Touring is écht een pak mooier dan de Berline imo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIemand van de BMW-mensen hier die weet wanneer de F11 configureerbaar is op de Belgische site?
Comment
-
Vrijdag met de concessiehouder gesproken na een testrit met de 530d berline.
Hij wist me te vertellen dat vanaf 15 mei ze offertes voor de touring zouden kunnen maken.
Er was echter een probleem met de download van de gegevens vanuit het hoofdkantoor en het zou tot 20 mei duren vooralleer het effectief zou gaan.
Op dezelfde moment is het m-pack beschikbaar. Prijs zou rond de 4000€ liggen.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichtenconfigureerbaar op de duitse site...
Wanneer komt BE?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVanavond pas vanaf 20u. Ik ben benieuwd!
edit: gisteren werkte het nog niet op de duitse CC, was nog de oude touring. Vandaag is het de nieuwe!
Comment
-
Er zijn er die het M-sportpakket al gezien hebben in een 'closed room' waar geen foto's mochten genomen worden. Ziehier een topic met een omschrijving van het pakket.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Een praktisch vraagsken ivm de Touring:
Op onze vervang 318d Touring, hebben wij zo'n afdekzeil voor de koffer dat omhoog komt bij het openen van de koffer. Op die manier hoef je het niet altijd volledig te openen als je iets uit de koffer wil halen. Maar dit systeem brengt eigenlijk meer kwaad dan nut. Bij het rijden over een stevige bult of put, komt dat ding altijd weer omhoog. Echt irritant, want dan zie je niks meer door je achteruitkijkspiegel! Weet iemand of de F11 ook van zo'n dwaas systeem voorzien is? Of hebben ze bij BMW al ingezien dat zo'n ding op niks trekt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEen praktisch vraagsken ivm de Touring:
Op onze vervang 318d Touring, hebben wij zo'n afdekzeil voor de koffer dat omhoog komt bij het openen van de koffer. Op die manier hoef je het niet altijd volledig te openen als je iets uit de koffer wil halen. Maar dit systeem brengt eigenlijk meer kwaad dan nut. Bij het rijden over een stevige bult of put, komt dat ding altijd weer omhoog. Echt irritant, want dan zie je niks meer door je achteruitkijkspiegel! Weet iemand of de F11 ook van zo'n dwaas systeem voorzien is? Of hebben ze bij BMW al ingezien dat zo'n ding op niks trekt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk vrees van wel. Toch zeker afgaande op onderstaande foto waar je ook die rail ziet zitten...
Thanks!
Comment
Comment