Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
    jeans laat nogal snel een sluier op het leder na... heb zimtbraun leder interieur. Iemand tips wat de eenvoudigste op lange termijn beste manier is om dat op regelamtige basis weg te poetsen? Gewoon met een doek met warm water of productjes?
    Ik gebruik al jaren Instanet.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• kwas mijn auto bijna elk weekend... lekker buiten bezig zijn en ik heb graag dat mijn spulletjes er goed uit zien... Tot nu toe alleen maar donkere auto's gehad. Zilvergrijs en aanverwante kleuren zijn niet aan mij besteed. Saai, en is net alsof hij nog in de grondlak staat. (kweet, ik ga hier geen vrienden mee maken...). Ik geef wel toe dat het heel erg onderhoudsvriendelijk is... Leren binnenkant maak ik zo nu en dan eens schoon met een vochtige doek, das al.

Comment

• Ik heb voor veschillende maten van velgen gevraagd!!

Hier het antwoord van
        http://www.baanvelgen.com/:

2x MORR VS8.2 9,0 x 20
        2x MORR VS8.2 10,5 x 20
        4x standaard finish
        2x CONTINENTAL 245/35R20 95 (Y) CONTISPORTCONTACT 5P
        2x CONTINENTAL 285/30R20 99 (Y) CONTISPORTCONTACT 5P
        4x monteren en balanceren
        Compleet voor 4940 euro incl. BTW

2x MORR VS8.2 8,5 x 19
        2x MORR VS8.2 10,0 x 19
        2x DUNLOP 245/40R19 98 (Y) SP SPORT MAXX GT RO1
        2x DUNLOP 285/35R19 ZR SP SPORT MAXX GT
        Compleet voor 4570 euro incl. BTW

2x MORR VS8.2 8,5 x 19
        2x MORR VS8.2 10,0 x 19
        Compleet voor 3550 euro incl. BTW

4x MORR VS8.2 8,5 x 19
        4x DUNLOP 245/40R19 98 Y SP SPORT 01 J
        Compleet voor 4250 euro incl. BTW

4x MORR VS8.2 8,5 x 19
        Compleet voor 3250 euro incl. BTW

Comment

• Prijzen vallen heel goed mee. Ik heb niet veel minder betaald voor mijn 20'ers styling 356.
          Die 20'ers van Morr zijn heerlijk breed. Dat missen mijn velgen. Vandaar dat ik spacers heb geplaatst achteraan.
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Prijzen vallen heel goed mee. Ik heb niet veel minder betaald voor mijn 20'ers styling 356.
            Die 20'ers van Morr zijn heerlijk breed. Dat missen mijn velgen. Vandaar dat ik spacers heb geplaatst achteraan.
            Weet je niet of er een handelaar is in Duitsland van Morr velgen?

Comment

• Prijzen vallen inderdaad nog mee.. alé ja.. het is en blijft veel geld voor 'wielekes' maar het is een van de mooiste momenteel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xuomi Bekijk Berichten
                Weet je niet of er een handelaar is in Duitsland van Morr velgen?
                Neen, baanvelgen is sinds kort de eerste en enige verdeler in Europa.

OO 00 OO

Comment

Neen, baanvelgen is sinds kort de eerste en enige verdeler in Europa.

http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=757177
                  Blijven toch lekkere wielen zulle!

Mss tegen deze zomer, wie weet...

Comment

• Als je een set velgen met banden besteld, zonder RDC, krijg je dan foutmeldingen op de bc?

Comment

• Die MS 5.2 zijn zeer knap, maar ik denk ook heel wat duurder.
                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                        Als je een set velgen met banden besteld, zonder RDC, krijg je dan foutmeldingen op de bc?
                        Ik heb de optionele bandenspanningscontrole RDC waarbij dus de bandenspanning wordt gemeten die ik op de boordcomputer kan aflezen. Om dit te laten werken heb je andere ventielen nodig voor de banden. Ik weet niet of zo'n ventielen op niet OEM velgen passen.
                        Bij het standaard systeem heb je niks speciaal nodig. Mij hebben ze verteld de onderlinge rotatiesnelheid wordt gemeten. Als er teveel verschil is, zal RDC dit aangeven als een lekke band. Hiervoor zijn volgens mij dus geen speciale velgen of banden nodig.
                        OO 00 OO

Comment

Ik heb de optionele bandenspanningscontrole RDC waarbij dus de bandenspanning wordt gemeten die ik op de boordcomputer kan aflezen. Om dit te laten werken heb je andere ventielen nodig voor de banden. Ik weet niet of zo'n ventielen op niet OEM velgen passen.
                          Bij het standaard systeem heb je niks speciaal nodig. Mij hebben ze verteld de onderlinge rotatiesnelheid wordt gemeten. Als er teveel verschil is, zal RDC dit aangeven als een lekke band. Hiervoor zijn volgens mij dus geen speciale velgen of banden nodig.
                          Ah ok merci, bij sommige velgen kan optioneel gekozen worden voor RDC voor een 300 euro extra/set. Vermits ik dacht dat elke bmw met RF banden RDC had was dit niet helemaal duidelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door danny_s Bekijk Berichten
                            waarom duurt wachten altijd zo lang... ik 'mag' nog geduld hebben tot eind april...
                            Volgens de dealer is de levertermijn nu al eind maart voor degene die we deze week besteld hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                              Volgens de dealer is de levertermijn nu al eind maart voor degene die we deze week besteld hebben.
                              Ik krijg mijne normaal eind februari, zit al 2 maanden zonder auto da is veel erger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                De mijne is een dag of tien geleden besteld, maar zit nog vast aan mijn oude leasecontract tot eind april. goed om te weten dat de auto zelf het probleem dan niet gaat zijn. Tenzij ze mijn huidige wagen direct willen hebben enzo...

Comment

• Zit die bandenspanningscontrole standaard op een F 11?
                                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Nee betalende optie

Comment

• Hoe zit dat dan met die run-flatbanden, kan je dan wel voelen of je band plat is ?
                                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                        Hoe zit dat dan met die run-flatbanden, kan je dan wel voelen of je band plat is ?
                                        Dat voel je inderdaad bijna niet,ik denk dat het systeem dat bmwmb noemt optioneel is maar het systeem dat gewoon de omtrek van je wielen meet niet.
                                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Standaard is er een systeem dat, door de omtrek van de wielen en de draaisnelheid te meten, gaat melden dat er een platte band is. Het nadeel van dit systeem is dat je pas een melding krijgt als de band zo goed als volledig plat is. Ook verliezen runflats sneller hun spanning dan gewone banden. Zo heb ik in het verleden al gereden met een bandenspanning van 1.5 bar. Daarom heb ik nu de optionele bandenspanningscontrole gekozen. Nu kan ik de bandenspanning en de temperatuur van de banden op elk moment aflezen.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X