Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is inderdaad knap, maar ook weinig verrassend. De bumpers lijken zeer sterk op die van het M-pakket van de facelift E90/E91. De 18" wielen lijken sterk op de 17'ers van het M-pakket van de E90/E91 en de optionele 19'ers lijken zeer sterk op de optionele 20'ers van het M-pakket van de nieuwe BMW 7.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Is inderdaad knap, maar ook weinig verrassend. De bumpers lijken zeer sterk op die van het M-pakket van de facelift E90/E91. De 18" wielen lijken sterk op de 17'ers van het M-pakket van de E90/E91 en de optionele 19'ers lijken zeer sterk op de optionele 20'ers van het M-pakket van de nieuwe BMW 7.
De 19 inchers lijken het meest op deze velgen vind ik.
De spaken van die van de 5 lijken precies iets dikker.
Idd, styling 208 lijkt er ook zeer hard op. (velg voor de 1-Reeks M-pakket, 18")
Je ziet zeer regelmatig velgdesigns terugkeren, denk dat ze na honderden ontwerpen soms de inspiratie wat zoek zijn. Bij Audi vijzen ze dan weer op ieder model dezelfde velg.
Comment