Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op onze vervang 318d Touring, hebben wij zo'n afdekzeil voor de koffer dat omhoog komt bij het openen van de koffer. Op die manier hoef je het niet altijd volledig te openen als je iets uit de koffer wil halen. Maar dit systeem brengt eigenlijk meer kwaad dan nut. Bij het rijden over een stevige bult of put, komt dat ding altijd weer omhoog. Echt irritant, want dan zie je niks meer door je achteruitkijkspiegel! Weet iemand of de F11 ook van zo'n dwaas systeem voorzien is? Of hebben ze bij BMW al ingezien dat zo'n ding op niks trekt?
Moet zeggen dat ik dat probleem nooit gehad heb in mijn 3 touring. Volgens mij is het in die van jullie gewoon stuk...
Op onze vervang 318d Touring, hebben wij zo'n afdekzeil voor de koffer dat omhoog komt bij het openen van de koffer. Op die manier hoef je het niet altijd volledig te openen als je iets uit de koffer wil halen. Maar dit systeem brengt eigenlijk meer kwaad dan nut. Bij het rijden over een stevige bult of put, komt dat ding altijd weer omhoog. Echt irritant, want dan zie je niks meer door je achteruitkijkspiegel! Weet iemand of de F11 ook van zo'n dwaas systeem voorzien is? Of hebben ze bij BMW al ingezien dat zo'n ding op niks trekt?
Op onze vervang 318d Touring, hebben wij zo'n afdekzeil voor de koffer dat omhoog komt bij het openen van de koffer. Op die manier hoef je het niet altijd volledig te openen als je iets uit de koffer wil halen. Maar dit systeem brengt eigenlijk meer kwaad dan nut. Bij het rijden over een stevige bult of put, komt dat ding altijd weer omhoog. Echt irritant, want dan zie je niks meer door je achteruitkijkspiegel! Weet iemand of de F11 ook van zo'n dwaas systeem voorzien is? Of hebben ze bij BMW al ingezien dat zo'n ding op niks trekt?
In de nieuwe touring gaat dat zeil vanzelf elektrisch terug naar beneden (denk ik), misschien dat ze het deze keer beter hebben ontworpen zodat dit niet meer gebeurt?
In de nieuwe touring gaat dat zeil vanzelf elektrisch terug naar beneden (denk ik), misschien dat ze het deze keer beter hebben ontworpen zodat dit niet meer gebeurt?
Dat zou al een hele stap vooruit zijn in elk geval!
Sinds facelift (2007) heeft BMW bij mijn optionele automatische bedienbare achterklep ervoor gezorgd dat zowel bij het openen EN SLUITEN van de achterklep het kofferzeil automatisch omhoog en terug omlaag gaat ; op de eerste modellen van de E-61 moest je alvorens de koffer per knopdruk te sluiten eerst manueel het kofferzeil dichttrekken ...
Wel een typisch probleem zijn de "geluiden" die veroorzaakst worden door de slechte kwaliteit van de kofferzeil-rolbar (reeds 5 andere rolbars gehad en nog steeds diverse geluiden ...)
Sinds facelift (2007) heeft BMW bij mijn optionele automatische bedienbare achterklep ervoor gezorgd dat zowel bij het openen EN SLUITEN van de achterklep het kofferzeil automatisch omhoog en terug omlaag gaat ; op de eerste modellen van de E-61 moest je alvorens de koffer per knopdruk te sluiten eerst manueel het kofferzeil dichttrekken ...
Wel een typisch probleem zijn de "geluiden" die veroorzaakst worden door de slechte kwaliteit van de kofferzeil-rolbar (reeds 5 andere rolbars gehad en nog steeds diverse geluiden ...)
Maw, je moet zo'n elektrische kofferklep nemen als optie om zo'n automatische kofferzeil te hebben?
Ik heb mijn afdekzeil er na een jaartje gewoon uitgehaald .. Vergat dat altijd naar beneden te doen .... Ik rij gewoon zonder .;-)
Maar da schoot bij u ook altijd naar boven bij het rijden over put of bult?
En gezien wij nogal vaak 't één en 't ander vervoeren in de koffer vind ik het toch aangeraden om met zoiets rond te rijden.
dat van mij schoot niet bepaald open , ik vergat het steeds dicht te doen en daardoor moest ik steeds stoppen omdat het in mijn gezichtsveld zat ... ik heb het er gewoon helemaal uitgehaald ... gewichtsbesparing
Dan moet daarbij nog budget voor een set velgen en banden (heb nu standaard gelaten die met winterbanden moeten komen) en ook nog budget voor het M-pack...
Door m-pack gaat de uitvoering hier wel wat goedkoper worden: geen m-ophanging meer te nemen en zo...
Zal een kostelijk grapje worden vrees ik
Ik vind die configurator voor de F11 vreemd. De 525 is niet verkrijgbaar bij de motoren, er zijn maar 7 lakkleuren beschikbaar (12 voor de F10), 7 interieurkleuren (13 voor de F10),...
Ik vind die configurator voor de F11 vreemd. De 525 is niet verkrijgbaar bij de motoren, er zijn maar 7 lakkleuren beschikbaar (12 voor de F10), 7 interieurkleuren (13 voor de F10),...
Bijna altijd wordt bij de launch van een model eerst een beperkt kleurenpallet aangeboden, zowel binnen als buiten. Was ook zo bij de F10 '5 berline, bij de X1, bij de F01ev '7, enz.
Comment