Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
    Heb ik dan niet de kans van het eventueel naar rechts trekken?
    Ik heb er ook niet meteen 1500€ voor over, dan zou ik over de 70k zitten voor een 525d.
    Lijkt mij een beetje teveel van het goede...
    Denk dat dit probleem al een tijdje verholpen is, niet? In ieder geval de onze is van 01/2011 en heeft "het naar rechts trekken" niet.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk Berichten
      Denk dat dit probleem al een tijdje verholpen is, niet? In ieder geval de onze is van 01/2011 en heeft "het naar rechts trekken" niet.
      Probleem met naar rechts afwijken is allang verholpen. Ik rij nu een 535 touring met 20" run flat, m sportpakket en dynamic damping control: zeer comfortabel, zelfs in sport + stand. Mijn vorige auto was een 335 coupe met run flat 19" zonder m-sport ophanging, redelijk comfortabel, maar zeker harder dan de 5. Mijn auto daarvoor was een 320d berline met run flat en m-sport ophanging en deze was zeer hard, run flats omwisselen voor gewone banden scheelde enorm. Dat hoeft bij de 5 zeker niet.

      Comment


      • Ik rij hier ook rond met 20" en m-sport ophanging en runflats. Rijd in mijn ogen zeer confortabel. Ben nieuwsgierig wat het gaat geven deze winter met 18". Mijn BMW x5 met sportophanging en 19" winter en 21" zomer was vééééél harder. Enkel korte diepe putten kunnen wel eens aanvoelen dat je denkt: nu moet m'n velg in 1000 stukken zijn, maar dat is wel normaal natuurlijk.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door davydvs Bekijk Berichten
          Ik rij hier ook rond met 20" en m-sport ophanging en runflats. Rijd in mijn ogen zeer confortabel. Ben nieuwsgierig wat het gaat geven deze winter met 18". Mijn BMW x5 met sportophanging en 19" winter en 21" zomer was vééééél harder. Enkel korte diepe putten kunnen wel eens aanvoelen dat je denkt: nu moet m'n velg in 1000 stukken zijn, maar dat is wel normaal natuurlijk.
          Heb je ook de Dynamic Damping Control of niet?

          Comment


          • Hoeveel zou het kosten voor tiefseeblau op een F11 met M-pack te nemen?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
              Hoeveel zou het kosten voor tiefseeblau op een F11 met M-pack te nemen?
              Dan moet je een 5 zonder m pakket in tiefsee blauw bestellen, daarna los het M pakket laten komen, dat laten spuiten in tiefsee blauw. Daarna montage, toch gauw rond de 2000-2500 schat ik.
              nadeel: de lak op je M pakket is niet zo hard als à fabrique, dus verwacht zeker meer steenslag! Maar wel mooi dat tiefsee blauw

              Comment


              • Ik zou toch voor de E60 break gaan, deze is wel mooi, maar heeft zo niet het sportieve meer. De lampen van de E60 zijn echt mooi met dat oranje randje vanboven.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door coolaid Bekijk Berichten
                  Dan moet je een 5 zonder m pakket in tiefsee blauw bestellen, daarna los het M pakket laten komen, dat laten spuiten in tiefsee blauw. Daarna montage, toch gauw rond de 2000-2500 schat ik.
                  nadeel: de lak op je M pakket is niet zo hard als à fabrique, dus verwacht zeker meer steenslag! Maar wel mooi dat tiefsee blauw
                  Je kan het wel degelijk vanaf fabriek krijgen. Via het individual programma is het mogelijk. Blijkbaar noemt het een sonderwunsch kleur en kost het ongeveer €3000. En dan heb je wel het volledige M-pack met oa sportstoelen, m-sportstuur, anthrazit hemel, velgen,...

                  Comment


                  • Ik heb bovenop de meerprijs van metaalkleur €950 bijbetaald voor saffierzwart.
                    OO 00 OO

                    Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Ik heb bovenop de meerprijs van metaalkleur €950 bijbetaald voor saffierzwart.
                      Raar, 2 verkopers antwoordden mij dat zo'n sonderwunschkleurtje €1636 btwe meer kost dan een gewone kleur. Dus ongeveer €3000 in totaal.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door coolaid Bekijk Berichten
                        nadeel: de lak op je M pakket is niet zo hard als à fabrique, dus verwacht zeker meer steenslag! Maar wel mooi dat tiefsee blauw
                        Misschien was dat vroeger zo, maar tegenwoordig denk ik niet dat dit slechter is. Uit fabriek komen ze trouwens met een flinterdun laklaagje.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                          Misschien was dat vroeger zo, maar tegenwoordig denk ik niet dat dit slechter is. Uit fabriek komen ze trouwens met een flinterdun laklaagje.
                          Ik spreek over eind 2011, niet zo lang geleden. Mijn ervaring is dat de originele lak harder/beter is dan nagespoten door een carrosserie; in 3 verschillende gevallen gezien.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                            Je kan het wel degelijk vanaf fabriek krijgen. Via het individual programma is het mogelijk. Blijkbaar noemt het een sonderwunsch kleur en kost het ongeveer €3000. En dan heb je wel het volledige M-pack met oa sportstoelen, m-sportstuur, anthrazit hemel, velgen,...
                            Ok, wist ik niet.. Staat alleszins niet in de folders of op internet vermeld dacht ik, deze sonderwunsch optie.

                            Comment


                            • Ik zou graag BMW velgen 312 ferricgrey 20" monteren onder mijn 5-serie.
                              Wel lees ik nu bij salesafter.de dat deze velgen niet passen als je de optie hebt: Bandendrukcontrole (S2VBA).
                              Iemand hier ervaring mee en kan hier iets aan gedaan worden? Kan je bijvoorbeeld die bandendrukcontrole uitschakelen?

                              Comment


                              • Ik heb ook 20'ers gecombineerd met de optie om de bandenspanning te kunnen zien op de boordcomputer. Het moet dus heel zeker gaan. Wel heb ik door deze optie meer moeten betalen omdat er speciale ventielen nodig zijn.

                                Ik heb het eens even opgezocht. De meerprijs voor deze velgen gecombineerd met bandenspanningscontrole is €700,- excl. BTW.
                                Last edited by BMWMB; 18/06/2012, 14:07.
                                OO 00 OO

                                Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Ik heb ook 20'ers gecombineerd met de optie om de bandenspanning te kunnen zien op de boordcomputer. Het moet dus heel zeker gaan. Wel heb ik door deze optie meer moeten betalen omdat er speciale ventielen nodig zijn.

                                  Ik heb het eens even opgezocht. De meerprijs voor deze velgen gecombineerd met bandenspanningscontrole is €700,- excl. BTW.
                                  ok bedankt, ik zal dan eens informeren

                                  Comment


                                  • Nu ik toch stilaan knopen moet gaan doorhakken en nog steeds wel erg twijfel tussen een 330d, 525d of 520d vraag ik mij af wat jullie zouden doen.
                                    De 330d en de 525d zou ik 5 jaar moeten houden, de 520d zou ik 4 jaar houden.
                                    Wat me ook wel tegensteekt is het wachten tot oktober op een 330d daar ik momenteel met een golf 5 moet rijden
                                    Wat zou jullie keuze zijn?
                                    greets

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
                                      Nu ik toch stilaan knopen moet gaan doorhakken en nog steeds wel erg twijfel tussen een 330d, 525d of 520d vraag ik mij af wat jullie zouden doen.
                                      De 330d en de 525d zou ik 5 jaar moeten houden, de 520d zou ik 4 jaar houden.
                                      Wat me ook wel tegensteekt is het wachten tot oktober op een 330d daar ik momenteel met een golf 5 moet rijden
                                      Wat zou jullie keuze zijn?
                                      greets
                                      Heb voor dezelfde keuze gestaan !

                                      De 520d is een prachtige wagen. Maar voor mij te groot en teveel "bootgevoel". En is misschien wel de wagen waar je het minste "waardeverlies" zal hebben.

                                      Heb daarom twee weken geleden 330d besteld en rij bijgevolg nu zelf rond met 10 jaar oude Citroen die van alle kanten rammelt . Maar het is de laatste keer dat je met een drieliter zal kunnen rijden.
                                      Even doorbijten en het plezier heb je achteraf.

                                      Comment


                                      • Ja, ik weet het.
                                        Maar mij stoort toch het goedkope interieur van de nieuwe 3reeks toch ook wel.
                                        Als je dan weet dat je evenveel mag leggen voor een 330d als voor een 520d vraag ik mij af of die motor alles kan goedmaken...
                                        Zeker op onze wegen....

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
                                          Ja, ik weet het.
                                          Maar mij stoort toch het goedkope interieur van de nieuwe 3reeks toch ook wel.
                                          Als je dan weet dat je evenveel mag leggen voor een 330d als voor een 520d vraag ik mij af of die motor alles kan goedmaken...
                                          Zeker op onze wegen....
                                          Het leven is keuzes maken.
                                          Meer kan ik daar niet op zeggen.
                                          De 520d zal per afgelegde km goedkoper zijn.
                                          Maar voor mij primeerde het rijgevoel.
                                          Ook al heb ik eerlijk gezegd zelf maanden met hetzelfde dilemma gezeten.
                                          Misschien interieur uitrusten met individual leder ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X