Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    Als ik terug thuis ben zal ik nog eens achter die site gaan zoeken .. Zit hier nu op een berg in malaga en ben al blij dat ik een beetje kan surfen op mijn iphone ;-) maar dat is maar behelpen ..
    Mijn verkoper in Tienen is Bart . Hij was het die daar mijn eerste auto verkocht en dat is zo gebleven . Tom is ondertussen ook ne goeie maat geworden . Zijn daar allemaal toffe peren in Tienen .
    idd. Vrouwke heeft bij Bart gekocht en ik bij Tom.

Comment

• Wabe en Wannes: Ik mis hier eigenlijk het knopje "vind ik leuk" ;-)

Comment

• Ik heb zo een vermoeden wie bimmer is ;-)
        Daarnet een offerte doorgekregen voor de nieuwe f11 en is toch wel schrikken wat zo een kar kan kosten als je u even laat gaan .. Zitten zonder verpinken aan 25 k zonder btw opties ... En dan spreken we nog niet over volleder of individual stuff en dan staan er nog geen aftermarked wheels onder die nog eens 5k kunnen kosten .... Zou ik ni beter ineens een M5 bestellen ;-)

Comment

• Mijn huidige tank kostte 69k full pull btw in ... Deze komt op zijn sokken aan 91k ... Ik moet dringend eens naar tienen gaan om den bart te folteren denk ik !

Comment

Mijn huidige tank kostte 69k full pull btw in ... Deze komt op zijn sokken aan 91k ... Ik moet dringend eens naar tienen gaan om den bart te folteren denk ik !
            Ze moeten daar in Tienen dringend een beetje meer korting geven...

Comment

Mijn huidige tank kostte 69k full pull btw in ... Deze komt op zijn sokken aan 91k ... Ik moet dringend eens naar tienen gaan om den bart te folteren denk ik !
              91K voor een 5break, errrrr
              zelfs 80K is er over imho

Comment

• Nu zijn er wel enorm veel high tech opties bijgekomen... zinvol? De meeste zeker niet.

Comment

• 91k voor een grote middenklasser

Waar gaat dat naartoe, dan kun je toch nog amper particulier kopen denk ik zo...

Comment

• Dat is inderdaad heel veel geld. Een goede vriend heeft zich een 520d touring gekocht met een optiepakket en een aantal losse opties, maar zeker niks uitzonderlijk. Ook hij kwam bruto aan bijna 60k.
                    Wat Wannes wil is natuurlijk van een ander allooi. Toch blijft dit goedkoper dan een vergelijkbare 7. Ik hoop dat 'm nog een dikke korting krijgt, want anders heb ik nog minder betaald voor mijn 740d.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Een Mercedes E is nochtans even duur.

Zot, die prijzen. Een diesel kopen om 'goedkoop' te rijden maar wel €55.000 betalen voor een simpele 520d met wat opties...

Wel een mooie wagen, zeker ook het interieur. De gedrochten van Bangle waren BMW onwaardig. Nu hebben we terug mooie statige BMW's.

Comment

• Een benzine 5 zal altijd duurder zijn dan een 520d. De aankoopprijs zal niet lager zijn, de gebruikskost altijd hoger en de restwaarde lager. In ons landje zal de 520d de goedkoopste optie blijven als je met een 5 wil rijden en het verschil met een benzine zal groter worden naarmate je meer kilometers rijdt.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De meeste 520d's zullen toch bedrijfswagens zijn.

Comment

• Gisteren met zo'n 520d gereden. Verrassend vlot in combinatie met de automaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Gisteren met zo'n 520d gereden. Verrassend vlot in combinatie met de automaat.
                              Waar als ik vragen mag ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                Waar als ik vragen mag ?
                                BMW Monserez. Why?

Comment

• Een voordeel van de dure prijs van de nieuwe kan misschien in het voordeel zijn voor de tweedehandsprijs van mijn huidige ;-) ik ga er al dadelijk 5k bij doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    BMW Monserez. Why?
                                    Ik wist niet dat de 520d er al was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      De meeste 520d's zullen toch bedrijfswagens zijn.
                                      Maar die moeten ook nog altijd betaald worden

Comment

Dat is meer dan uw corvette echt wel in prijs gestegen tegenover de E61.
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Leasing 520D Touring

ik ben toe aan een nieuwe leasing wagen.
                                          Zijn er mensen die indicatieprijzen kunnen geven voor het leasen van een 520D touring + business line plus? Graag ook de looptijd en km vermelden thx

Comment

Working...
                                          X