Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mijne is te vroeg binnen gekomen stond gepland voor morgen en is er al 2 weken binnen maar dan heb ik hem wel op tijd eind v/d maand wisselen dan is mijn huidige 4j

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
      Indien u te lang moet wachten dan kan u als alternatief een gelijkwaardige Skoda Superb 1.6 of 2.0 tdi combi uit stock kopen tegen zeer goede condities (eindereeeksmodel).
      ik zou wel een waardig alternatief aanbieden

Comment

• Qua binnenruimte moet je de BMW inderdaad eerder met de Octavia vergelijken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          Qua binnenruimte moet je de BMW inderdaad eerder met de Octavia vergelijken .
          Ik vind de Superb zeker een waardig alternatief voor de F11. Miskende wagen!

Wat de binnenruimte betreft moet ik zeggen dat je nu aant ijlen bent, dbr2.
          Als ik uit de octavia van een kennis in mijn eigen wagen stap heeft de F10/F11 duidelijk een grotere binnenruimte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
            ... Wat de binnenruimte betreft moet ik zeggen dat je nu aant ijlen bent, dbr2...
            Nu pas?
            VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
              Nu pas?
              Lollz 😁

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWdTouring Bekijk Berichten
                Mijn 520d touring heb ik half februari besteld. Initieel geplande levering zeker voor half april maar nu verschoven naar half mei. Zijn er zo veel meer verkocht tijdens het salon dan gepland?
                Mijn bestelbon dateert van 9 februari... Heb sinds vorige week het productienummer. Ik blijf hopen op begin april.
                de korting op een 5 touring was niet min, wss vandaar de vele bestellingen. (5000 euro salonkorting + daarbovenop nog 10%)

Comment

• En heb je met die 518d ook gereden?
                  Valt dat een beetje mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                    En heb je met die 518d ook gereden?
                    Valt dat een beetje mee?
                    Natuurlijk heb ik er mee gereden. Stel je voor dat je een auto koopt zonder de motorisatie te testen...
                    De wagen rijdt vlot, zonder écht sportief te (kunnen) zijn.

Ik lees vele reviews waar ze zeggen dat een 518d niet in een 5 reeks past, maar ik doe elke dag 250-300km, ik hoef niet perse van punt A naar punt B te "vliegen".
                    150pk is voldoende vermogen om vlot te kunnen rijden en inhalen, maar het grote vermogensoverschot zoals in een 520d / 525d is er idd niet. De vraag is hoeveel je dat grote overschot effectief gebruikt, laat staan of het de grote meerprijs waard is.

Mijn leasebudget eindigde op 41500 BTW inclusief na korting en prijs/kwaliteit denk ik een goeie zaak te hebben gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                      Ik vind de Superb zeker een waardig alternatief voor de F11. Miskende wagen!

Wat de binnenruimte betreft moet ik zeggen dat je nu aant ijlen bent, dbr2.
                      Als ik uit de octavia van een kennis in mijn eigen wagen stap heeft de F10/F11 duidelijk een grotere binnenruimte
                      Als ik een 520d Touring met automaat lease, geeft me dat een CO2 uitstoot van 118 gr C02. Een Superb met een vergelijkbaar vermogen en een automaat zit aan 138gr CO2. Een 520d van pakweg 60 000 kEUR voor korting geeft een VAA van 4200 EUR per jaar. Een "vergelijkbare" Superb gaat dan 40 000 kEUR kosten, maar door zijn hoge C02 uitstoot is de VAA daar toch 3450 EUR per jaar. Voor iemand die least is het verschil tussen beide wagens niet zo groot, netto ongeveer 30 EUR per maand uit....
                      Let wel de leasekost voor 't bedrijf is wel hoger (ergens rond de 200 EUR per maand in onze policy), maar zolang beide wagens binnen het budget blijven zal het jouw fleetmanager worst heten wat je kiest..

Je kan natuurlijk ook de greenline Superb nemen met 105 pk en 11x gr CO2 , maar dat is geen vergelijkbare wagen meer.
                      BMW 420dA : >>>

Comment

• mij dan toch de bmw!!!

Comment

• Eindelijk, na veel gezever met de verzekering gaan we hem vrijdag kunnen ophalen.
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                          X