Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
    Hm, wij hebben een f10 en kunnen de koffer vanuit het interieur openen. (Links onderaan)
    De spiegels klappen bij ons toe met de sleutel hoor, gewoon blijven duwen werkt hier.

Grtjs

Oeps inderdaad als ik blijf duwen klappen ze in en voor de koffer heb ik ook het knopje gevonden --> Zal toch maar best eens mijn boekje lezen dit weekend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
      Bedankt leenper, had die site gisteren ook nog gevonden en inderdaad daar vind ik vrij veel kleuren terug.
      Echter is meestal de F10 en niet echt met M-kit maar goed is al een begin. Beste is uiteindelijk ze in het echt zien en dan beslissen.
      Grtz
      Tussen welke kleuren twijfel je?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Is er iemand die weet waar je deze velgen in het zwart kunt kopen?

F10M_CB_front.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xuomi Bekijk Berichten
          Is er iemand die weet waar je deze velgen in het zwart kunt kopen?

[ATTACH=CONFIG]93873[/ATTACH]
          bedoel je de kleur?
          denk niet dat deze in het zwart verkrijgbaar zijn, je kan ze wel achteraf laten poederlakken.
          Via de BMW dealer kan je ze OEM kopen maar je zal ook wel wat betalen. Avant Garde heeft een replica van deze velg 19" en 20" de M355 denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door leenper Bekijk Berichten
            bedoel je de kleur?
            denk niet dat deze in het zwart verkrijgbaar zijn, je kan ze wel achteraf laten poederlakken.
            Via de BMW dealer kan je ze OEM kopen maar je zal ook wel wat betalen. Avant Garde heeft een replica van deze velg 19" en 20" de M355 denk ik.

Ik heb een foto gezien waar die precies meer naar binnen vallen, of ben ik verkeerd

Comment

Ik heb een foto gezien waar die precies meer naar binnen vallen, of ben ik verkeerd

http://img825.imageshack.us/img825/4374/bmw5kb.jpg
              Zou kunnen maar de velgen op je eerste foto vallen ook naar binnen hoor. Is misschien omdat die 2de foto een photoshop is.
              Last edited by ; 05/12/2012, 08:04.

Comment

Zou kunnen maar de velgen op je eerste foto valken ook naar binnen hoor. Is misschien omdat die 2de foto een photoshop is.
                de originele BMW M351 velgen zijn toch zo niet te verkrijgen, ik weet niet of hier gephotoshoped is?

Comment

• Ik doe eigenlijk alleen maar stadsverkeer en zit altijd aan 10,2l met mijn 525d (6 cil). Maar ok, ik hou er wel van om die eens open te gooien...

Enkele weken geleden naar Parijs gereden tegen gemiddeld 150 km/h op de autostrade en daar ging het gebruik naar 8,8l
                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

de originele BMW M351 velgen zijn toch zo niet te verkrijgen, ik weet niet of hier gephotoshoped is?
                    Die laatste foto is zeker een photoshop.
                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                      Ik doe eigenlijk alleen maar stadsverkeer en zit altijd aan 10,2l met mijn 525d (6 cil). Maar ok, ik hou er wel van om die eens open te gooien...

Enkele weken geleden naar Parijs gereden tegen gemiddeld 150 km/h op de autostrade en daar ging het gebruik naar 8,8l
                      Ik doe toch wel redelijk wat lange afstanden met mijn 530d xDrive. Ik zit nu aan gemiddeld 9,5 liter.
                      OO 00 OO

Comment

De 351M is een andere velg dan op de foto's, dat is de 19" van het M pakket. De velg op de foto is de 20" van de M5.

Comment

• Ik koop mijn velgen altijd in duitsland bij deze bmwdealer. Altijd minstens 300 tot 400 euro goedkoper dan bij de Belgische dealer. Super goeie snelle service en altijd origineel BMW. Net een set wintervelgen gekocht voor mijn nieuwe X3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Tussen welke kleuren twijfel je?
                            In principe tussen zwart en wit maar als ik een M-kit erbij neem is zwart niet de beste keuze. Wit laat de wagen goed tot zijn recht komen maar is geen metaal kleur en eigenlijk zonde dat ze zoals bij de 3 dat niet aanbieden. Dus dan wordt het mogelijk één van de grijze kleuren. Met de zonnewerende ramen achteraan geeft dat een mooi effect. Vandaar zou het leuk zijn de F11 te kunnen zien in verschillende kleuren met M-kit. Ga eens proberen op de configurator op het einde de kleuren aan te passen en dan een pdf ervan te maken om te zien of dit relatief realistisch is.
                            Eénmaal erna is het liefst de wagen vooraf in het echt zien.

Comment

In principe tussen zwart en wit maar als ik een M-kit erbij neem is zwart niet de beste keuze. Wit laat de wagen goed tot zijn recht komen maar is geen metaal kleur en eigenlijk zonde dat ze zoals bij de 3 dat niet aanbieden. Dus dan wordt het mogelijk één van de grijze kleuren. Met de zonnewerende ramen achteraan geeft dat een mooi effect. Vandaar zou het leuk zijn de F11 te kunnen zien in verschillende kleuren met M-kit. Ga eens proberen op de configurator op het einde de kleuren aan te passen en dan een pdf ervan te maken om te zien of dit relatief realistisch is.
                              Eénmaal erna is het liefst de wagen vooraf in het echt zien.
                              wat denk je van carbon zwart?

Comment

wat denk je van carbon zwart?
                                Prachtig met oyster of zimtbraun leder maar ... persoonlijk vind ik dat de M-Kit niet tot zijn recht komt.
                                Heb in verleden al eens een zwarte 3 gekocht met M en zag je niet voldoende.
                                Vandaar eerder dan een lichte kleur met M of zwart zonder M en andere opties...

Comment

• Sophistograu is héél mooi. Het is beduidend lichter dan carbonschwarz en de lijnen zijn zeer goed zichtbaar.
                                  -

Comment

• Mijn eerste keuze was saffierzwart, gevold door titan silber (zilvergrijs), gevolgd door space grau.
                                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Mijn eerste keuze was saffierzwart, gevold door titan silber (zilvergrijs), gevolgd door space grau.
                                      Tja niet makkelijk die kleuren en de configurator is niet de juiste tool. Daar komen enkel de lichtste kleuren tot hun recht.
                                      Zal dan nog maar op web wat zoeken en er proberen paar in realiteit te zien.

Comment

• ik zal er los over kijken of de optie/feature/mogelijkheid bestaat gewoon niet maar: kan men ergens in idrive instellen dat de navigatie kaart automatisch moet inzoomen op punten waar je moet afslaan, van rijrichting veranderen etc...? Nu zit ik regelmatig van zoom-percentage te wisselen tijdens het rijden... of ik basseer me op de pijltjes in het dashboard tussen de tellers.

Comment

Tja niet makkelijk die kleuren en de configurator is niet de juiste tool. Daar komen enkel de lichtste kleuren tot hun recht.
                                          Zal dan nog maar op web wat zoeken en er proberen paar in realiteit te zien.
                                          Hier kan je alvast al wat snuffelen.

OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X