Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk BerichtenDenk dat dit probleem al een tijdje verholpen is, niet? In ieder geval de onze is van 01/2011 en heeft "het naar rechts trekken" niet.
Comment
-
Ik rij hier ook rond met 20" en m-sport ophanging en runflats. Rijd in mijn ogen zeer confortabel. Ben nieuwsgierig wat het gaat geven deze winter met 18". Mijn BMW x5 met sportophanging en 19" winter en 21" zomer was vééééél harder. Enkel korte diepe putten kunnen wel eens aanvoelen dat je denkt: nu moet m'n velg in 1000 stukken zijn, maar dat is wel normaal natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davydvs Bekijk BerichtenIk rij hier ook rond met 20" en m-sport ophanging en runflats. Rijd in mijn ogen zeer confortabel. Ben nieuwsgierig wat het gaat geven deze winter met 18". Mijn BMW x5 met sportophanging en 19" winter en 21" zomer was vééééél harder. Enkel korte diepe putten kunnen wel eens aanvoelen dat je denkt: nu moet m'n velg in 1000 stukken zijn, maar dat is wel normaal natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHoeveel zou het kosten voor tiefseeblau op een F11 met M-pack te nemen?
nadeel: de lak op je M pakket is niet zo hard als à fabrique, dus verwacht zeker meer steenslag! Maar wel mooi dat tiefsee blauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door coolaid Bekijk BerichtenDan moet je een 5 zonder m pakket in tiefsee blauw bestellen, daarna los het M pakket laten komen, dat laten spuiten in tiefsee blauw. Daarna montage, toch gauw rond de 2000-2500 schat ik.
nadeel: de lak op je M pakket is niet zo hard als à fabrique, dus verwacht zeker meer steenslag! Maar wel mooi dat tiefsee blauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb bovenop de meerprijs van metaalkleur €950 bijbetaald voor saffierzwart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door coolaid Bekijk Berichtennadeel: de lak op je M pakket is niet zo hard als à fabrique, dus verwacht zeker meer steenslag! Maar wel mooi dat tiefsee blauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenMisschien was dat vroeger zo, maar tegenwoordig denk ik niet dat dit slechter is. Uit fabriek komen ze trouwens met een flinterdun laklaagje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenJe kan het wel degelijk vanaf fabriek krijgen. Via het individual programma is het mogelijk. Blijkbaar noemt het een sonderwunsch kleur en kost het ongeveer €3000. En dan heb je wel het volledige M-pack met oa sportstoelen, m-sportstuur, anthrazit hemel, velgen,...
Comment
-
Ik zou graag BMW velgen 312 ferricgrey 20" monteren onder mijn 5-serie.
Wel lees ik nu bij salesafter.de dat deze velgen niet passen als je de optie hebt: Bandendrukcontrole (S2VBA).
Iemand hier ervaring mee en kan hier iets aan gedaan worden? Kan je bijvoorbeeld die bandendrukcontrole uitschakelen?
Comment
-
Ik heb ook 20'ers gecombineerd met de optie om de bandenspanning te kunnen zien op de boordcomputer. Het moet dus heel zeker gaan. Wel heb ik door deze optie meer moeten betalen omdat er speciale ventielen nodig zijn.
Ik heb het eens even opgezocht. De meerprijs voor deze velgen gecombineerd met bandenspanningscontrole is €700,- excl. BTW.Last edited by BMWMB; 18/06/2012, 14:07.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb ook 20'ers gecombineerd met de optie om de bandenspanning te kunnen zien op de boordcomputer. Het moet dus heel zeker gaan. Wel heb ik door deze optie meer moeten betalen omdat er speciale ventielen nodig zijn.
Ik heb het eens even opgezocht. De meerprijs voor deze velgen gecombineerd met bandenspanningscontrole is €700,- excl. BTW.
Comment
-
Nu ik toch stilaan knopen moet gaan doorhakken en nog steeds wel erg twijfel tussen een 330d, 525d of 520d vraag ik mij af wat jullie zouden doen.
De 330d en de 525d zou ik 5 jaar moeten houden, de 520d zou ik 4 jaar houden.
Wat me ook wel tegensteekt is het wachten tot oktober op een 330d daar ik momenteel met een golf 5 moet rijden
Wat zou jullie keuze zijn?
greets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk BerichtenNu ik toch stilaan knopen moet gaan doorhakken en nog steeds wel erg twijfel tussen een 330d, 525d of 520d vraag ik mij af wat jullie zouden doen.
De 330d en de 525d zou ik 5 jaar moeten houden, de 520d zou ik 4 jaar houden.
Wat me ook wel tegensteekt is het wachten tot oktober op een 330d daar ik momenteel met een golf 5 moet rijden
Wat zou jullie keuze zijn?
greets
De 520d is een prachtige wagen. Maar voor mij te groot en teveel "bootgevoel". En is misschien wel de wagen waar je het minste "waardeverlies" zal hebben.
Heb daarom twee weken geleden 330d besteld en rij bijgevolg nu zelf rond met 10 jaar oude Citroen die van alle kanten rammelt . Maar het is de laatste keer dat je met een drieliter zal kunnen rijden.
Even doorbijten en het plezier heb je achteraf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk BerichtenJa, ik weet het.
Maar mij stoort toch het goedkope interieur van de nieuwe 3reeks toch ook wel.
Als je dan weet dat je evenveel mag leggen voor een 330d als voor een 520d vraag ik mij af of die motor alles kan goedmaken...
Zeker op onze wegen....
Meer kan ik daar niet op zeggen.
De 520d zal per afgelegde km goedkoper zijn.
Maar voor mij primeerde het rijgevoel.
Ook al heb ik eerlijk gezegd zelf maanden met hetzelfde dilemma gezeten.
Misschien interieur uitrusten met individual leder ?
Comment
Comment