Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben net terug van knokke waar in een 'closed room', naast een horde knappe hostessen, de nieuwe 5 touring te bewonderen was. Ik heb gekeken en zag dat het goed was.
    Het was een donkerblauwe 520d met oyster interieur en 19" wielen.

Er stond ook een Individual E93 M3, saffierzwarte Z4 3.5is en een witte X6 M.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ik ben net terug van knokke waar in een 'closed room', naast een horde knappe hostessen, de nieuwe 5 touring te bewonderen was. Ik heb gekeken en zag dat het goed was.
      Het was een donkerblauwe 520d met oyster interieur en 19" wielen.

Er stond ook een Individual E93 M3, saffierzwarte Z4 3.5is en een witte X6 M.
      BMW is goed bezig, nieuwe klanten = niet welkom :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
        As usual. Was in Zolder niet anders.

Comment

• Daar ben ik het niet mee eens. De uitnodigingen voor deze 'closed room' werden door de verschillende verdelers gegeven. Klanten die al interesse hebben laten zien voor specifiek deze 5 touring hebben zeker allemaal een uitnodiging gekregen. In september staat 'm in de showroom en kan iedereen gaan kijken. Ik vind er niets mis mee.

Ik ben zo destijds uitgenodigd geweest op een event voor de nieuwe M3 bij onze verdeler. Van de 10 personen die toen aanwezig waren hebben er 6 een bestelbon getekend nog voor de M3 in de showroom stond. Ikzelf heb die van mij enige tijd later besteld.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            Niet mee eens, als MB rijder met interesse kreeg ik toch een kaart voor het autosalon en toegang tot de closed room. Daar kunnen ze bij MB nog een punt aan zuigen.
            De touring ziet er anders goed uit vind ik, en ik ben niet echt een corbilliard liefhebber. Lijkt me anders wel gemakkelijk met baby....

Comment

• 'k Vind de touring ook erg knap, wat mij betreft met ruime voorspong de knapste break in zijn segment (zeker qua algemene lijn ook).

Het M Sport Pack kan mij nauwelijks overtuigen : de sportzetels in combinatie met de specifieke bekleding zijn erg leuk, maar somber (zwart), zeker in combinatie met de erg koele alu interieurlijsten, en dan moet je ook bijbetalen voor het erg dure aerodynamica pakket (de bumpers en zijschorten) en die vind ik alvast geen meerwaarde bieden. Op de foto's van de zilverkleurige berline vond ik het zelfs lelijk, en op de 535d touring op 't FoS viel het nauwelijks op, het maakte de auto er m.i. niet "dikker" op, ofzo. Ik zou 't, denk ik, niet aanvinken, maar liever m'n centen in een stel comfortzetels, een mooie lichtgekleurde lederen bekleding, de optionele glossy raambekleding met geborsteld alu en een tweede set 20" velgen steken, die de auto zeker zoveel stance geven als met 't sportpakket.

Comment

• Originele 1 ste Duitse A4 catalogus nieuwe 5 Touring (F11) bekomen met FOTO's nieuw M-sportpakket + nieuwe velgen M-reeks 350M (18") + 351M (19") alsook V-Speiche 356 (20") + motorgegevens en technische beschrijving 523i + 528i + 535i + 520d + 525d + 530d + 535d ! + originele gedrukte Duitste prijslijst !

Comment

• Die staan ook gewoon online.

http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/...oom/index.html -> onderaan tabblad "Preise" op "PDF herunterladen" klikken.

https://www.press.bmwgroup.com/press...tem=node__2234 -> onderaan bij foto's

Comment

• Bmw press enkel foto's 5 limousine GEEN touring ; velg V-speiche 356 (20") ook nog niet op Bmw site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                      Bmw press enkel foto's 5 limousine GEEN touring ; velg V-speiche 356 (20") ook nog niet op Bmw site.
                      *zucht* Kijk nog 'es goed rond.

En 't is al goed, 'k heb het begrepen.

Comment

• daarnet al wa pics van mijne 5 genomen om hem in de verkoop te smijten ... als da ander spel er al in september aankomt is er geen tijd te verliezen

ik ga toch voor het Mpack gaan ..vind het wel iets hebben , wel spijtig dat ze in de beginfase geen individual kleuren aanbieden .. ik wil weer geen dertien in een dozijn .... misschien van dag 1 wrappen

en die 18 duim velgen dat is voor mee te lachen .... op zo een M pack moeten minstens 20" vind ik ...

en dan de keuze tussen het sportonderstel of de instelbare ben ik ook nog niet uit... hoeveel lager gaat de sportophanging komen te staan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                          daarnet al wa pics van mijne 5 genomen om hem in de verkoop te smijten ... als da ander spel er al in september aankomt is er geen tijd te verliezen

ik ga toch voor het Mpack gaan ..vind het wel iets hebben , wel spijtig dat ze in de beginfase geen individual kleuren aanbieden .. ik wil weer geen dertien in een dozijn .... misschien van dag 1 wrappen

en die 18 duim velgen dat is voor mee te lachen .... op zo een M pack moeten minstens 20" vind ik ...

en dan de keuze tussen het sportonderstel of de instelbare ben ik ook nog niet uit... hoeveel lager gaat de sportophanging komen te staan ?

Sportophanging is -15mm

Instelbaar >>> sportophanging!
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 520D

Rij nu met een A6 avant 2.0TDI en ga overschakelen naar BMW . Ben er nog niet uit of het de Touring 520D 184pk wordt of de 525D. Zou er veel verschil in rijplezier zijn tussen de 520D en de 525D ?
                            Ga eind deze maand de 520D wel testrijden maar de 525D is dan nog niet beschikbaar.

Verder nog aan't twijfelen tussen de standaard zetels met leder of sportzetels met stof/leder.

Wat denken jullie ?

Comment

• 525d (want zescilinder) + sportzetels.

Twee dingen waar je zeker geen spijt van zal hebben.

Comment

• En wat denk je van de combinatie stof / leder ? Ik ga voor zwart en misschien niet zo warm in de zomer dan full leder ?

Comment

• Full leder is natuurlijk wel knapper, maar de opties moeten ergens stoppen hé. En in het zwart is stof/leder zeker niet lelijk.

Comment

• Half stof in een 5 zou ik toch écht niet moeten hebben.

En een 520d met 184 pk zal wel volstaan, alleen vind ik de klank niet goed passen bij een auto van dit kaliber.

Comment

• En waarom geen half stof - leder ? Ik heb nu ook leder en het geeft echt geen meerwaarde , snobisme ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
                                        En waarom geen half stof - leder ? Ik heb nu ook leder en het geeft echt geen meerwaarde , snobisme ?
                                        Ja, dat zal het zijn!

Comment

• Bij het M-pack hoef je voor mij de optie volleder niet te nemen.

Dan ga ik liever voor de 6-cilinder indien mijn budget op zou zijn.

Comment

Working...
                                          X