Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en al zeker in het donker..

of zou ik voor dit gaan

Comment

• en deze wielen eventueel in een aangepaste kleur

Comment

• Ik heb antraciet houten inleglijsten. Past zeer mooi bij het Oyster. Ik geloof niet dat je die op de F10/F11 kan krijgen.

Last edited by BMWMB; 12/07/2010, 23:42.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• dat hout tot daar toe ...ik ben enkel bang en zeker dat dat binnen de kortste keren vol krassen zal staan...de alu cube in mijn E61 heeft na 5 jaar nog geen enkele kras!!

Comment

• Daar heb je heel zeker een punt. Ik ben voorzichtig, maar toch zijn er al een aantal kleine krassen op die sierlijsten.
            Persoonlijk vind ik Oyster wel niet samengaan met alu lijsten.
            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              .. ze maken nog geen individual ... dus zal ik wel moeten kiezen uit de bestaande palet ...
              Wie zie onlangs nog dat wachten niet mijn sterkste kant was?
              De pot verwijt de ketel...

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik heb antraciet houten inleglijsten. Past zeer mooi bij het Oyster. Ik geloof niet dat je die op de F10/F11 kan krijgen.

Combinatie is verkrijgbaar.
                was mijn oorspronkelijke keuze.

gisteren concessie aan de lijn gehad en die vreesde ook dat er weinig andere packs met het M-pack combineerbaar zullen zijn.

dus als je dan het M-pack neemt en je wil daar nog het exclusive line (gewoon of +) bovenop, dan ben je gescheten....

ni te begrijpen
                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Ik ga het duidelijk bespreken en indien ik mijn goesting momenteel niet kan samenstellen dan wacht ik gewoon op de individual stuff ... Ik zou graag uitpakken met de eerste maar ik ga mezelf geen oor aannaaien door snel snel iets te kiezen en er dan vijf jaar tegen mijn zin mee te rijden ... Ik ga straks eens naar een duitse dealer bellen om te horen of er daar al het een en ander eerder kan worden bekeken ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten

ni te begrijpen
                    ge kunt moeilijk "bespoke" krijgen op een massa-product hé

iedere medaille heeft zijn keerzijde!!!!!

Comment

en deze wielen eventueel in een aangepaste kleur

Zo'n antieke velgen... Die passen toch niet bij een moderne wagen?
                      Hang er dan ineens ook een kroonluchter in...

Comment

Ik ga het duidelijk bespreken en indien ik mijn goesting momenteel niet kan samenstellen dan wacht ik gewoon op de individual stuff ... Ik zou graag uitpakken met de eerste maar ik ga mezelf geen oor aannaaien door snel snel iets te kiezen en er dan vijf jaar tegen mijn zin mee te rijden ... Ik ga straks eens naar een duitse dealer bellen om te horen of er daar al het een en ander eerder kan worden bekeken ...
                        Wannes hou ons zeker op de hoogte, want de mogelijkheden ben ik ook absoluut in geïnteresseerd...
                        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                          Zo'n antieke velgen... Die passen toch niet bij een moderne wagen?
                          Hang er dan ineens ook een kroonluchter in...
                          sorry kerel maar dit zijn gewoon klasse wielen op een klasse wagen ... ik ga er heus geen tuning krel van maken ... ieder zijn goesting hé ... zie maar dat je mijn antieke kast ga kunnen volgen

Comment

• Wordt het nu terug een 535D Wannes?

Comment

• voor minder gaat de andere niet buiten

Comment

sorry kerel maar dit zijn gewoon klasse wielen op een klasse wagen ... ik ga er heus geen tuning krel van maken ... ieder zijn goesting hé ... zie maar dat je mijn antieke kast ga kunnen volgen
                                Die kast (ik veronderstel dat je daarmee de auto bedoelt) is juist helemaal niet antiek. Die is modern gestyled en juist daarom passen retro-velgen niet bij deze wagen, tenminste dat is mijn bescheiden en tevens volstrekt irrelevante mening. Zet daar eens een hedendaagse velg onder en het zicht is ineens *compleet* anders.

Ik ga u niet volgen, ik moet de andere kant uit.

Comment

• Met de hartge wielen dat is zoals met de alpina's die zijn klassiek maar tijdloos ... ik ga zeker ook nog andere velgen overwegen maar zeker en vast altijd in de lijn van BMW .
                                  Misschien dat ik voor de breytons van tirex ga kijken de Race LS hyper silver of mat gun metal ...

Comment

• Go Wannes!

Let wel, dat "uitgebreid Nappa-leder" is nog altijd geen volleder (helaas). Dat zal wachten worden tot de Individual-interieurs verkrijgbaar worden, en ik schat dat dat pas medio 2011 zal zijn (of 2e kwartaal 2011).

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                    ben bang voor dat oyster en dat alu...
                                    Terecht, ik vind het ook een ongelukkige combinatie.

Hé maar je wou toch een auto die qua kleurencombinatie niet op elke hoek van de straat zou staan? Dan moet je zeker Sophisto en Oyster niet nemen, da's zo ongeveer het lanceringskleur, en gaat er op termijn ook "gedateerd" uitzien. Veel kans dat, zoals zo vaak bij BMW, de "lanceringskleur" in het begin erg veel succes kent en al vrij snel (geregeld zelfs nog voordat de facelift er is) al wordt vervangen.

't Jammere is dat er nog maar weinig kleuren en interieurkleuren zijn voor de F11 die toestaan om nu al iets "individueels" te gaan bouwen. Sportief felblauw met alcantara M-interieur misschien?

Comment

• ik denk ook wel dat jet die kleur vaker gaat tegen komen mar eerder op een gewone dan op een M pack ... en die looks liggen toch wel wat anders dan ... en dat in combinatie met een dikke aftermarked velg a la breyton race ..gaat toch wel voor genoeg onderscheiding zorgen denk ik ... het zijn eieren of jongen hé .. de eerste hebben en risico's pakken ... of berusten en afwachten en tegen maart eentje samen stellen met meer zekerheden ... ik zal zien ... veel zal ook afhangen van de verkoop van mijn huidige ...

Comment

• Met M Pack en canon-fusil Breyton Race (of gelijkaardig) moet dat inderdaad wel vet staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Go Wannes!

Let wel, dat "uitgebreid Nappa-leder" is nog altijd geen volleder (helaas). Dat zal wachten worden tot de Individual-interieurs verkrijgbaar worden, en ik schat dat dat pas medio 2011 zal zijn (of 2e kwartaal 2011).

Terecht, ik vind het ook een ongelukkige combinatie.

Hé maar je wou toch een auto die qua kleurencombinatie niet op elke hoek van de straat zou staan? Dan moet je zeker Sophisto en Oyster niet nemen, da's zo ongeveer het lanceringskleur, en gaat er op termijn ook "gedateerd" uitzien. Veel kans dat, zoals zo vaak bij BMW, de "lanceringskleur" in het begin erg veel succes kent en al vrij snel (geregeld zelfs nog voordat de facelift er is) al wordt vervangen.

't Jammere is dat er nog maar weinig kleuren en interieurkleuren zijn voor de F11 die toestaan om nu al iets "individueels" te gaan bouwen. Sportief felblauw met alcantara M-interieur misschien?
                                          wel, ik heb Oyster/black en alu op mijn F10 en vind het toch geslaagd; had er in het begin wat schrik van, maar vind meestal de houtinleg ouderwets tonen (behalve het "matte" hout uit de 5GT, maar dat was niet in de F10 beschikbaar); het enige nadeel is dat het standaard alu-randje er nu wat minder uitkomt. Het standaard piano-zwart vind ik dan weer te blinkend.
                                          Gelukkig dat smaken en kleuren kunnen verschillen.

Comment

Working...
                                          X