Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenzo, en niet anders!!
Zeer mooi al zou ik toch de raamomlijstingen in zwart nemen .. dat zou voor mij "af" zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk snap dat dus niet, hè. Wat is overdreven aan twee uitlaatpijpjes voor een 2-liter motor? Bij Audi b.v. krijgen sommige 2-liter 4-pitters zelfs één pijp links en één pijp rechts, en hebben 90% van de viercilinders in de kleinere reeksen een dubbele uitlaat. Bij volkswagen idem. Bij Mercedes ook (deels) idem. En zoveel andere merken.
Voorts: als je dan toch 6-cilinders rijdt "voor jezelf" (want dat lees ik hier toch continu), what the fuck kan het je dan schelen dat de "paupers" met een 4-cilinder eenzelfde uitlaat hebben? Als je 't toch voor jezelf doet, dan deert dat toch net niet? Of is het plots toch niet meer zo helemaal "voor jezelf", en wil je dat de anderen zien dat jij "meer" bent dan hen, en dat je een 6-cilinder rijdt ipv een 4-cilinder? Laat dan misschien gewoon het monogram staan, ah ja? Of val je dan zelf op identieke manier door de mand omdat er dan 525d op de kont van je kar staat terwijl er nog een 530d is?
3/4e van de verkochte diesels in de BMW '5 zijn 4-cilinders. Think the bigger picture, en wees blij dat die 4-cilinders tenminste een mooie uitlaat krijgen.
(to no one in particular)
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik heb een 535d "met" monogram en een uitlaat aan elke kant ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik heb een 535d "met" monogram en een uitlaat aan elke kant ..
Gaat 'n bommeke zijn.
Edit: gaat ge de diffusor van de 550i met M Pack en diens uitlaattipkes ni monteren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEen 2literken met 2 uitlaatjes. This een beetje overdreven imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenzo, en niet anders!!
zouden dat 20"er's zijn of groter? staan er wel vet onder....maar ik dacht iemand die er ondergesoept had en dan kan dat wel nog een vertekend beeld geven ... als het 20"er's zijn en ze zouden er zo vet onder staan dan zou ik ze eventueel nog overwegen ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEen 2literken met 2 uitlaatjes. This een beetje overdreven imo.
Comment
-
Eerste wat ik deed toen ik m'n 330 heb gekocht was die typeaanduiding laten verwijderen.
Niemand heeft er zaken mee welke motor er onder de kap ligt. But hey, that's just me.
Los daarvan is een dubbel uitlaatje wel iets knapper vind ik, maar geen haar op m'n hoofd dat eraan dacht om op m'n 318d zoiets te installeren. Beter wat in de motor investeren dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Gaat 'n bommeke zijn.
Edit: gaat ge de diffusor van de 550i met M Pack en diens uitlaattipkes ni monteren?
Moet inderdaad enorm vet staan, zeker op een Touring !
Edit : wou het net eens proberen bij een F11 op de cc maar blijkbaar is de 550i (nog) niet beschikbaar ?
Comment
-
Ik heb eens een mooie 520d Touring samengesteld naar mijn goesting en zeker en vast niet overdreven. Ik viel toch wel efkes van mijne stoel: ongeveer 61.000 lappen !
En dan had ik géén elektrische zetelbediening, slechts 18" velgen, geen Nappa leder, geen Individual toestanden, geen multimedia schermkes voor mijn kids, enz...
Tjah
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenAh ja want 184 pk gaat zeer traag natuurlijk
Was uitgerust met automaat, maar zou hier zeker opteren voor sportautomaat. Dan kan je zelf de modus "sport" kiezen, waardoor de automaat niet zo snel opschakelt, of kan je via de peddeltjes zelf terugschakelen. Als je dan even gewoon doorrijdt, komt de automaat vanzelf terug in "D" te staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichtenheb zelf een F10 530D, maar wil voor madam eens kijken naar een 520D Touring. Heb vandaag een proefritje gemaakt met 520D berline en is me qua motorisatie hard meegevallen. Vlot in optrekken en hernemen (ietwat meer lineair dan 3-liter, waar je een "duw" in de rug hebt), maar wat mak in de onderste toeren.
Was uitgerust met automaat, maar zou hier zeker opteren voor sportautomaat. Dan kan je zelf de modus "sport" kiezen, waardoor de automaat niet zo snel opschakelt, of kan je via de peddeltjes zelf terugschakelen. Als je dan even gewoon doorrijdt, komt de automaat vanzelf terug in "D" te staan.
*Droomt zachtjes van een 520d touring met sportautomatische versnellingsbak en M-pack*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWij hebben ook de sportautomaat genomen op de onze. Benieuwd naar het verschil in "comfort" en in "sport".
Staat jullie volledige configuratie hier al ergens ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenWat is er zo speciaal aan de 'sportautomaat' ?
Sportautomatische 6-versnellingsbak met Steptronic
in de BMW 5 Reeks Touring.
De handen blijven altijd aan het stuur: met de extra schakelpaddles aan het stuur koppelt de sportautomatische 6-versnellingsbak met Steptronic rijplezier aan rijveiligheid. De speciaal ontwikkelde keuzehendel geeft met zijn uitgesproken sportief schakelgevoel een nauwkeurige feedback. De sportautomatische 6-versnellingsbak met Steptronic beschikt over een Sport-stand die het schakelen nog dynamischer maakt.
Bron: www.bmw.beDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenAlstu:
Sportautomatische 6-versnellingsbak met Steptronic
in de BMW 5 Reeks Touring.
De handen blijven altijd aan het stuur: met de extra schakelpaddles aan het stuur koppelt de sportautomatische 6-versnellingsbak met Steptronic rijplezier aan rijveiligheid. De speciaal ontwikkelde keuzehendel geeft met zijn uitgesproken sportief schakelgevoel een nauwkeurige feedback. De sportautomatische 6-versnellingsbak met Steptronic beschikt over een Sport-stand die het schakelen nog dynamischer maakt.
Bron: www.bmw.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenSuper post zeker je bevindingen neer
Staat jullie volledige configuratie hier al ergens ?
Comment
Comment