Oorspronkelijk geplaatst door renio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenNog een ander iets: de automatische kofferklep op de touring kan die ingesteld worden om maar tot een bepaalde hoekopening te openen? Heb een eerder lage garage en die zal zeker tegen het plafond knallen :sOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenMerci BMWMB en vooral ook leenper voor het opzoekingswerk! Ik ga dan ook kiezen voor de pianolak inleg ... Geborsteld als komt me nogal zwaar over, hexagon kan beetje vloeken met zimtbraun, hout vind ik niet mis maar dat zwart met contrasterend biesje metallic oogt wel tijdloos en komt zeer mooi uit!OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenMerci BMWMB en vooral ook leenper voor het opzoekingswerk! Ik ga dan ook kiezen voor de pianolak inleg ... Geborsteld als komt me nogal zwaar over, hexagon kan beetje vloeken met zimtbraun, hout vind ik niet mis maar dat zwart met contrasterend biesje metallic oogt wel tijdloos en komt zeer mooi uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenNog een ander iets: de automatische kofferklep op de touring kan die ingesteld worden om maar tot een bepaalde hoekopening te openen? Heb een eerder lage garage en die zal zeker tegen het plafond knallen :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZe zijn even duur als de styling 356, en dus iets duurder dan de 312. (Volgens BMW.de)
Styling 356 zou ik niet nemen. Dat zijn lelijke velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNaar mijn weten is deze niet instelbaar. Ik heb deze ook op mijn berline, en mijn schoonbroer had deze ook op z'n X5. Het is of open of dicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenNog een ander iets: de automatische kofferklep op de touring kan die ingesteld worden om maar tot een bepaalde hoekopening te openen? Heb een eerder lage garage en die zal zeker tegen het plafond knallen :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHexagon of alu komt enkel mooi uit in een zwart interieur vind ik. Zimtbraun, wat ik eigenlijk niet zo mooi vind, komt wel goed uit met pianolak. Net zoals Oyster dat ook heel knap is met pianolak.
Oyster Schwarz Alu black roofliner.jpg
Dat vond ik dan toch ook weer heel knap. Weet niet waar het aan ligt, m.i. speelt het antraciet dak ook een rol, en ik vraag me ook af in welke mate het open dak bepalend is voor deze look. Maar op één of andere manier vind ik dit erg fris, modern en sportief ogen. Met zwarte of donkere houten lijsten lukt deze look volgens mij niet.
(voor één of andere reden krijg ik dit enkel als link ingevoegd - echter is een klikje waard)
Comment
-
Het zal dan toch niet de pianolak worden, kreeg vandaag telefoon van dealer die me liet weten dat dit op een m pack een meerprijs van 700 € en levertermijn van bijna 1 maand extra teweeg zou brengen (niet inpasbaar in huidig vrije productieslot)... Dat heb ik er niet voor over
Daarbij... Deze foto zelf gemaakt vorige week tijdens een testrit en echt moeilijk had ik het toch helemaal niet met deze combo van zimtbraun en hexagon inleg:
DSC_0132.jpg
Misschien goed om weten: is ook voorzien van antraciet dakhemel en op het moment van het maken van die foto stond het opendak open, dus redelijk wat meer lichtinval op dat moment.
Comment
-
Pianozwart is Individual en zorgt dus voor een langere leveringstermijn. Ik heb ca. 6 weken langer gewacht dan normaal. Ik had daar geen problemen mee omdat ik saffierzwart wou icm het M-sportpakket. Dat is ook een Individual optie. Ik ben er dan ook gerust in dat er geen 2 dezelfde F10's als die van mij rondrijden in België.OO 00 OO
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenHet zal dan toch niet de pianolak worden, kreeg vandaag telefoon van dealer die me liet weten dat dit op een m pack een meerprijs van 700 € en levertermijn van bijna 1 maand extra teweeg zou brengen (niet inpasbaar in huidig vrije productieslot)... Dat heb ik er niet voor over
Daarbij... Deze foto zelf gemaakt vorige week tijdens een testrit en echt moeilijk had ik het toch helemaal niet met deze combo van zimtbraun en hexagon inleg:
[ATTACH=CONFIG]91205[/ATTACH]
Misschien goed om weten: is ook voorzien van antraciet dakhemel en op het moment van het maken van die foto stond het opendak open, dus redelijk wat meer lichtinval op dat moment.
Comment
-
gistere vind ik op autoscout een mooie 520d touring 37000 euro zoe goed als fuloption pano dak xeonon 8v auto groot navi+ internet headup .... leder en zo verder.
Ik dacht ff snel bellen en een afspraak maken. krijg de man aan de lijn de wagen stond er nog. yes , dacht ik .
Nu lees ik verder terwijl ik een paar dingen vraag ivm de co2 (140gr ) staat er in de kleine omschrijving 37000 + btw = 45000 euro gvd , te duur.
Ik dacht dat men de wagen te koop moest aanbieden btw incl pffff in ieder geval de zoektocht gaat verder :p
Comment
-
Het is dus beslist: ter vervanging van X5 sd komt er een 520d touring in de plaats (VAA friendly).
Ik twijfel nog voor volgende opties:
- active steering: nuttig? (was wel handig op X5, maar is ook een zwaardere wagen)
- park assist: handig? (wagen is voor mevrouw)
- ik zie graag de 19" velgen, volgens verkoper kan dit wat hard aanvoelen (momenteel 20" op X5 in combinatie met adaptive drive)
- damping control: brengt dit iets bij? Misschien nuttig in combinatie met 19"
Graag ook advies voor combo's. Favoriet momenteel ---> sophistograu + zwart interieur (voorkeur meevrouw) + zwart inserts + velgen styling 331 19"
Ik zie hem liever zonder M pack: te zware neus en 18" velgen van sport pack zie ik niet graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk BerichtenHet is dus beslist: ter vervanging van X5 sd komt er een 520d touring in de plaats (VAA friendly).
Ik twijfel nog voor volgende opties:
- active steering: nuttig? (was wel handig op X5, maar is ook een zwaardere wagen)
- park assist: handig? (wagen is voor mevrouw)
- ik zie graag de 19" velgen, volgens verkoper kan dit wat hard aanvoelen (momenteel 20" op X5 in combinatie met adaptive drive)
- damping control: brengt dit iets bij? Misschien nuttig in combinatie met 19"
Graag ook advies voor combo's. Favoriet momenteel ---> sophistograu + zwart interieur (voorkeur meevrouw) + zwart inserts + velgen styling 331 19"
Ik zie hem liever zonder M pack: te zware neus en 18" velgen van sport pack zie ik niet graag
Ik rij nu al meer dan een jaar met een 520D Touring , sophistograu en zwart interieur.
BMW.jpg
Opties waar ik zeker geen spijt van heb zijn :
-zwarte hemel
-automatische achterklep ( geweldige optie )
-M sport stuur
en natuurlijk de sportautomaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHoeveel is eigenlijk het verschil in VAA tussen een 520d en een 530d ?
Want ik kan geloven dat zo een 520d met heel wat opties toch ook niet echt goedkoop zal zijn in VAA.
530d is absoluut niet nodig, wagen is voor voornamelijk voor mijn vrouw (12000km/per jaar en 80% stad)
Comment
Comment