Koop een berline, dan heb je die miserie niet...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenKoop een berline, dan heb je die miserie niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEen praktisch vraagsken ivm de Touring:
Op onze vervang 318d Touring, hebben wij zo'n afdekzeil voor de koffer dat omhoog komt bij het openen van de koffer. Op die manier hoef je het niet altijd volledig te openen als je iets uit de koffer wil halen. Maar dit systeem brengt eigenlijk meer kwaad dan nut. Bij het rijden over een stevige bult of put, komt dat ding altijd weer omhoog. Echt irritant, want dan zie je niks meer door je achteruitkijkspiegel! Weet iemand of de F11 ook van zo'n dwaas systeem voorzien is? Of hebben ze bij BMW al ingezien dat zo'n ding op niks trekt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEen praktisch vraagsken ivm de Touring:
Op onze vervang 318d Touring, hebben wij zo'n afdekzeil voor de koffer dat omhoog komt bij het openen van de koffer. Op die manier hoef je het niet altijd volledig te openen als je iets uit de koffer wil halen. Maar dit systeem brengt eigenlijk meer kwaad dan nut. Bij het rijden over een stevige bult of put, komt dat ding altijd weer omhoog. Echt irritant, want dan zie je niks meer door je achteruitkijkspiegel! Weet iemand of de F11 ook van zo'n dwaas systeem voorzien is? Of hebben ze bij BMW al ingezien dat zo'n ding op niks trekt?Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenMoet zeggen dat ik dat probleem nooit gehad heb in mijn 3 touring. Volgens mij is het in die van jullie gewoon stuk...
Comment
-
Op onze vervang 318d Touring, hebben wij zo'n afdekzeil voor de koffer dat omhoog komt bij het openen van de koffer. Op die manier hoef je het niet altijd volledig te openen als je iets uit de koffer wil halen. Maar dit systeem brengt eigenlijk meer kwaad dan nut. Bij het rijden over een stevige bult of put, komt dat ding altijd weer omhoog. Echt irritant, want dan zie je niks meer door je achteruitkijkspiegel! Weet iemand of de F11 ook van zo'n dwaas systeem voorzien is? Of hebben ze bij BMW al ingezien dat zo'n ding op niks trekt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIn de nieuwe touring gaat dat zeil vanzelf elektrisch terug naar beneden (denk ik), misschien dat ze het deze keer beter hebben ontworpen zodat dit niet meer gebeurt?
Comment
-
Sinds facelift (2007) heeft BMW bij mijn optionele automatische bedienbare achterklep ervoor gezorgd dat zowel bij het openen EN SLUITEN van de achterklep het kofferzeil automatisch omhoog en terug omlaag gaat ; op de eerste modellen van de E-61 moest je alvorens de koffer per knopdruk te sluiten eerst manueel het kofferzeil dichttrekken ...
Wel een typisch probleem zijn de "geluiden" die veroorzaakst worden door de slechte kwaliteit van de kofferzeil-rolbar (reeds 5 andere rolbars gehad en nog steeds diverse geluiden ...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenSinds facelift (2007) heeft BMW bij mijn optionele automatische bedienbare achterklep ervoor gezorgd dat zowel bij het openen EN SLUITEN van de achterklep het kofferzeil automatisch omhoog en terug omlaag gaat ; op de eerste modellen van de E-61 moest je alvorens de koffer per knopdruk te sluiten eerst manueel het kofferzeil dichttrekken ...
Wel een typisch probleem zijn de "geluiden" die veroorzaakst worden door de slechte kwaliteit van de kofferzeil-rolbar (reeds 5 andere rolbars gehad en nog steeds diverse geluiden ...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenIk heb mijn afdekzeil er na een jaartje gewoon uitgehaald .. Vergat dat altijd naar beneden te doen .... Ik rij gewoon zonder .;-)
En gezien wij nogal vaak 't één en 't ander vervoeren in de koffer vind ik het toch aangeraden om met zoiets rond te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenLaat dat gewoon open? Ik doe dat enkel dicht als ik stilsta en er iets in mijn koffer ligt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenEindelijk...
530d met de opties die ik wil kom ik aan 71750
Dan moet daarbij nog budget voor een set velgen en banden (heb nu standaard gelaten die met winterbanden moeten komen) en ook nog budget voor het M-pack...
Door m-pack gaat de uitvoering hier wel wat goedkoper worden: geen m-ophanging meer te nemen en zo...
Zal een kostelijk grapje worden vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk vind die configurator voor de F11 vreemd. De 525 is niet verkrijgbaar bij de motoren, er zijn maar 7 lakkleuren beschikbaar (12 voor de F10), 7 interieurkleuren (13 voor de F10),...
Comment
Comment