mijne is te vroeg binnen gekomen stond gepland voor morgen en is er al 2 weken binnen maar dan heb ik hem wel op tijd eind v/d maand wisselen dan is mijn huidige 4j
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIndien u te lang moet wachten dan kan u als alternatief een gelijkwaardige Skoda Superb 1.6 of 2.0 tdi combi uit stock kopen tegen zeer goede condities (eindereeeksmodel).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenQua binnenruimte moet je de BMW inderdaad eerder met de Octavia vergelijken .
Wat de binnenruimte betreft moet ik zeggen dat je nu aant ijlen bent, dbr2.
Als ik uit de octavia van een kennis in mijn eigen wagen stap heeft de F10/F11 duidelijk een grotere binnenruimte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten... Wat de binnenruimte betreft moet ik zeggen dat je nu aant ijlen bent, dbr2...VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWdTouring Bekijk BerichtenMijn 520d touring heb ik half februari besteld. Initieel geplande levering zeker voor half april maar nu verschoven naar half mei. Zijn er zo veel meer verkocht tijdens het salon dan gepland?
de korting op een 5 touring was niet min, wss vandaar de vele bestellingen. (5000 euro salonkorting + daarbovenop nog 10%)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenEn heb je met die 518d ook gereden?
Valt dat een beetje mee?
De wagen rijdt vlot, zonder écht sportief te (kunnen) zijn.
Ik lees vele reviews waar ze zeggen dat een 518d niet in een 5 reeks past, maar ik doe elke dag 250-300km, ik hoef niet perse van punt A naar punt B te "vliegen".
150pk is voldoende vermogen om vlot te kunnen rijden en inhalen, maar het grote vermogensoverschot zoals in een 520d / 525d is er idd niet. De vraag is hoeveel je dat grote overschot effectief gebruikt, laat staan of het de grote meerprijs waard is.
Mijn leasebudget eindigde op 41500 BTW inclusief na korting en prijs/kwaliteit denk ik een goeie zaak te hebben gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenIk vind de Superb zeker een waardig alternatief voor de F11. Miskende wagen!
Wat de binnenruimte betreft moet ik zeggen dat je nu aant ijlen bent, dbr2.
Als ik uit de octavia van een kennis in mijn eigen wagen stap heeft de F10/F11 duidelijk een grotere binnenruimte
Let wel de leasekost voor 't bedrijf is wel hoger (ergens rond de 200 EUR per maand in onze policy), maar zolang beide wagens binnen het budget blijven zal het jouw fleetmanager worst heten wat je kiest..
Je kan natuurlijk ook de greenline Superb nemen met 105 pk en 11x gr CO2 , maar dat is geen vergelijkbare wagen meer.
Comment
Comment