Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenvalt direct op te lossen door de 535d te nemen, die heeft er 2 verspreid over de wagen staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bezinga Bekijk Berichten
wat een zielige/basic tellerpartij is me dat
voor de rest wel een mooi interieur precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtendetailvraag: weet iemand wanneer je de chromé latjes in de ventilatiemonden hebt en wanneer niet? Is me al paar keer opgevallen...
Hier heb je het niet:
En hier heb je het wel:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichtenzal waarschijnlijk van de motorversie afhangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenIdeaal! Starten en die shitdynamics meten uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichtenid dat geen airco-item ipv efficient dynamics?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZou me verbazen eerlijk gezegd. Dit lijkt me eerder iets afhankelijk van het type airco ofzo dat je neemt. Ik vind er echter niks over...
Ik geloof dat Alexander dit wel wist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenAls ik in de configurator airco met uitgebreide functies neem, dan heeft hij het wel.
Ik geloof dat Alexander dit wel wist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtenah ok! Thanks!
daar zie je ook in de optielijst het fotootje van die alu op de ventilatie in de optie 'Airco met uitgebreide functies'.
het heeft daar idd mee te maken...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenHeb gisteren het boekje van de 5 Touring gekregen.
daar zie je ook in de optielijst het fotootje van die alu op de ventilatie in de optie 'Airco met uitgebreide functies'.
het heeft daar idd mee te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
zo, en niet anders!!
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Ik snap dat dus niet, hè. Wat is overdreven aan twee uitlaatpijpjes voor een 2-liter motor? Bij Audi b.v. krijgen sommige 2-liter 4-pitters zelfs één pijp links en één pijp rechts, en hebben 90% van de viercilinders in de kleinere reeksen een dubbele uitlaat. Bij volkswagen idem. Bij Mercedes ook (deels) idem. En zoveel andere merken.
Voorts: als je dan toch 6-cilinders rijdt "voor jezelf" (want dat lees ik hier toch continu), what the fuck kan het je dan schelen dat de "paupers" met een 4-cilinder eenzelfde uitlaat hebben? Als je 't toch voor jezelf doet, dan deert dat toch net niet? Of is het plots toch niet meer zo helemaal "voor jezelf", en wil je dat de anderen zien dat jij "meer" bent dan hen, en dat je een 6-cilinder rijdt ipv een 4-cilinder? Laat dan misschien gewoon het monogram staan, ah ja? Of val je dan zelf op identieke manier door de mand omdat er dan 525d op de kont van je kar staat terwijl er nog een 530d is?
3/4e van de verkochte diesels in de BMW '5 zijn 4-cilinders. Think the bigger picture, en wees blij dat die 4-cilinders tenminste een mooie uitlaat krijgen.
(to no one in particular)
Comment
Comment