Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
    Ik rij nu al meer dan een jaar met een 520D Touring , sophistograu en zwart interieur.

[ATTACH=CONFIG]91308[/ATTACH]

Opties waar ik zeker geen spijt van heb zijn :

-zwarte hemel
    -automatische achterklep ( geweldige optie )
    -M sport stuur
    en natuurlijk de sportautomaat
    Bovenstaande opties zijn allemaal voorzien

Comment

• Ik ging zeggen van ipv al die opties die je overweegt zou je beter upgraden naar 525D, maar voor je vrouw is dat wellicht niet belangrijk.
      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichten
        VAA valt goed mee rond de 400€/maand, meer dan de helft minder dan X5

530d is absoluut niet nodig, wagen is voor voornamelijk voor mijn vrouw (12000km/per jaar en 80% stad)
        Amaai dan is zo een X5 echt wel duur, ja hoge CO2 he, voor onze 335 is het iets van een 7500 per jaar.
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
          Amaai dan is zo een X5 echt wel duur, ja hoge CO2 he, voor onze 335 is het iets van een 7500 per jaar.
          Betaal ik ook voor mijn 335i

Comment

Betaal ik ook voor mijn 335i
            Ooh je hebt er ook een , dan is een zware motor in die 5 zeker niet nodig, lekker genieten van de 335
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
              Ooh je hebt er ook een , dan is een zware motor in die 5 zeker niet nodig, lekker genieten van de 335
              Voilà, nu wordt de keuze duidelijk
              Ik ben gewoon verslaafd aan die motorblok

Comment

VAA valt goed mee rond de 400€/maand, meer dan de helft minder dan X5

530d is absoluut niet nodig, wagen is voor voornamelijk voor mijn vrouw (12000km/per jaar en 80% stad)
                waarom dan geen benzine gekozen? zo weinig km's en dan nog in de stad. of is die zoveel duurder in VAA?
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  waarom dan geen benzine gekozen? zo weinig km's en dan nog in de stad. of is die zoveel duurder in VAA?
                  528i is veel duurder in aankoop en VAA. Verbruik in stad zal ook veel hoger liggen.
                  Dit voor mijn vrouw die het verschil in power (en sound) niet gaat voelen...
                  Volgens verkoper is 520d een betere keuze tov 520i

Comment

• net een test ritje gedaan met een 520d touring bij G&A turnhout en moet zeggen wagen was een handbak en zonder leer maar voor de rest de " allround gekozen opties"
                    (het ging om de witte 520d die buiten staat bij de "2dehands" wagens.

Gisteren eens gaan kijken naar die wagen en vandaag al een testrit mogen doen , van een snelle service gesproken .
                    het vertrek , was even wennen (handbak) :p persoonlijk vond ik de wagen genoeg koppel hebben en ging goed van zen plaats.
                    Verder wat eens rijcomfort. Ik vond de wagen zelfs zachter dan mijn range rover sport.
                    na jaren met een ster rond gereden te hebben , toch sterk aan het twijfelen om voor een bmw te kiezen .
                    Ik ben zelf al overtuigd over de bmw , nu nog de vrouw overtuigen :p.

wat zijn jullie ervaringen met G&A turnhout ?

Comment

• Ik ga de mijne eind deze maand bestellen. Het wordt een 520d touring in sophistograu met zwart lederen interieur. Ik heb wel de geborstelde aluminium inleg genomen omdat ik die zwarte pianolak te donker en te fragiel vind voor krassen enz ... Verder heb ik de exclusive line, damping control, sportzetels, verdonkerde ramen, hifi professional, multifunction display en sportautomaat aangevinkt. Al bij al toch een mooie korting gekregen en ik val terug van 189g naar 133g co2 ... Levering is voorzien voor begin november. Kan al bijna niet meer wachten tot ik kan instappen ;-)
                      Last edited by mac500; 04/08/2012, 20:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                        Ik ga de mijne eind deze maand bestellen. Het wordt een 520d touring in sophistograu met zwart lederen interieur. Ik heb wel de geborstelde aluminium inleg genomen omdat ik die zwarte pianolak te donker en te fragiel vind voor krassen enz ... Verder heb ik de exclusive line, damping control, sportzetels, verdonkerde ramen, hifi professional, multifunction display en sportautomaat aangevinkt. Al bij al toch een mooie korting gekregen en ik val terug van 189g naar 133g co2 ... Levering is voorzien voor begin november. Kan al bijna niet meer wachten tot ik kan instappen ;-)
                        Zal een mooie 5 worden!

Comment

• Paar dagen geleden mijn nieuwe 520D touring besteld:

Spacegrau
                          Leder Dakota Zimtbraun
                          Alu velgen styling 351M 19'
                          Sportautomatische versnellingsbak

M sportpakket
                          M Aërodynamicapakket
                          M sportophanging
                          M sportstuur
                          Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon
                          Sportzetels vooraan
                          Hemelbekleding Anthrazit
                          Shadow Line hochglänzend

Exclusive Line
                          Sfeerverlichting
                          Automatisch dimmende binnenspiegel
                          Verwarmde zetels vooraan
                          Fluwelen tapijten
                          Kofferruimtepakket
                          Hogedrukreiniging koplampen
                          Park Distance Control (PDC)
                          Xenonlichten
                          GSM-voorbereiding Bluetooth met USB-aansluiting
                          Navigatiesysteem Professional

Overige
                          Achteruitrijcamera
                          Dakrails in Shadow Line hoogglanzend
                          Panoramisch doorschijnend schuifdak
                          Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
                          Surround View
                          Instrumentencombi High
                          HiFi-luidsprekersysteem
                          Zonnewerende ramen achter

Levering zou voor ongeveer 2de week van september kunnen zijn!
                          Twijfel alleen nog een klein beetje over hexagon inleg of geborstelde alu inleg.

Comment

• Geborsteld aluminium is wat eleganter, maar het is ook zeer gevoelig voor beschadigingen en krassen omdat het een zacht materiaal is. Persoonlijk vind ik het wel knapper, want ik heb het ook gekozen voor onze 135i.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                              Paar dagen geleden mijn nieuwe 520D touring besteld:
                              Waanzinnige configuratie!!! Ge moest U schamen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                Paar dagen geleden mijn nieuwe 520D touring besteld:
                                Meteen een de zwarte performance nieren bijbestellen of "bij vragen". Past perfect bij die kleur! Mooie opties btw.

Comment

• Krijg hier juist de melding op onze F11: Accu vervangen, doorrijden is mogelijk... ??? Is dit misschien omdat de spanning te weinig is van de accu dat hij daardoor deze melding geeft? Iemand met een BMW die dit al eens heeft voorgehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Geborsteld aluminium is wat eleganter, maar het is ook zeer gevoelig voor beschadigingen en krassen omdat het een zacht materiaal is. Persoonlijk vind ik het wel knapper, want ik heb het ook gekozen voor onze 135i.
                                    om nog even op die sierlijsten terug te komen... kom in dit topic nog foto's tegen van zimtbraun in combinatie met hexagon inleg http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=607826 en voor mij is alle twijfel volledig weg nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Naar mijn weten is deze niet instelbaar. Ik heb deze ook op mijn berline, en mijn schoonbroer had deze ook op z'n X5. Het is of open of dicht.
                                      Hoogte van kofferklep is instelbaar bij een touring weet ik uit ervaring. Als je de automatische kofferklep kiest + comforttoegang heb je ook nog eenshet handigheidje dat je de klep kan openen met een voetbeweging onder je auto

Comment

• heb ook mijn X5 vervangen door een 520d touring (de x5 heb ik een lichte vracht van gemaakt) om reden van die VAA. Ik kan je nu al zeggen: je gaat de 6-cilinder en de extra duw in de rug missen, maar je zal er geen spijt van hebben. De x5 rijd ik rond met sportophaning en 21". de 5-reeks heeft ook m-sportophanging en 20". Deze laatste rijd een pak zachter.

Comment

• ik heb bij zimtbraun houtinleg gekozen. Het donkerste wel te verstaan. Het is bijna zwart en je moet soms al goed kijken om te zien dat het hout is. Vind het zeer mooi, is echter wel krasgevoelig

Comment

Working...
                                          X