Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Ik heb zo een vermoeden wie bimmer is ;-)
Daarnet een offerte doorgekregen voor de nieuwe f11 en is toch wel schrikken wat zo een kar kan kosten als je u even laat gaan .. Zitten zonder verpinken aan 25 k zonder btw opties ... En dan spreken we nog niet over volleder of individual stuff en dan staan er nog geen aftermarked wheels onder die nog eens 5k kunnen kosten .... Zou ik ni beter ineens een M5 bestellen ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenMijn huidige tank kostte 69k full pull btw in ... Deze komt op zijn sokken aan 91k ... Ik moet dringend eens naar tienen gaan om den bart te folteren denk ik !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenMijn huidige tank kostte 69k full pull btw in ... Deze komt op zijn sokken aan 91k ... Ik moet dringend eens naar tienen gaan om den bart te folteren denk ik !
zelfs 80K is er over imho
Comment
-
Dat is inderdaad heel veel geld. Een goede vriend heeft zich een 520d touring gekocht met een optiepakket en een aantal losse opties, maar zeker niks uitzonderlijk. Ook hij kwam bruto aan bijna 60k.
Wat Wannes wil is natuurlijk van een ander allooi. Toch blijft dit goedkoper dan een vergelijkbare 7. Ik hoop dat 'm nog een dikke korting krijgt, want anders heb ik nog minder betaald voor mijn 740d.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Een Mercedes E is nochtans even duur.
Zot, die prijzen. Een diesel kopen om 'goedkoop' te rijden maar wel €55.000 betalen voor een simpele 520d met wat opties...
Wel een mooie wagen, zeker ook het interieur. De gedrochten van Bangle waren BMW onwaardig. Nu hebben we terug mooie statige BMW's.
Comment
-
Een benzine 5 zal altijd duurder zijn dan een 520d. De aankoopprijs zal niet lager zijn, de gebruikskost altijd hoger en de restwaarde lager. In ons landje zal de 520d de goedkoopste optie blijven als je met een 5 wil rijden en het verschil met een benzine zal groter worden naarmate je meer kilometers rijdt.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenGisteren met zo'n 520d gereden. Verrassend vlot in combinatie met de automaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWaar als ik vragen mag ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenBMW Monserez. Why?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenDe meeste 520d's zullen toch bedrijfswagens zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenMijn huidige tank kostte 69k full pull btw in ... Deze komt op zijn sokken aan 91k ... Ik moet dringend eens naar tienen gaan om den bart te folteren denk ik !2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment