Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
    Ik deel het keuzeprobleem.
    Heb nu in de laatste auto's steeds zwart gehad, en wil eigenlijk wel eens iets anders.
    Oyster/black vind ik schitterend, maar durf het met 2 jonge kids eigenlijk niet aan.

Ik ben heel benieuwd naar Zimtbraun. Op foto's gezien ben ik er niet kapot van, maar mischien dat het i.r.l. meevalt.
    Jammer dat er geen cognacbruine kleur leverbaar is in de 5.....

Wellicht wordt het dus toch weer zwart. Of ik bestel hem met stof, en laat er achteraf leer inzetten in een mooie lichtbruine kleur.
    En wat is je mening over Cohiba Brown?

't Is een foto van de 7-reeks, maar ik hoop en veronderstel dat die ook in de 5 te verkrijgen valt?

Comment

Heb nu in de laatste auto's steeds zwart gehad, en wil eigenlijk wel eens iets anders.
      Oyster/black vind ik schitterend, maar durf het met 2 jonge kids eigenlijk niet aan.

Ik ben heel benieuwd naar Zimtbraun. Op foto's gezien ben ik er niet kapot van, maar mischien dat het i.r.l. meevalt.

Wellicht wordt het dus toch weer zwart. Of ik bestel hem met stof, en laat er achteraf leer inzetten in een mooie lichtbruine kleur.
      Heb ook altijd zwart gehad en ben dat ook wel wat beu. blijft er natuurlijk niet veel keuze meer over. Beige is lelijk, donkerbruin kan je best met een zwarte wagen combineren en oyster is een dilemma.

Als je hem met stof besteld, dan zal je al geen pack moeten bestellen, want die hebben allemaal leder...
      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
        En wat is je mening over Cohiba Brown?

't Is een foto van de 7-reeks, maar ik hoop en veronderstel dat die ook in de 5 te verkrijgen valt?
        Zelfde hier hé. Is enkel te combineren met een zwarte wagen (allée, da's toch het mooiste).

trouwens deze kleur staat niet in het boekje...
        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
          Tasman lijkt een mooie kleur.

vrees alleen dat het echt tot zijn recht komt als er een licht interieur is.

En da licht interieur blijft meestal ni lang licht.

Oyster met een jeans aan en het is om zeep...
          Wij hebben al twee jaar Lemon-leder in onze cab en das alles behalve om zeep...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Wij hebben al twee jaar Lemon-leder in onze cab en das alles behalve om zeep...
            Hoe dikwijls poets je het ?

Comment

Hoe dikwijls poets je het ?

Ik heb het al 3 keer gepoetst ofzo... 't zal amper meer zijn.

Comment

Ik heb het al 3 keer gepoetst ofzo... 't zal amper meer zijn.
                hmm da's hetzelfde ratio als ik zou poetsen

dus da wil zeggen dat het nogal meevalt

Comment

da's waar...

Mijn vrouw zal content zijn, die wil die Oysterkleur.

Denk wel dat ik die in combinatie met zwarte onderkanten ga nemen, want het leder is misschien ok, maar de stoffen gedeeltes zijn natuurlijk vlugger vuil
                  Zo hebben wij het nu ook genomen. Dat is perfect.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Gaat Zimtbraun niet naar het cognacbruin op?

Comment

• Volgens mij is het een heel andere kleur. Zo op basis van onderstaande foto's zou ik niet voor zimtbraun kiezen, maar wellicht valt het i.r.l. mee.

Vooral op de onderste foto vind ik het teveel oranje.
                      Last edited by ; 13/04/2010, 15:48.

Comment

• Op foto kan je niet verdergaan. Ik heb destijds in mijn 335i zadelbruin gehad. Op foto's leek dat ook telkens 'oranje', en toch was het irl veel minder oranje en dus zeer knap. Sommige kleuren zijn gewoon moeilijk op de gevoelige plaat vast te leggen. Ik stel voor om deze kleur eens irl te gaan bewonderen en pas dan een standpunt in te nemen.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

hmm da's hetzelfde ratio als ik zou poetsen

dus da wil zeggen dat het nogal meevalt
                          Ik zeg niet dat het leder er altijd kraaknet uitziet, maar je ziet gewoon een beetje sporen van gebruik. Maar erg vind ik dat eigenlijk niet... Ik ben niet de persoon die wil dat de auto's er altijd kei proper bijstaan.

Comment

• Ik rijd nu ongeveer 2,5 ,aar rond met lemon leder. In 't begin veel gepoetst, het laatste jaar niet één keer denk ik. Dat wordt inderdaad grauw, maar 't is niet zo dat je echt met "vuile" zetels zit. Twee weken geleden heb ik daar 'es met de producten die 'k altijd gebruik op gefrot, en 't was direct weer proper. En nu is 't alweer wat grauw aan 't worden.

't Kuist makkelijk, zoveel is zeker.

Zwart leder is niet properder, 't is vuiler. Ge kuist dat nooit omdat ge er niks op ziet, maar ge moet 'es in een vervangwagen met zwart leder en 130.000 km twee dagen met een witte linnen broek rond rijden. Dán ziet ge pas hoe "proper" dat is. Aan uw broek, bedoel ik.

Zwart leder is niet mis, of zelfs bijna altijd mooi, maar 't is zo donker. Als je voor geen extra geld dan de keuze hebt om je auto echt een knappe uitstraling te gaan geven door met contrasten te werken, én bovendien binnenin een véél luchtiger gevoel te creëren door lichte(re) tinten, dan vind ik dat een cadeau. Zeker doen!

Die tasman-kleurige F11 heeft wel het bleke interieur met de bleke bovenkant dashboard & deuren. Dat vind ik persoonlijk lelijk, en zo'n dingen weerspiegelen ook duidelijk in de voorruit. Neem de versie met de zwarte dashboard-bovenkant. Staat nog veel knapper ook, imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Die tasman-kleurige F11 heeft wel het bleke interieur met de bleke bovenkant dashboard & deuren. Dat vind ik persoonlijk lelijk, en zo'n dingen weerspiegelen ook duidelijk in de voorruit. Neem de versie met de zwarte dashboard-bovenkant. Staat nog veel knapper ook, imo.
                              Volgens mij is de bovenkant van het dashboard weldegelijk zwart hoor...

Comment

Volgens mij is het een heel andere kleur. Zo op basis van onderstaande foto's zou ik niet voor zimtbraun kiezen, maar wellicht valt het i.r.l. mee.

Vooral op de onderste foto vind ik het teveel oranje.
                                wou ook eerste zimtbraun nemen, maar heb dit dan in een 5GT gezien en eigenlijk viel het wat tegen (niet te oranje, maar eerder te rood; in ieder geval geen diep warm bruin); heb nu geopteerd voor oyster/black (in F10) gecombineerd met alu inleg.

Comment

• Weet er iemand of op de komende x drive 3.0 D model ook een NOx catalysator komt? Zou graag voor x model kiezen gezien vele km's (ook in de winter...). Waarschijnlijk komt dit erg 'nerd' over, maar ik ben wel gevoelig voor het NOx verhaal. Ik zag dat op de RWD 3.0D modellen al een catalysator beschikbaar is.

Comment

Ik rijd nu ongeveer 2,5 ,aar rond met lemon leder. In 't begin veel gepoetst, het laatste jaar niet één keer denk ik. Dat wordt inderdaad grauw, maar 't is niet zo dat je echt met "vuile" zetels zit. Twee weken geleden heb ik daar 'es met de producten die 'k altijd gebruik op gefrot, en 't was direct weer proper. En nu is 't alweer wat grauw aan 't worden.

't Kuist makkelijk, zoveel is zeker.

Zwart leder is niet properder, 't is vuiler. Ge kuist dat nooit omdat ge er niks op ziet, maar ge moet 'es in een vervangwagen met zwart leder en 130.000 km twee dagen met een witte linnen broek rond rijden. Dán ziet ge pas hoe "proper" dat is. Aan uw broek, bedoel ik.

Zwart leder is niet mis, of zelfs bijna altijd mooi, maar 't is zo donker. Als je voor geen extra geld dan de keuze hebt om je auto echt een knappe uitstraling te gaan geven door met contrasten te werken, én bovendien binnenin een véél luchtiger gevoel te creëren door lichte(re) tinten, dan vind ik dat een cadeau. Zeker doen!

da van die broek klopt wel

en ja het is idd supermooi als je met contrasten kan werken.

Oyster met een donkere kleur (of Tasman, maar da vind mijn vrouw ni mooi )

het wordt tijd dat de configurator voor de Touring beschikbaar wordt.

In juni zouden ze in de concessies de packs en prijslijsten voor de opties hebben...

zzzzzzzzzzzzzzzzwwwwwwwwwwwap... en we zijn juni...

hmm toch ni...

Comment

Volgens mij is de bovenkant van het dashboard weldegelijk zwart hoor...
                                      Scusi, 't is den blauwen dat 'k bedoel.

Duidelijk niet, toch?

Comment

Scusi, 't is den blauwen dat 'k bedoel.

Duidelijk niet, toch?

da trekt idd op niets.

trouwens da is direct vuil...

Comment

• Ze zouden 't niet maken moest dat op niks trekken of moest niemand dat willen. 't Is natuurlijk wel afhankelijk van wat je graag ziet, en ik vind dat alvast niet zo denderend.

We hebben nog één E34, één E38 en één E39 gehad met zo'n lichtgekleurde (maar toch anderskleurige) dashboardbovenkant. Ik herinner me niet meer of dat direct vuil was of niet (op mijn zwart dashboard ziet ge ook erg snel stof liggen, en met alle ruiten en schuifdak open 'es 200 rijden op de autostrade kuist wel de gemorste sigarettenas en broodkruimels van zetels en middenconsole op, maar dat stof daar blijft wel liggen).

Comment

Working...
                                          X