Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat hout tot daar toe ...ik ben enkel bang en zeker dat dat binnen de kortste keren vol krassen zal staan...de alu cube in mijn E61 heeft na 5 jaar nog geen enkele kras!!
Daar heb je heel zeker een punt. Ik ben voorzichtig, maar toch zijn er al een aantal kleine krassen op die sierlijsten.
Persoonlijk vind ik Oyster wel niet samengaan met alu lijsten.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik ga het duidelijk bespreken en indien ik mijn goesting momenteel niet kan samenstellen dan wacht ik gewoon op de individual stuff ... Ik zou graag uitpakken met de eerste maar ik ga mezelf geen oor aannaaien door snel snel iets te kiezen en er dan vijf jaar tegen mijn zin mee te rijden ... Ik ga straks eens naar een duitse dealer bellen om te horen of er daar al het een en ander eerder kan worden bekeken ...
Ik ga het duidelijk bespreken en indien ik mijn goesting momenteel niet kan samenstellen dan wacht ik gewoon op de individual stuff ... Ik zou graag uitpakken met de eerste maar ik ga mezelf geen oor aannaaien door snel snel iets te kiezen en er dan vijf jaar tegen mijn zin mee te rijden ... Ik ga straks eens naar een duitse dealer bellen om te horen of er daar al het een en ander eerder kan worden bekeken ...
Wannes hou ons zeker op de hoogte, want de mogelijkheden ben ik ook absoluut in geïnteresseerd...
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Zo'n antieke velgen... Die passen toch niet bij een moderne wagen?
Hang er dan ineens ook een kroonluchter in...
sorry kerel maar dit zijn gewoon klasse wielen op een klasse wagen ... ik ga er heus geen tuning krel van maken ... ieder zijn goesting hé ... zie maar dat je mijn antieke kast ga kunnen volgen
sorry kerel maar dit zijn gewoon klasse wielen op een klasse wagen ... ik ga er heus geen tuning krel van maken ... ieder zijn goesting hé ... zie maar dat je mijn antieke kast ga kunnen volgen
Die kast (ik veronderstel dat je daarmee de auto bedoelt) is juist helemaal niet antiek. Die is modern gestyled en juist daarom passen retro-velgen niet bij deze wagen, tenminste dat is mijn bescheiden en tevens volstrekt irrelevante mening. Zet daar eens een hedendaagse velg onder en het zicht is ineens *compleet* anders.
Met de hartge wielen dat is zoals met de alpina's die zijn klassiek maar tijdloos ... ik ga zeker ook nog andere velgen overwegen maar zeker en vast altijd in de lijn van BMW .
Misschien dat ik voor de breytons van tirex ga kijken de Race LS hyper silver of mat gun metal ...
Let wel, dat "uitgebreid Nappa-leder" is nog altijd geen volleder (helaas). Dat zal wachten worden tot de Individual-interieurs verkrijgbaar worden, en ik schat dat dat pas medio 2011 zal zijn (of 2e kwartaal 2011).
Terecht, ik vind het ook een ongelukkige combinatie.
Hé maar je wou toch een auto die qua kleurencombinatie niet op elke hoek van de straat zou staan? Dan moet je zeker Sophisto en Oyster niet nemen, da's zo ongeveer het lanceringskleur, en gaat er op termijn ook "gedateerd" uitzien. Veel kans dat, zoals zo vaak bij BMW, de "lanceringskleur" in het begin erg veel succes kent en al vrij snel (geregeld zelfs nog voordat de facelift er is) al wordt vervangen.
't Jammere is dat er nog maar weinig kleuren en interieurkleuren zijn voor de F11 die toestaan om nu al iets "individueels" te gaan bouwen. Sportief felblauw met alcantara M-interieur misschien?
ik denk ook wel dat jet die kleur vaker gaat tegen komen mar eerder op een gewone dan op een M pack ... en die looks liggen toch wel wat anders dan ... en dat in combinatie met een dikke aftermarked velg a la breyton race ..gaat toch wel voor genoeg onderscheiding zorgen denk ik ... het zijn eieren of jongen hé .. de eerste hebben en risico's pakken ... of berusten en afwachten en tegen maart eentje samen stellen met meer zekerheden ... ik zal zien ... veel zal ook afhangen van de verkoop van mijn huidige ...
Let wel, dat "uitgebreid Nappa-leder" is nog altijd geen volleder (helaas). Dat zal wachten worden tot de Individual-interieurs verkrijgbaar worden, en ik schat dat dat pas medio 2011 zal zijn (of 2e kwartaal 2011).
Terecht, ik vind het ook een ongelukkige combinatie.
Hé maar je wou toch een auto die qua kleurencombinatie niet op elke hoek van de straat zou staan? Dan moet je zeker Sophisto en Oyster niet nemen, da's zo ongeveer het lanceringskleur, en gaat er op termijn ook "gedateerd" uitzien. Veel kans dat, zoals zo vaak bij BMW, de "lanceringskleur" in het begin erg veel succes kent en al vrij snel (geregeld zelfs nog voordat de facelift er is) al wordt vervangen.
't Jammere is dat er nog maar weinig kleuren en interieurkleuren zijn voor de F11 die toestaan om nu al iets "individueels" te gaan bouwen. Sportief felblauw met alcantara M-interieur misschien?
wel, ik heb Oyster/black en alu op mijn F10 en vind het toch geslaagd; had er in het begin wat schrik van, maar vind meestal de houtinleg ouderwets tonen (behalve het "matte" hout uit de 5GT, maar dat was niet in de F10 beschikbaar); het enige nadeel is dat het standaard alu-randje er nu wat minder uitkomt. Het standaard piano-zwart vind ik dan weer te blinkend.
Gelukkig dat smaken en kleuren kunnen verschillen.
Comment