Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Koop een berline, dan heb je die miserie niet...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Koop een berline, dan heb je die miserie niet...
      Die is minder mooi en minder praktisch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        Een praktisch vraagsken ivm de Touring:

Op onze vervang 318d Touring, hebben wij zo'n afdekzeil voor de koffer dat omhoog komt bij het openen van de koffer. Op die manier hoef je het niet altijd volledig te openen als je iets uit de koffer wil halen. Maar dit systeem brengt eigenlijk meer kwaad dan nut. Bij het rijden over een stevige bult of put, komt dat ding altijd weer omhoog. Echt irritant, want dan zie je niks meer door je achteruitkijkspiegel! Weet iemand of de F11 ook van zo'n dwaas systeem voorzien is? Of hebben ze bij BMW al ingezien dat zo'n ding op niks trekt?
        Moet zeggen dat ik dat probleem nooit gehad heb in mijn 3 touring. Volgens mij is het in die van jullie gewoon stuk...

Comment

Op onze vervang 318d Touring, hebben wij zo'n afdekzeil voor de koffer dat omhoog komt bij het openen van de koffer. Op die manier hoef je het niet altijd volledig te openen als je iets uit de koffer wil halen. Maar dit systeem brengt eigenlijk meer kwaad dan nut. Bij het rijden over een stevige bult of put, komt dat ding altijd weer omhoog. Echt irritant, want dan zie je niks meer door je achteruitkijkspiegel! Weet iemand of de F11 ook van zo'n dwaas systeem voorzien is? Of hebben ze bij BMW al ingezien dat zo'n ding op niks trekt?
          Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
          Moet zeggen dat ik dat probleem nooit gehad heb in mijn 3 touring. Volgens mij is het in die van jullie gewoon stuk...
          Ik heb ook dat probleem met de E61 , een putje in het asfalt of een kasseiweg en 't is van dat

Comment

In de nieuwe touring gaat dat zeil vanzelf elektrisch terug naar beneden (denk ik), misschien dat ze het deze keer beter hebben ontworpen zodat dit niet meer gebeurt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              In de nieuwe touring gaat dat zeil vanzelf elektrisch terug naar beneden (denk ik), misschien dat ze het deze keer beter hebben ontworpen zodat dit niet meer gebeurt?
              Dat zou al een hele stap vooruit zijn in elk geval!

Comment

• Sinds facelift (2007) heeft BMW bij mijn optionele automatische bedienbare achterklep ervoor gezorgd dat zowel bij het openen EN SLUITEN van de achterklep het kofferzeil automatisch omhoog en terug omlaag gaat ; op de eerste modellen van de E-61 moest je alvorens de koffer per knopdruk te sluiten eerst manueel het kofferzeil dichttrekken ...
                Wel een typisch probleem zijn de "geluiden" die veroorzaakst worden door de slechte kwaliteit van de kofferzeil-rolbar (reeds 5 andere rolbars gehad en nog steeds diverse geluiden ...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                  Sinds facelift (2007) heeft BMW bij mijn optionele automatische bedienbare achterklep ervoor gezorgd dat zowel bij het openen EN SLUITEN van de achterklep het kofferzeil automatisch omhoog en terug omlaag gaat ; op de eerste modellen van de E-61 moest je alvorens de koffer per knopdruk te sluiten eerst manueel het kofferzeil dichttrekken ...
                  Wel een typisch probleem zijn de "geluiden" die veroorzaakst worden door de slechte kwaliteit van de kofferzeil-rolbar (reeds 5 andere rolbars gehad en nog steeds diverse geluiden ...)
                  Maw, je moet zo'n elektrische kofferklep nemen als optie om zo'n automatische kofferzeil te hebben?

Comment

• Er is trouwens al een mini-configurator online voor de F11. De normale werkt wel nog altijd niet...

Comment

• Ik heb mijn afdekzeil er na een jaartje gewoon uitgehaald .. Vergat dat altijd naar beneden te doen .... Ik rij gewoon zonder .;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                        Ik heb mijn afdekzeil er na een jaartje gewoon uitgehaald .. Vergat dat altijd naar beneden te doen .... Ik rij gewoon zonder .;-)
                        Maar da schoot bij u ook altijd naar boven bij het rijden over put of bult?
                        En gezien wij nogal vaak 't één en 't ander vervoeren in de koffer vind ik het toch aangeraden om met zoiets rond te rijden.

Comment

• Laat dat gewoon open? Ik doe dat enkel dicht als ik stilsta en er iets in mijn koffer ligt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                            Laat dat gewoon open? Ik doe dat enkel dicht als ik stilsta en er iets in mijn koffer ligt.
                            Idem hier

Comment

• dat van mij schoot niet bepaald open , ik vergat het steeds dicht te doen en daardoor moest ik steeds stoppen omdat het in mijn gezichtsveld zat ... ik heb het er gewoon helemaal uitgehaald ... gewichtsbesparing

Comment

• Eindelijk configureerbaar! Wel geen 525d in het motorenpalet... Nochtans wel direct verkrijgbaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Eindelijk...

530d met de opties die ik wil kom ik aan 71750

Dan moet daarbij nog budget voor een set velgen en banden (heb nu standaard gelaten die met winterbanden moeten komen) en ook nog budget voor het M-pack...

Door m-pack gaat de uitvoering hier wel wat goedkoper worden: geen m-ophanging meer te nemen en zo...

Zal een kostelijk grapje worden vrees ik
                                  Ik vind die configurator voor de F11 vreemd. De 525 is niet verkrijgbaar bij de motoren, er zijn maar 7 lakkleuren beschikbaar (12 voor de F10), 7 interieurkleuren (13 voor de F10),...

Comment

Ik vind die configurator voor de F11 vreemd. De 525 is niet verkrijgbaar bij de motoren, er zijn maar 7 lakkleuren beschikbaar (12 voor de F10), 7 interieurkleuren (13 voor de F10),...
                                    Nog niet helemaal op punt dus.

Comment

• Amai die styling velgen lijken massa's op VW hun Vancouver

Edit: mijne komt uit op 55.000 EUR, 520d met niet teveel prul.

Comment

• Waarom is Tasman niet selecteerbaar in de configurator?

Comment

• Bijna altijd wordt bij de launch van een model eerst een beperkt kleurenpallet aangeboden, zowel binnen als buiten. Was ook zo bij de F10 '5 berline, bij de X1, bij de F01ev '7, enz.

Comment

Working...
                                          X