Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
-
-
Is inderdaad knap, maar ook weinig verrassend. De bumpers lijken zeer sterk op die van het M-pakket van de facelift E90/E91. De 18" wielen lijken sterk op de 17'ers van het M-pakket van de E90/E91 en de optionele 19'ers lijken zeer sterk op de optionele 20'ers van het M-pakket van de nieuwe BMW 7.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenVelgen zie ik echt nie graag en tonen zelfs in 19" nog te kleinOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIs inderdaad knap, maar ook weinig verrassend. De bumpers lijken zeer sterk op die van het M-pakket van de facelift E90/E91. De 18" wielen lijken sterk op de 17'ers van het M-pakket van de E90/E91 en de optionele 19'ers lijken zeer sterk op de optionele 20'ers van het M-pakket van de nieuwe BMW 7.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenInderdaad, daar lijken ze zeer sterk op. Misschien zijn het wel dezelfde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZe mogen eens beginnen met de wielkasten wat kleiner te maken. Waar is de tijd dat 18" nog mooi was..
Op mijn Alfa 75 ( +20j geleden ) was 17" toen de max
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWat research gedaan en die van de Z4 heten 326M, die van de F10/F11 heten 351M, zoals hierboven op een foto te lezen is.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe spaken van die van de 5 lijken precies iets dikker.
Je ziet zeer regelmatig velgdesigns terugkeren, denk dat ze na honderden ontwerpen soms de inspiratie wat zoek zijn. Bij Audi vijzen ze dan weer op ieder model dezelfde velg.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenAnders zo.
Doe ook eens vooraanzicht...
Comment
Comment