Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag even achterin een nieuwe BMW 5 gaan zitten. Beenruimte iets minder dan bij referentie Superb. Afwerking staat op hetzelfde hoge peil. Alleen jammer van de basisprijs........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Idd, styling 208 lijkt er ook zeer hard op. (velg voor de 1-Reeks M-pakket, 18")

Je ziet zeer regelmatig velgdesigns terugkeren, denk dat ze na honderden ontwerpen soms de inspiratie wat zoek zijn. Bij Audi vijzen ze dan weer op ieder model dezelfde velg.
      Ik dacht eerst dat het de M6-velg was. Blijkbaar niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Duidelijk toch een beetje anders, maar niet veel. Volgens mij hebben ze gewoon het bestandje van deze velg geopend en een paar afrondingen weggelaten

Comment

• Last edited by ; 23/06/2010, 03:56.

Comment

• man man man
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
              man man man
              2nd that

Comment

• Je hebt wel wat PS-skills blijkbaar.

Onnoemelijk vet zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

En iedereen altijd "zilver is voor mietjes" en zo.

Damn

Comment

• Ik vind het design van de achterbumper met dat M-pack eigenlijk een beetje teleurstellend...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Full-fledged cataloog van de F11 nu elektronisch beschikbaar op de website van BMW België: http://www.belux.bmw.be/newmedia/doc...ing_BELUFR.pdf

Nog 3 maanden wachten wat mij betreft, ik word er nu al meer dan nerveus van en kijk er enorm naar uit !

Mijn configuratie: F11 525d met Sportautomaat - Sophistograu - Dakotaschwarz - Exclusive Line Plus (GPS Pro, verwarmde elektrische lederzetels, open dak, Dynamic damping control, Adaptive headlights, PDC, xenonlampen, Hifi systeem, binnenverlichting, opbergpakket en nog een paar andere zaakjes) - Innovation Line (Park assist, Head up display, Speed limit info) - 19" styling 331 velgen - comfortzetels - gesatineerde dakrailing - Sportstuurwiel - Anthracite dakhemel - Fineline Anthrazit houteninserten - ...

Comment

• gaat een dikke ketel worden !!!proficiat !

Comment

• Wanneer komt de 520d Touring?

Comment

• M-sportpakket op de touring
                            Bijgevoegde Bestanden
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• .....

Bron: M5Post
                              Bijgevoegde Bestanden
                              OO 00 OO

Comment

• Ik vind dat stuur echt verschrikkelijk lelijk, en dat voor een M-sportstuurwiel, bah!

Comment

• Je moet niet naar dat stuur kijken, maar naar de weg...
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Je moet niet naar dat stuur kijken, maar naar de weg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Ik vind dat stuur echt verschrikkelijk lelijk, en dat voor een M-sportstuurwiel, bah!
                                      Ik vind het knap en het ziet er zo uitnodigend uit om vast te pakken..En die dikke randen

Comment

• Zalig dikke randen inderdaad!

Zoals verwacht: M-pack in een donker kleur op een touring = dik geslaagd!

Comment

• Worden verwacht vanaf september 2010 : lancering M-Sportpakket op 5 Sedan + Touring ! + volgende motorisaties : 520d Touring, 525d Touring (!), 528i Touring en 535d Touring !

Comment

Working...
                                          X