Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijne staat ook in de garage(zie p 145),ze zullen nog wat extra werk hebben met een paar performance onderdelen.
    Carbon interieurlijsten,stuur. Zijn nog wat " problemen" geweest ivm de 20 " bbs ch-r velgen. Normaal bestaat zo'n set uit 9" vooraan en 10,5" breedte achteraan maar de achterste komen dan iets te ver naar buiten zodat er kans is dat ze raken en de keuring laat dit ook niet toe. Dus zijn we gegaan voor 9" rondom. Dan was er nog de eeuwige vraag :runflat of nonrunflat. Aangezien ik de M-ophanging gekozen heb ben ik voor de nonrunflat gegaan, zal dan wel een spuitbus in de koffer leggen.
    Hij krijgt dan nog een lak behandeling id week na Pasen en dan te hopen dat dat k#t-k*#te weer de goede kant uitgaat !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Dre Bekijk Berichten
      Mijne staat ook in de garage(zie p 145),ze zullen nog wat extra werk hebben met een paar performance onderdelen.
      Carbon interieurlijsten,stuur. Zijn nog wat " problemen" geweest ivm de 20 " bbs ch-r velgen. Normaal bestaat zo'n set uit 9" vooraan en 10,5" breedte achteraan maar de achterste komen dan iets te ver naar buiten zodat er kans is dat ze raken en de keuring laat dit ook niet toe. Dus zijn we gegaan voor 9" rondom. Dan was er nog de eeuwige vraag :runflat of nonrunflat. Aangezien ik de M-ophanging gekozen heb ben ik voor de nonrunflat gegaan, zal dan wel een spuitbus in de koffer leggen.
      Hij krijgt dan nog een lak behandeling id week na Pasen en dan te hopen dat dat k#t-k*#te weer de goede kant uitgaat !
      Knappe keuze van velgen. Die 20'' BBS CH-R zullen zeer knap staan. Vergeet zeker niet om wat foto's te posten
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• al iemand foto's van het dashboard met instrumenten combi high in actie?

Comment

• Alleen een filmpje http://www.youtube.com/watch?feature...=Fj7ajkPFNKw#!

Comment

• Als ik m'n wagen heb, zal ik eens wat foto's van de combi high posten.

Field

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door field Bekijk Berichten
              De mijne is ook aangekomen in de garage. Nu nog een weekje wachten ...

Kleur : Havanabruin
              Interieur : Leder Dakota Oyster/schwartz
              Afmontage : exclusive line
              Sportautomatische versnellingsbak, instrumentencombi High, Xenonlichten, Navi Professional, 18" wielen met runflats, ....

De E61 heeft trouw gediend (280 k km op de teller) en zal zien wat ik er ga mee doen.

[ATTACH=CONFIG]96020[/ATTACH]

Field
              Proficiat! Fan van de buitenkleur, Havanna zie je niet zo gauw op de 5.
              Motorisatie?
              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PaulV Bekijk Berichten
                ziet er niet verkeerd uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door field Bekijk Berichten
                  Als ik m'n wagen heb, zal ik eens wat foto's van de combi high posten.

Field
                  heel goed! eens kijken wie hem het eerst heeft

Comment

• Vandaag ga ik mijn diepzeeblauwe 530d ophalen

Comment

• ok... jij wint... we willen wel foto's zien als 'bewijs'... Anders kan je ons vanalles wijsmaken!

Comment

• OK, vanmiddag neem ik fotos ;-)
                        Oorspronkelijk geplaatst door danny_s Bekijk Berichten
                        ok... jij wint... we willen wel foto's zien als 'bewijs'... Anders kan je ons vanalles wijsmaken!

Comment

• Hier is hij dan !!!!

BMW 530d 258 pk (145 g/km CO2 tegenwoordig !!)

Deep Sea Blue
                          Leder Dakota Zwart
                          Aluminium Feinschliff inlegplaatjes

Exclusive line Plus
                          Dynamic Damping Control
                          Comforttoegang
                          Alu dakrails
                          Panoramisch glazen dak
                          Kofferruimtepakket
                          Auto dimmende binnen & buitenspiegel, inklapbaar
                          Verwarmde zetels vooraan
                          Comfortzetels
                          Sfeerverlichting
                          Hogedrukreiniging koplampen
                          Park Distance Control
                          Xenonlichten
                          Adaptive Headlights
                          Elektronische airco met bijkomende functies
                          Navi professional (nieuwe v4.2)
                          Bluetooth met USB aansluiting

Bijkomende opties:
                          Sportautomatische versnellingsbak met schakelpeddels aan het stuur
                          Bijkomende 12V stopcontacten
                          HiFi Professional luidsprekersysteem : verschil met de HiFi gewoon is niet groot, maar wil toch wel een keer zot doen ;-)
                          Surround View
                          Mechanishe zonnegordijnen
                          Instrumentencombi High
                          Muziekaansluiting Smartphone
                          iPhone Apps (vooral voor internetradio en om op afstand te sluiten !)
                          M Sportstuur
                          Anthraciet dakhemel (bedankt voor de tip, had dit bijna niet genomen !!)
                          19" styling 331 velgen
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by migueldc; 27/03/2013, 20:42.

Comment

• Dat ziet er ferm uit ! Alvast veel plezier met uw aankoop !
                            Ik zie dat de Coyote ook al klaar staat maar de eerste 1500 km een beetje piano piano

Comment

• als wij hem nu even inrijden... dan hoeft Migueldc niet voorzichtig te zijn?

ziet er goed uit hoor!

Comment

• Haha, is niet nodig. Ik ga hem wel zelf inrijden ;-)
                                Last edited by migueldc; 30/03/2013, 10:14.

Comment

• Heeft er iemand van jullie ook het probleem van een luide knal?

Mijn F10 heeft momenteel 30.000km en vorige week kreeg ik voor de eerste een luide knal te horen.
                                  De knal deed zich voor ter hoogte van de voorruit kant passagier. De knal is echt ontzettend luid en deed mij hard schrikken.
                                  Ik dacht ik dat het om een steeninslag ging maar na inspectie van mijn ruit zag ik niks.

Twee uur later, opnieuw dezelfde knal. Dan paar dagen niks meer, en gisteren terug.
                                  Na wat opzoekwerk gedaan te hebben op Internet blijkt dit een veelvoorkomend probleem te zijn.

Wie heeft dit ook al meegemaakt?

Comment

• Voor diegenen die een iPhone 5 hebben. De snap-in adapter is nu beschikbaar part number 84212338568.
                                    Laagste prijs dat ik gevonden heb is op Ebay.de voor 229 € wat ik toch erg duur vind.
                                    Last edited by Aral; 28/03/2013, 13:11.

Comment

• Ik heb wat zat spelen met de snap-in adapter & BMW Apps.

Blijkbaar moet je de applicaties (WebRadio of Aupeo) iedere keer eerst op de iPhone opstarten voordat ze beschikbaar zijn in de iDrive.
                                      Dus Aupeo of Webradio opstarten vanaf de iDrive lukt dus niet.

Beetje vervelend & vooral gevaarlijk om tijdens het rijden de armsteun open te moeten doen, Iphone unlocken, de applicatie te zoeken & op te starten.

Is er een andere oplossing ?

Comment

• Deze fotos zouden beter moeten doorkomen :

Last edited by migueldc; 29/03/2013, 17:32.

Comment

• Zeer knappe stijlvollle touring!!
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X