Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Ik treed binnekort ook toe tot de BMW rijder club na 9 jaar trouw Volvo gereden te hebben (V50, V70 & XC90).
Eerst en vooral wil ik iedereen in dit topic bedanken voor het uitvoerig bespreken van BMW 5 serie touring f11.
Heb enorm veel geleerd over mijn toekomstige wagen en waar ik zeker op moet letten.
Uiteindelijk is het de volgende spec geworden:
BMW 520D Touring F11 (184PK)
Spacegrau
Leder Dakota Schwarz
M-Sportpakket
Exclusive Line
19" 351M velgen
Dakrails in Shadow line
Sportautomaat
Comforttoegang
Aanhangwagenkoppeling
Achteruitrijcamera
Zetels electrisch + geheugen
Bijkomende voorverwarming
Bijkomende 12V aansluiting kofferbak
Hifi Systeem Professional
Instrumentencombi High
Zonnewerende ramen achter
Zwarte niertjes vooraan
Dit alles staat me dus te wachten na 9 jaar Volvo. Ik ben wel benieuwd.
Levering staat op 15/04 maar hij staat nu al bij de garage. Nog 2 weekjes zweten dus.
Al een paar eerste fotootjes maar nog op transportblokken en ingepakt
WP_20130329_001.jpg
WP_20130329_002.jpg
WP_20130329_004.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karoshi Bekijk BerichtenIk treed binnekort ook toe tot de BMW rijder club na 9 jaar trouw Volvo gereden te hebben (V50, V70 & XC90).
Eerst en vooral wil ik iedereen in dit topic bedanken voor het uitvoerig bespreken van BMW 5 serie touring f11.
Heb enorm veel geleerd over mijn toekomstige wagen en waar ik zeker op moet letten.
Uiteindelijk is het de volgende spec geworden:
BMW 520D Touring F11 (184PK)
Spacegrau
Leder Dakota Schwarz
M-Sportpakket
Exclusive Line
19" 351M velgen
Dakrails in Shadow line
Sportautomaat
Comforttoegang
Aanhangwagenkoppeling
Achteruitrijcamera
Zetels electrisch + geheugen
Bijkomende voorverwarming
Bijkomende 12V aansluiting kofferbak
Hifi Systeem Professional
Instrumentencombi High
Zonnewerende ramen achter
Zwarte niertjes vooraan
Dit alles staat me dus te wachten na 9 jaar Volvo. Ik ben wel benieuwd.
Levering staat op 15/04 maar hij staat nu al bij de garage. Nog 2 weekjes zweten dus.
Al een paar eerste fotootjes maar nog op transportblokken en ingepakt
[ATTACH=CONFIG]96220[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]96221[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]96223[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenEn gekocht bij Jorssen Aartselaar zo te zien . Zeer mooie wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny_s Bekijk Berichtenheb net bericht gekregen van de leaseboer dat ik een afspraak mag maken met de garage om de mijne op te gaan halen... kenteken is opgestuurd... Zal ik nu bellen, of nog even wachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenIk zou wachten tot de garage dicht is...
Comment
-
Ik heb mijn F11 sinds Februari, toch maar eens even posten hier.
Speclist:
520D
Spacegrau
leder dakota
elektrische trekhaak
M sportpakket
decoratieve lijsten in Aluminium
verwarmde zetels vooraan
xenon
PDC voor en achter
elektronische gestuurde airconditioning
bijkomende 12volt stopcontacten
instrumentencombi high
Navigatie Professional
zonnewerende ramen achteraan
Voorlopig winterbanden erop, tegen mei juni ander velgen, weet alleen nog niet welke.
Persoonlijk vind ik de MORR VS8.2 schoon. http://www.e90post.com/forums/showth...=503009&page=6
Iemand andere suggesties?
krijg de foto's niet gepost!!!
p4pb9262774.jpg
p4pb9262775.jpg
p4pb9262773.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenKnappe velgen,
Wat vind je van de HRE S101 of de PUR 40UR?
De Vorsteiner VS110 zijn ook ni slecht.
Velgen zijn mooi maar persoonlijk vind ik de Morr toch wel iets meer hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny_s Bekijk Berichtenok... zal nog een weekje langer geduld moeten hebben... Eerst huidig leasecontract uitzitten vooraleer een nieuw te beginnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xuomi Bekijk BerichtenIk heb mijn F11 sinds Februari, toch maar eens even posten hier.
Speclist:
520D
Spacegrau
leder dakota
elektrische trekhaak
M sportpakket
decoratieve lijsten in Aluminium
verwarmde zetels vooraan
xenon
PDC voor en achter
elektronische gestuurde airconditioning
bijkomende 12volt stopcontacten
instrumentencombi high
Navigatie Professional
zonnewerende ramen achteraan
Voorlopig winterbanden erop, tegen mei juni ander velgen, weet alleen nog niet welke.
Persoonlijk vind ik de MORR VS8.2 schoon. http://www.e90post.com/forums/showth...=503009&page=6
Iemand andere suggesties?
krijg de foto's niet gepost!!!
[ATTACH=CONFIG]96286[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]96285[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]96287[/ATTACH]
Field
Comment
-
Heb m'n wagen nu een week en al 2300 km op de teller. Maandag direct al 420 km naar klant in Le Havre. De wagen rijdt fantastisch goed; heb al de comfort, eco-pro, sport en sport + standen uitvoerig kunnen testen. Die eco-pro vind ik een fantastische tool. Over de volle 2300 km heb ik nu een gemiddeld verbruik van 6.1 l/100 km, wat al niet slecht is aangezien de motor nog niet helemaal ingereden is. Ben wel nooit boven de 3000 toeren gegaan en de snelheid beperkt tot 140 km/h. Dan draait hij zo'n 2200 t/min ...
Wat een zalige motor en die acht-automaat verwent de bestuurder op een - voor mij - nooit geziene manier. De 18" wielen geven - vergeleken met de 16" wielen in m'n E61 - een harder rijgevoel af. Heb ook het gevoel dat ik toch meer rijwielgeluiden heb dan bij de E61. Maar hoe groter de wielen, hoe meer geluid je ook krijgt. De zijwindgevoeligheid is even hoog - of laag - als bij de E61 .
De zetels (gewone versie) zitten goed, ook voor de lange ritten. 's Avonds, als alle lichtjes in de cockpit branden en de sfeerverlichting de deurportieren een bijkomende rode gloed geeft, krijg je toch zo'n lekker gevoel over deze wagen. Toch een groot verschil met de E61, ik vind deze veel spartaanser dan de F11, alhoewel het ook appelen met peren vergelijken is : dit zijn twee totaal verschillende wagens. Bedieningsknoppen zijn van hoge kwaliteit en mooi afgewerkt. De nieuwe Idrive (professional navi) reageert zéér snel. Tegenover mijn navi professional in de E61, is dit een straaljager. Kaarten zijn van goede beeldkwaliteit en je hebt ook iets meer toeters en bellen, die beter en directer toegankelijk zijn dan tegenover die in mijn E61.
Over de kleur - havanabruin - ben ik zéér tevreden. Bij betrokken weer heb ik echter eerder een grijzere indruk van de kleur, maar bij ietsje zonnig(er) weer, komt dat prachtige bruin er mooi door.IMG_0049.jpgIMG_0054.jpgIMG_0052.jpgIMG_0053.jpg
Een kleine impressie van mijn "nief machien" hierboven. Als de mods mij even kunnen helpen om de afbeeldingen in de correcte positie te krijgen, dan zou dat mooi zijn.
Field
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xuomi Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik de MORR VS8.2 schoon.
Ziehier meer foto's: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=828023OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHier nog wat foto's van een F10 met AC Schnitzer verlaging en Morr VS8.2 velgen.
Ziehier meer foto's: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=828023
Comment
Comment