Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De "fond" die je ziet is een LCD-scherm, in feite. Er wordt vanalles op geprojecteerd, waardoor het op deze foto "kale" scherm (idd) meteen méér dan "chique" genoeg wordt.
Ik snap dat dus niet, hè. Wat is overdreven aan twee uitlaatpijpjes voor een 2-liter motor? Bij Audi b.v. krijgen sommige 2-liter 4-pitters zelfs één pijp links en één pijp rechts, en hebben 90% van de viercilinders in de kleinere reeksen een dubbele uitlaat. Bij volkswagen idem. Bij Mercedes ook (deels) idem. En zoveel andere merken.
Voorts: als je dan toch 6-cilinders rijdt "voor jezelf" (want dat lees ik hier toch continu), what the fuck kan het je dan schelen dat de "paupers" met een 4-cilinder eenzelfde uitlaat hebben? Als je 't toch voor jezelf doet, dan deert dat toch net niet? Of is het plots toch niet meer zo helemaal "voor jezelf", en wil je dat de anderen zien dat jij "meer" bent dan hen, en dat je een 6-cilinder rijdt ipv een 4-cilinder? Laat dan misschien gewoon het monogram staan, ah ja? Of val je dan zelf op identieke manier door de mand omdat er dan 525d op de kont van je kar staat terwijl er nog een 530d is?
3/4e van de verkochte diesels in de BMW '5 zijn 4-cilinders. Think the bigger picture, en wees blij dat die 4-cilinders tenminste een mooie uitlaat krijgen.
Comment