De Clercq, die mannen kunnen je ook helpen tegen eerlijke tarieven ;-) Lichtblokken voor een F10/F11 zijn identiek dus evt kan je die 2dehands kopen van een schadebak
Xenon F11
Xenon F10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenDaarnet een Duitse F11 met 4 uitlaten gezien. Zag er wel proper uit. Is dit dan sowieso een 535 of (M)550 ?Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk BerichtenAls het een F11 was, en geen F10, dan is het sowieso niet OEM:
Een 550 i/550d heeft 2 grote 'trapeziumvorige' uitlaatsierstukken, 1 langs elke kant.
Een 535i/535d heeft 2 ronde uitlaatsierstukken, wederom langs elke kant 1.
Alle 'lagere' motorversies hebben een dubbel uitlaatsierstuk (bestaande uit 2 rondjes, zoals de foto's hier wat naar boven,) aan de linker kant.
Dan blijft er nog: de M5. maar die bestaat niet als F11, enkel als F10.
Een volledig OEM F11 zal dus geen 4 uitlaten kunnen hebben.
torchus zal allicht een Alpina D5 of B5 tegengekomen zijn1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenMooie redenatie maar helaas foute conclusie
torchus zal allicht een Alpina D5 of B5 tegengekomen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sleeps Bekijk BerichtenKan ook aftermarket (eisenmann, supersprint etc...) zijn, niet? De kans op aftermarket is wellicht hoger dan een B5/D5 F111963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenF11 525d xDrive met Hartge verlaging en 20" velgen styling 303 van het M-sportpakket van de BMW 7 / 5GT.
Je had deze moeten nemen op de jouwe..2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenMooie redenatie maar helaas foute conclusie
torchus zal allicht een Alpina D5 of B5 tegengekomen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sleeps Bekijk Berichten
Wrs zal de wagen ook opnieuw moeten geprogrammeerd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenDie velgen zijn gewoon AF icm met sportpakket.
Je had deze moeten nemen op de jouwe..OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Net contact gehad met mijn dealer. Wagen is in productie gegaan. Wordt geleverd in de loop van week 19. Nog 14d nagelbijten dus !! Zie er ferm naar uit alhoewel het afscheid van mijn 6 cil straight wel pijn zal doen... Foto's volgen zeker !! Voor de liefhebbers : ik zal zeker mijn indrukken nalaten over het verschil tussen de 525d e61 en mijn nieuwe f11 520D.
Intussen ook vernomen dat de BMW M Performance Power Kit in België niet aangeboden wordt itt Nederland en Duitsland. Zie uitleg :
"Power Kits worden in België niet aangeboden.
Dit is niet omdat ze technisch niet kunnen, of omdat er garantieproblemen mee bestaan, maar omdat deze niet gehomologeerd zijn voor onze markt.
Indien een vermogenwijziging wordt aangebracht aan een wagen, moet dit in de voertuigdocumenten opgenomen worden.
Aangezien we in België geen procedure (meer) hebben om zo’n dergelijk aanvraagdossier bij de overheid in te dienen, kunnen we de gegevens op de CoC niet aanpassen (noch een annex toevoegen).
Hierdoor worden deze kits niet aangeboden voor een voertuig dat in België ingeschreven is, en wordt dit niet meer op onze commerciële website vermeld."
Dan maar hopen dat de 184PK volstaan zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenGewoon even tot over de grens rijden in ndl of duitsland?
Comment
-
Ik zou eens informeren of ze dat in Duitsland wel willen doen. Ik ga graag bij Kohl in Aken. Mooie en goede garage, en niet ver over de grens.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmerke Bekijk BerichtenNet contact gehad met mijn dealer. Wagen is in productie gegaan. Wordt geleverd in de loop van week 19. Nog 14d nagelbijten dus !! Zie er ferm naar uit alhoewel het afscheid van mijn 6 cil straight wel pijn zal doen... Foto's volgen zeker !! Voor de liefhebbers : ik zal zeker mijn indrukken nalaten over het verschil tussen de 525d e61 en mijn nieuwe f11 520D.
Intussen ook vernomen dat de BMW M Performance Power Kit in België niet aangeboden wordt itt Nederland en Duitsland. Zie uitleg :
"Power Kits worden in België niet aangeboden.
Dit is niet omdat ze technisch niet kunnen, of omdat er garantieproblemen mee bestaan, maar omdat deze niet gehomologeerd zijn voor onze markt.
Indien een vermogenwijziging wordt aangebracht aan een wagen, moet dit in de voertuigdocumenten opgenomen worden.
Aangezien we in België geen procedure (meer) hebben om zo’n dergelijk aanvraagdossier bij de overheid in te dienen, kunnen we de gegevens op de CoC niet aanpassen (noch een annex toevoegen).
Hierdoor worden deze kits niet aangeboden voor een voertuig dat in België ingeschreven is, en wordt dit niet meer op onze commerciële website vermeld."
Dan maar hopen dat de 184PK volstaan zeker...
Of de 184pk zullen volstaan zal je zelf moeten ondervinden.
Wat mijn voorlopige bevindingen er over zijn: Ik kom van een getunede E70 X5, maar zelfs met de standaard 235 pk was hij een heel pak sneller dan de 520d.
Ik vind dat niet erg, want ik heb er zelf voor gekozen, (alé ja, 't was meer Di Rupo zijn keuze) maar van sportiviteit is bijna geen sprake meer. Ik laat hem vooral in comfort staan, bij sport is hij dan wel wat vinniger, maar ik had het geen "sport" durven noemen :-) Anderzijds is hij meer dan vlot genoeg voor het Belgische verkeer, maar verwacht niet te veel emoties als je het gaspedaal naar beneden drukt.
Comment
-
Ik heb de opties comforttoegang en automatisch openen van kofferklep destijds aangevinkt. Na een weekje met mijn auto te rijden zou ik deze al niet meer willen missen. Zeer handig is dat als je met je handen vol aan je koffer komt, je met een voetbeweging je koffer kan openen. Helaas zijn ze bij bmw iets vergeten... soms neem je ook wel iets uit je koffer waarvoor je je twee handen nodig hebt. Helaas werkt dan de truk met het voetje niet. De techniek is er... alleen zal niemand bij bmw er over na gedacht hebben??
Comment
-
Daar heb ik idd ook al aan gedacht. Ik zit natuurlijk wel aan de andere kant van het land. Eventueel Ndl maar natuurlijk kom je dan in problemen bij een eventuele keuring of bij een ongeluk. Auto is in België dan niet gehomologeerd... De verzekering zal in haar handjes wrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zou eens informeren of ze dat in Duitsland wel willen doen. Ik ga graag bij Kohl in Aken. Mooie en goede garage, en niet ver over de grens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmerke Bekijk BerichtenDaar heb ik idd ook al aan gedacht. Ik zit natuurlijk wel aan de andere kant van het land. Eventueel Ndl maar natuurlijk kom je dan in problemen bij een eventuele keuring of bij een ongeluk. Auto is in België dan niet gehomologeerd... De verzekering zal in haar handjes wrijven.
Wie gaat er een gewone 5 reeks nakijken bij een ongeval? Denk dat ze zich daar niet echt mee bezig gaan houden. Enkel bij van die uitgebouwde 'johnny' bakken (sorry voor degenen die met zo ene rondrijden) zullen ze misschien die dingen eens testen...
En voor de rest. Verzekering? denk ni dat die dat bij een 'klasse' wagen zoals een 5 reeks zouden gaan testen...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Extra vermogen kan je aangeven, mijn makelaar deed daar niet moeilijk over (+30pk op 190pk V6 was circa 120 euro extra per jaar)
De mijne is binnen voor wat garantiestuff;
- Dynamic Drive, valt soms uit. Denk vocht? Euvel doet zich precies voor na regen heb ik de indruk...
- Standverwarming nooit gewerkt, met handleiding van Beefcake afgegeven aan receptie. Waarvoor dank ;-)
- Schurend geluid (google Groaning noise front Axle)
Morgenvroeg starten ze, ben benieuwd :-)
Kerel heeft wel duidelijk in de computer gezet "WAGEN NIET HIER GEKOCHT, PREMIUM." is dat een interne code voor vollebak factureren?
Comment
Comment