Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het gaat mij niet zozeer over het budget , zoveel verschil zit er niet op bij leasing.

Enkel heb nu full leder en vindt dit eigenlijk te warm in de zomer en koud in de winter.

Ben er nog niet uit , zou het is in't echt moeten zien. Lijkt me eigenlijk wel sportief , sportzetels met stof/leder. Probleem is wel dat dit niet in combinatie kan met het exclusive line pakket.

Comment

• Als 525d Touring rijder (E61 - facelift 3 liter) zou ik zeker voor de 6-cilinder gaan ... Vorig weekend testrit van 600 km. met nieuwe 530d gemaakt voorzien van de standaard zetels met lederen bekleding, die nog beter zitten dan de standaard zetels in mijn huidige touring !
      Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst !

Comment

• ik vind dat interieurtje voor het Mpack ook wel knap , maar ik vrees dat dat er ook snel afgeleefd gaat uitzien .. en niet mogelijk op comfortzetels ...
        ik denk dat ik dan eerder voor de geventileerde comfortzetels ga gaan in Oyster ... over de buitenkleur ben ik ook nog aan het twijfelen .. ze maken nog geen individual ... dus zal ik wel moeten kiezen uit de bestaande palet ... wat ik zeker wil vermijden is dat ik weer een combinatie ga nemen die er binnen vier maanden weer op elke hoek van de straat te zien is...
        zou er eigenlijk geen mogelijkheid bestaan om een kleur op staal te bestellen bij BMW ? ik dacht eerst van hem laten te wrappen .. maar zo van dag 1 heel die kar uit elkaar halen dat zie ik precies niet goed zitten ...moesten ze me die kar kunnen leveren in frozen grey tegen een schappelijke meerprijs dan was de kogel al door de kerk ..

ook de keuze van de M velgen vind ik maar niks ... eventueel de 18 er's met winterbanden en dan ergens vette wielen in aftermarked ... ( hartge ...)

Comment

• Zie ook eens naar BREYTON velgen voor de nieuwe 5 ; hier in de buurt reeds een nieuwe 530d met de allernieuwste Breyton velgen...

Comment

• Dan zou ik voor diepzeeblauw gaan of tasman. Misschien zijn de velgen van die tasman 5 touring ook wel een aanrader??

Diepzeeblauw:

Tasman:
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              ik vind dat interieurtje voor het Mpack ook wel knap , maar ik vrees dat dat er ook snel afgeleefd gaat uitzien .. en niet mogelijk op comfortzetels ...
              ik denk dat ik dan eerder voor de geventileerde comfortzetels ga gaan in Oyster ... over de buitenkleur ben ik ook nog aan het twijfelen .. ze maken nog geen individual ... dus zal ik wel moeten kiezen uit de bestaande palet ... wat ik zeker wil vermijden is dat ik weer een combinatie ga nemen die er binnen vier maanden weer op elke hoek van de straat te zien is...
              zou er eigenlijk geen mogelijkheid bestaan om een kleur op staal te bestellen bij BMW ? ik dacht eerst van hem laten te wrappen .. maar zo van dag 1 heel die kar uit elkaar halen dat zie ik precies niet goed zitten ...moesten ze me die kar kunnen leveren in frozen grey tegen een schappelijke meerprijs dan was de kogel al door de kerk ..

ook de keuze van de M velgen vind ik maar niks ... eventueel de 18 er's met winterbanden en dan ergens vette wielen in aftermarked ... ( hartge ...)
              Dit bedoelde ik dus, daarom keek ik al uit naar uw keuze.

Zeker doen in frozen grey, ben er zeker van dat dit van dag 1 perfect mogelijk moet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                Zeker doen in frozen grey, ben er zeker van dat dit van dag 1 perfect mogelijk moet zijn.
                Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                Lijkt me eigenlijk wel sportief , sportzetels met stof/leder. Probleem is wel dat dit niet in combinatie kan met het exclusive line pakket.
                Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                ik vind dat interieurtje voor het Mpack ook wel knap , maar ik vrees dat dat er ook snel afgeleefd gaat uitzien .. en niet mogelijk op comfortzetels ...
                moesten ze me die kar kunnen leveren in frozen grey tegen een schappelijke meerprijs dan was de kogel al door de kerk ..
                Wie kan daar meer info over geven?
                dat frozen grey is idd een beestige kleur.

heb enkele weken geleden op Zolder op de bmw stand de M3 in het mat zwart gezien.

Mijn vrouw was er direct weg van en vroeg of ik de Touring niet kon krijgen in dat zwart.

wat betreft combinaties van packs wie heeft hier meer info rond?

is het effectief zo dat je het M-pack niet kan mixen met exclusive line +?
                is ventilatie mogelijk op de zetels van het M-pack?

als dat allemaal ni is, dan zou dat wel zéér spijtig zijn...
                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Ik vrees dat er weinig te combineren gaat zijn met het mpack .... Daardoor ook dat het bij de e60/61 zo een eenheidsworst was ... Allemaal carbon zwart en allemaal dezelfde interiortrim en velgen ... Dat wil ik deze keer vermijden ... Ik vind die zetels van het M pack wel bijzonder mooi maar denk dat ze ook zeer gevoelig gaan zijn voor vuil .. Dan kan ik al evengoed bleek leder nemen en ineens de geventileerde ...

Comment

Ik vrees dat er weinig te combineren gaat zijn met het mpack .... Daardoor ook dat het bij de e60/61 zo een eenheidsworst was ... Allemaal carbon zwart en allemaal dezelfde interiortrim en velgen ... Dat wil ik deze keer vermijden ... Ik vind die zetels van het M pack wel bijzonder mooi maar denk dat ze ook zeer gevoelig gaan zijn voor vuil .. Dan kan ik al evengoed bleek leder nemen en ineens de geventileerde ...
                    I hope not ??

de styling is mooi van de voor- en achterzijde, het interieur is ook mooi...

zou zeer spijtig zijn als dat allemaal niet te combineren valt...
                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• 535D terug Wannes? ( Of is dat ook al 540D dan?)

Comment

Ik vrees dat er weinig te combineren gaat zijn met het mpack .... Daardoor ook dat het bij de e60/61 zo een eenheidsworst was ... Allemaal carbon zwart en allemaal dezelfde interiortrim en velgen ... Dat wil ik deze keer vermijden ... Ik vind die zetels van het M pack wel bijzonder mooi maar denk dat ze ook zeer gevoelig gaan zijn voor vuil .. Dan kan ik al evengoed bleek leder nemen en ineens de geventileerde ...
                        Oyster is inderdaad een prachtige kleur. Ik zag die kleur de eerste keer bij de voorstelling van de X6 en ik was onmiddellijk verkocht. Het is een lichte kleur, maar toch goed proper te houden.
                        Ga je terug een 535d bestellen?
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Oyster is inderdaad een prachtige kleur. Ik zag die kleur de eerste keer bij de voorstelling van de X6 en ik was onmiddellijk verkocht. Het is een lichte kleur, maar toch goed proper te houden.
                          is idd een mooie kleur.

vanuit de concessie heeft de verkoper me toch afgeraden om het te nemen. Veel met een jeans in de wagen in en uitstappen etc zou het leder echt wel verkleuren.

blijkbaar zijn de gordels ook in het licht bij oyster... die zullen dan ook wel vrij vlug vuil worden

Comment

• Ik heb nu 20.000km met de 7 en mijn zetels zijn nog zo proper als de eerste dag toen ik 'm ging halen. Ik heb mijn zetels bij een poetsbedrijf laten behandelen toen ik 'm pas had. Om de 2 à 3 weken poetsen ze mijn wagens daar met de hand zowel binnen als buiten. Dus ook het leder wordt onderhouden. De gordels zijn ook in het oyster en zijn nog steeds perfect proper. Uiteindelijk is hetgeen wat echt vuil wordt, zoals de vloermatten, zwart van kleur. Ik ben tevreden van deze kleurencombinatie.
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Ik heb nu 20.000km met de 7 en mijn zetels zijn nog zo proper als de eerste dag toen ik 'm ging halen. Ik heb mijn zetels bij een poetsbedrijf laten behandelen toen ik 'm pas had. Om de 2 à 3 weken poetsen ze mijn wagens daar met de hand zowel binnen als buiten. Dus ook het leder wordt onderhouden. De gordels zijn ook in het oyster en zijn nog steeds perfect proper. Uiteindelijk is hetgeen wat echt vuil wordt, zoals de vloermatten, zwart van kleur. Ik ben tevreden van deze kleurencombinatie.
                              Heb je het leder bewust laten behandelen voordat je er echt begon mee te touren?

enige referentie van een goei poetsbedrijf in het Antwerpse die hetzelfde doen?

heb enkel wat schrik voor mijne kleine van 3,5j in zijn stoeltje, maar daar zijn misschien nog wel dingen om achteraan de stoel te hangen...

vind het ook mooi hoor dat Oyster/zwart, maar krijg tegengestelde berichten...

Comment

• Betreft : behandeling leder VOOR ontvangst nieuwe auto : bleek dat reeds na 2 weken de zwarte lederen bekleding in mijn 525d Touring witte vlekken begon te vertonen ...
                                Na 1 jaar sukkelen met verzekeraar van firma die deze "behandeling ter voorkoming van vlekken" had uitgevoerd : VOLLEDIGE NIEUWE BEKLEDING bekomen ! ALLES VERVANGEN = stoelen, deurbekleding, dasboard ... Prijskaartje totaal voor verzekeraar : ongeveer 10.000 euro !
                                Conclusie : nooit géén VOOR-behandeling meer voor mij !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                                  Betreft : behandeling leder VOOR ontvangst nieuwe auto : bleek dat reeds na 2 weken de zwarte lederen bekleding in mijn 525d Touring witte vlekken begon te vertonen ...
                                  Na 1 jaar sukkelen met verzekeraar van firma die deze "behandeling ter voorkoming van vlekken" had uitgevoerd : VOLLEDIGE NIEUWE BEKLEDING bekomen ! ALLES VERVANGEN = stoelen, deurbekleding, dasboard ... Prijskaartje totaal voor verzekeraar : ongeveer 10.000 euro !
                                  Conclusie : nooit géén VOOR-behandeling meer voor mij !
                                  SCHITTEREND NIEUWS is dat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                    Heb je het leder bewust laten behandelen voordat je er echt begon mee te touren?

enige referentie van een goei poetsbedrijf in het Antwerpse die hetzelfde doen?

heb enkel wat schrik voor mijne kleine van 3,5j in zijn stoeltje, maar daar zijn misschien nog wel dingen om achteraan de stoel te hangen...

vind het ook mooi hoor dat Oyster/zwart, maar krijg tegengestelde berichten...
                                    Ja, ik heb het leder bewust laten behandelen vlak nadat ik 'm geleverd heb gekregen.

Wij hebben ook 2 kinderzitjes in de wagen. Onze M3 heeft ook beige leder en ook daar staan 2 kinderzitjes in. Wij plaatsen geen buffer tussen de stoeltjes en het leder. Buiten een afdruk van het gewicht, wat door een buffer ook niet te vermijden is, heb je geen 'vuile' plekken van deze stoeltjes. Wel worden ze er bij iedere poetsbeurt uitgehaald om de zetels in z'n geheel goed te kunnen reinigen.
                                    Last edited by BMWMB; 12/07/2010, 19:26.
                                    OO 00 OO

Comment

• ik ben dus idd in de running voor een nieuw machien ...
                                      vandaag even naar bornem geweest met het vrouwke om eens wat kleuren irl te zien ...
                                      eerste indruk : sophisto grey met oyster/black binnenin ... maar ik ben bang dat dat met de alu inleg van het M pack wat flets gaat zijn ??...
                                      eigenlijk vind ik de alcantara seats van het pack ook wel vet ... maar dan heb ik opnieuw een zwarte binnenkant...en ik wil eigenlijk eens iets anders ...

ik zou zelfs voor het volleder durven gaan .. ofwel het geperforeerde..maar dat vind de madam maar niks ... teveel mercedes look...

Comment

• ben bang voor dat oyster en dat alu...

Comment

• vind het veel klassevoller zo

Comment

Working...
                                          X