Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• waarom duurt wachten altijd zo lang... ik 'mag' nog geduld hebben tot eind april...

Comment

• Na heel lang twijfelen (anderhalf jaar...) gaat de vriendin hem vandaag bestellen (520d). Enige waar ze nog over twijfelt is de zwarte dakhemel. Ze neemt zwart leder en de standaard interieurlijsten (wel de sfeerverlichting), en het panoramisch open dak, met getinte achterruiten.

Valt die zwarte dakhemel dan niet te zwaar/donker uit? Zou ze niet beter gewoon dit lichtgrijs laten? Ik vind dat je zo een indruk pas kan hebben na een 1.000 km om hierover echt zeker te zijn.

Wat vinden jullie?

Comment

• Zeker nemen die donkere hemel, zelf zonder open dak.
        Heb ermee gereden en dat stoort zeker niet. Ik vind het knapper en was uiteindelijk één van de redenen dat ik ook M genomen heb.
        Maar best zelf eens gaan zien en dan beslissen hé

Comment

• ik zou het ook doen, zeker in combinatie met de kleuren die je gekozen hebt. Ik heb het zelf niet gedaan wegens budget beperkingen, en ik gekozen heb voor andere goodies. snap eigenlijk niet goed waarom ze hier extra geld voor vragen, maar das een andere discussie.

Comment

• Hij is besteld met zwarte dakhemel, maar zonder verdonkerde achterruiten. Nu is ze toch wel de zonnegordijntjes vergeten. Ik heb gezegd dat ze die er dan nog bij neemt.

Ik ben een happy man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
              Hij is besteld met zwarte dakhemel, maar zonder verdonkerde achterruiten. Nu is ze toch wel de zonnegordijntjes vergeten. Ik heb gezegd dat ze die er dan nog bij neemt.

Ik ben een happy man!
              Besteld door haar voor jullie of door haar voor haar?
              Succes!

Comment

• ? Doet dat ertoe? Door haar voor haar. Wij werken allebei fulltime.

Bij één garage zeiden ze wel dat een mevrouw nooit kiest voor zo'n 'lange bak'. Die garage is het dan ook uiteindelijk niet geworden

Comment

Na heel lang twijfelen (anderhalf jaar...) gaat de vriendin hem vandaag bestellen (520d). Enige waar ze nog over twijfelt is de zwarte dakhemel. Ze neemt zwart leder en de standaard interieurlijsten (wel de sfeerverlichting), en het panoramisch open dak, met getinte achterruiten.

Valt die zwarte dakhemel dan niet te zwaar/donker uit? Zou ze niet beter gewoon dit lichtgrijs laten? Ik vind dat je zo een indruk pas kan hebben na een 1.000 km om hierover echt zeker te zijn.

Wat vinden jullie?
                  Ik zou 't doen, 't maakt (bij een aantal kleurencombinaties) een enorm verschil ten goede. Als er nergens grijs te vinden is in je auto, dan moet 'ie zwart (vind ik).
                  Bovendien: de F11 is de eerste touring waar de kleur van de interieurhemel bijzonder hard naar buiten schijnt door de achterruit. Je moet daar 'es op letten: de D-zuilbekleding kan je zeer goed zien doorheen de city-klep. Als die lichtgrijs is, valt die erg hard op, zélfs met verduisterd glas achteraan. Bij een zwarte interieurhemel valt dat veel beter mee...

't Is natuurlijk wel veel geld voor gewoon een ander kleurtje stof...

Comment

? Doet dat ertoe? Door haar voor haar. Wij werken allebei fulltime.

Bij één garage zeiden ze wel dat een mevrouw nooit kiest voor zo'n 'lange bak'. Die garage is het dan ook uiteindelijk niet geworden
                    Sorry komt misschien anders over dan bedoeld. De vraag was dus eigenlijk auto voor jou of vrouwtje of beiden? Maar gaat me eigenlijk in principe niks aan ;-)
                    Dus geen antwoord vereist.

Comment

Hij is besteld met zwarte dakhemel, maar zonder verdonkerde achterruiten. Nu is ze toch wel de zonnegordijntjes vergeten. Ik heb gezegd dat ze die er dan nog bij neemt.

Ik ben een happy man!
                      Voor minder geld vind je aftermarket de op maat van de F11 gemaakte gordijntjes voor alle achterste ruiten (incl. achterruit) zoals BMW ze ook maakt in accessoire (maar dan tegen belachelijke prijzen). Ik dacht dat 't een producent in Scandinavië was. De schermpjes zijn dan gewoon zwart geperforeerde vliezen die rond een flexibele omkadering gespannen zitten, en die je "in" het ruitframe kan plooien/klikken. Zien er echt goed uit, en de gehele set kost (als ik me niet vergis) geen 200 EUR (zonder verzending). Bijkomend voordeel: langs buiten zie je 't nauwelijks of niet (ge moet al wreed goed kijken), 't ziet er veel mooier uit dan nadien verduisterde ruiten, en 't is in een oogwenk uitneembaar.

Ik zoek nog even naar de site van de verkoper...

Edit: hier een voorbeeld van een E61. BMW maakt ze dus identiek, alleen prijs x 3.

De verkoper: http://www.nm-motorsport.com/

Comment

• pff, zwarte dakhemel, ik heb dat nu ook en vind dat enorm deprimerend, dan liever getinte ruiten. een optie die ik NOOIT zelf zou kiezen, nog enkele dagen en ben er van af
                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Standaard is de dakhemel donkergrijs bij de F11, het verschil vind ik echt niet groot.
                          Dit in tegenstelling tot bv mijn huidige A6, daar is de dakhemel lichtbeige tot witbeige.
                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Is er iemand die weet waar je in België Morr wielen kunt vinden.
                            Ik zou deze wielen willen kopen.

Morr 2.jpg
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dank je. Ze zijn intussen op de bestelling bij aangevinkt. Het is trouwens ook maar 200 euro fabrieks af. Buitenkleur is titanium silver. Imperial blauw was de mooiste kleur, maar ze heeft schrik van kringen in de carwash en dergelijke. Vandaar ook het meer onderhoudsvriendelijke zwart leder.

Comment

• dan ga je naar een slechte carwash. een goede laat absoluut geen kringen achter
                                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• De Wasstraat in Herent. Niet dat ik daar iets op wil aanmerken, maar op die blauwe kleur zie je na verloop van tijd alles. Zilvergrijs is gewoon een onderhoudsvriendelijkere kleur. Ze heeft nu zwart metallic mercedes. Die ziet al vuil na één dag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xuomi Bekijk Berichten
                                    Is er iemand die weet waar je in België Morr wielen kunt vinden.

[ATTACH=CONFIG]94925[/ATTACH]
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• jeans laat nogal snel een sluier op het leder na... heb zimtbraun leder interieur. Iemand tips wat de eenvoudigste op lange termijn beste manier is om dat op regelamtige basis weg te poetsen? Gewoon met een doek met warm water of productjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xuomi Bekijk Berichten
                                        Is er iemand die weet waar je in België Morr wielen kunt vinden.

[ATTACH=CONFIG]94925[/ATTACH]
                                        houd uw geld maar klaar.
                                        Heb er ook voor geïnformeerd maar vind het iets te veel...

Comment

• Ik verwacht 8k euro voor zo'n set, zonder banden.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X