Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, werkt perfect, standaard Android implementatie.
    Qua mails en zo zie ik helemaal niets in de Office, eigenlijk een overbodige optie net zoals 'Internet', krijg ik ook helemaal niet aan't werken ('Optie is niet mogelijk in dit land' oid).

Comment

• zoals beloofd wat foto's van mijn 520D Touring

Overige foto's zijn hier te vinden:

Last edited by ; 06/09/2012, 23:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
        zoals beloofd wat foto's van mijn 1 week 'oude' 520D Touring

http://www.flickr.com/photos/7395582...th/7945427794/
        Nice, veeeeeeery nice!
        Welke velgskes zijn dat?
        Veel plezier en geluk met je wagen!
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Nice, veeeeeeery nice!
          Welke velgskes zijn dat?
          Veel plezier en geluk met je wagen!
          bedankt
          Dat zijn de 19 inch upgrade velgen uit het M-packet... zie hier de volledige configuratie: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post4935104

voor de geïnteresseerden zal ik wel nog eens foto's maken van surround view / top-view camera beelden... is al een heel handige en leuke optie gebleken!
          Ben uitermate tevreden van de samenstelling en keuzes op vlak van opties, ik zou geen enkele kunnen missen (pano-dak en hifi speakers bv). Voor mij is dit de perfecte wagen, niks zou ik veranderen (... ok ok...een 3 liter motor zou er ook niet mis in staan )
          Last edited by ; 07/09/2012, 00:15.

Comment

• Prachtbak!! Mooie kleur & velgen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk Berichten
              Prachtbak!! Mooie kleur & velgen....

²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                zoals beloofd wat foto's van mijn 520D Touring

http://www.flickr.com/photos/7395582...th/7945427794/
                Prachtige kleur zowel binnen als buiten en de Performance grill maakt het geheel helemaal af!

Comment

• zeer knappe 520d touring, binnenkleur is zeer mooi
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Bijna de zelfde als de mijne alleen heb ik de 20" accessoirevelgen in ferricgrey in de zomer en houtinleg binnenin. verder kan je hem langs buiten nog onderscheiden doordat die van jou een boordje zwart aan z'n spiegels heeft. Ik heb geen surround view, maar die van mij parkeert wal automatisch, waardoor m'n richtingsaanwijzer op de flank er een heel klein beetje anders uit ziet :-) Verder heb ik nog een trekhaak die er een klein stukje van onder piept als hij dichtgeklapt is.

Comment

• hey davydvs

ergens foto's van te zien? valt 20 inch nog mee qua comfort?

ben nu aan 't rondkijken voor 18 inch wintervelgen... eventueel styling 328 maar kan me moeilijk beeld maken of dat er wel leuk uitziet op een M-pack uitvoering. Daarnaast m'n oog laten vallen op 18 inchers van de 3 reeks M-pack... maar geen idee of die er op gaan passen.

Ook al paar keer zitten denken om m'n 19 inchers in te wisselen voor 20 inch... maar nog niet overtuigd (prijzig ook wel)

Comment

• Juist terug van Italie met mijn 520D. 1060 km aan gemiddelde van 125 km/u en 6.8 l verbruik. Topsnelheid was even 210 km maar dit gaat dan toch te snel voor mij . Ik heb nu 47000 km op de teller en geniet nog van elke km , wat een zalige wagen is dit toch !!

Comment

• Fantastisch mooi! Proficiat!

Comment

• Een gemiddelde van 125, da's goed doorgefietst! Dan is een gemiddelde van geen 7 liter inderdaad knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Een gemiddelde van 125, da's goed doorgefietst! Dan is een gemiddelde van geen 7 liter inderdaad knap.
                              Wel autosnelweg van Merano tot in Geel , ongeveer maar een 25 km 'gewone baan ' Wel op Brenner maar 110 km/u max gereden ( controle daar ). Van Munchen tot Wurzburg bijna steeds een 160 km/u kunnen rijden met momenten aan 180-190 km/u en een piek van 210 km/u. Vanaf Frankfurt zeer slecht weer gehad en max 140 km/u gereden. Al bij al een mooi ritje .
                              Ik vind dat de motor ( 163 pk ) meer dan voldoende is , zelfs op de Autobahn. Motor maakt bij 160-180 km/u ook een mooier ( zoemend ) geluid dan hier bij 120 km/u.

Comment

• Ik ben pas nog eens naar een klant in Karlsruhe geweest en laat op de avond teruggekomen. Ik had toen ook een gemiddelde snelheid van iets meer dan 120 km/uur, en mijn gemiddeld verbruik was 7,7 liter. Dat is dus bijna 1 liter meer.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zoals beloofd nog even een korte update na 6 maand... Ik ben nog steeds tevreden met mijn 520D. Ik volg de mensen hier op het forum dat deze motor meer dan voldoende is om mee te kunnen met het verkeer hier in België. Geen spijt dat ik de 525D niet genomen heb. Intussen 23.500 km en de wagen is spijtig genoeg al eens binnen moet gaan met wat parkeerschade.
                                  Als vervangwagen een nieuwe 320D meegekregen. Wat een verschil... Voor de mensen die twijfelen tussen een f11 of een f31 : kies maar voor de f11 !! Onvergelijkbaar beter qua comfort en uitstraling. Dashboard van de f31 lijkt voor mij nergens naar - redelijk cheap als je het mij vraagt...
                                  Wat je wel zeker moet doen is niet de standaard velgen/banden nemen. Dan heeft hij het bootgevoel waar iedereen hier naar refereert : ik heb intussen mijn 193M 18inch velgen erop gestopt van m'n vorige 320 coupé die ik nog liggen had. Ik heb er wel de banden moeten afgooien want de verhouding hoogte/breedte klopte niet meer voor de overbrenging van mijn f11. Een wereld van verschil ! Zeker aan te raden.

@Royal : Voor wat Alpina betreft : Monserez is inderdaad enige verdeler hier. Mijn vader heeft onlangs een b7 besteld. Benieuwd wat dat zal geven. Is op mijn aanraden dus hoop ik maar dat ze echt zo goed zijn als iedereen beweert...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Ik ben pas nog eens naar een klant in Karlsruhe geweest en laat op de avond teruggekomen. Ik had toen ook een gemiddelde snelheid van iets meer dan 120 km/uur, en mijn gemiddeld verbruik was 7,7 liter. Dat is dus bijna 1 liter meer.
                                    Ik heb het zelfde verbruik met mijn E91 318I ! 7,7 is dus te veel voor een diesel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
                                      Ik heb het zelfde verbruik met mijn E91 318I ! 7,7 is dus te veel voor een diesel...
                                      7,7l/100km vind ik persoonlijk toch niet slecht voor een F10 530d xDrive.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                                        Wel autosnelweg van Merano tot in Geel , ongeveer maar een 25 km 'gewone baan ' Wel op Brenner maar 110 km/u max gereden ( controle daar ). Van Munchen tot Wurzburg bijna steeds een 160 km/u kunnen rijden met momenten aan 180-190 km/u en een piek van 210 km/u. Vanaf Frankfurt zeer slecht weer gehad en max 140 km/u gereden. Al bij al een mooi ritje .
                                        Ik vind dat de motor ( 163 pk ) meer dan voldoende is , zelfs op de Autobahn. Motor maakt bij 160-180 km/u ook een mooier ( zoemend ) geluid dan hier bij 120 km/u.
                                        Gisteren net dezelfde baan gedaan maar dan tot in landen. Gemiddeld 7,3l en een gemiddelde snelheid van 129. Het slechte weer ook gehad.

Comment

• Mijn 530d xdrive is niet zo heel zuinig. 7,7l haal ik bij lange constante snelheden. Hier in België aan 120 kan dat zelfs nog een dikke halve liter zakken.
                                          Echter, over kortere afstanden waarbij je veel moet stoppen en vertrekken, en met een redelijk zware voet die regelmatig het volle vermogen aanspreekt, kom je al snel op gemiddeld 10 liter met deze 530d. Ik heb mijn boordcomputer al maanden niet meer gereset en heb nu 9,1 liter gemiddeld. Dat is een volle liter meer dan destijds met mijn E60 530d en mijn F01 740d. Oorzaak is volgens mij de xDrive.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X