Miljaar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenWat is er eigenlijk mis met een 520d? Prijsverschil met een 525d is 6.000€ en met 180pk kan dat toch ook geen sukkelaar zijn...
Velen, vooral liefhebbers, zeggen dat de "beste optie" op een auto, een sterkere motor is. Ik ga daar maar deels mee akkoord: voor een wagen waar je vaak mee rijdt om plezier te hebben, onderschrijf ik dat ... maar voor een daily waarmee je vooral werkkilometers aflegt aan legale snelheden, in file, enz. heb ik veel liever wat extra features binnenin de auto die 't me aangenamer maken, dan een krachtiger motor. Concreet: de ca. 7.500 EUR dat een 525d méér kost dan een 520d, zou ik veel liever opvullen met comfortzetels, verluchte voorzetels, de HiFi Pro, een glazen zonnedak en een automatische versnellingsbak. Maar da's elk zijn keuze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenWat is er eigenlijk mis met een 520d? Prijsverschil met een 525d is 6.000€ en met 180pk kan dat toch ook geen sukkelaar zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenKrijgt de 525d standaard ook niet een paar dingen extra, die een optie zijn op de 520d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNiks, is daar mis mee. Money talks: als je het budget hebt om een 525d te kopen, en je moet niks van andere zaken laten liggen die je wil: waarom niet dan? Want een 6-cilinder rijdt nu eenmaal smeuïger en aangenamer dan een 4-cilinder. Ook bij Europese diesels geldt het Amerikaanse N/A petrol engine adagium "there's no substitute for cubic inches".
Velen, vooral liefhebbers, zeggen dat de "beste optie" op een auto, een sterkere motor is. Ik ga daar maar deels mee akkoord: voor een wagen waar je vaak mee rijdt om plezier te hebben, onderschrijf ik dat ... maar voor een daily waarmee je vooral werkkilometers aflegt aan legale snelheden, in file, enz. heb ik veel liever wat extra features binnenin de auto die 't me aangenamer maken, dan een krachtiger motor. Concreet: de ca. 7.500 EUR dat een 525d méér kost dan een 520d, zou ik veel liever opvullen met comfortzetels, verluchte voorzetels, de HiFi Pro, een glazen zonnedak en een automatische versnellingsbak. Maar da's elk zijn keuze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNiks, is daar mis mee. Money talks: als je het budget hebt om een 525d te kopen, en je moet niks van andere zaken laten liggen die je wil: waarom niet dan? Want een 6-cilinder rijdt nu eenmaal smeuïger en aangenamer dan een 4-cilinder. Ook bij Europese diesels geldt het Amerikaanse N/A petrol engine adagium "there's no substitute for cubic inches".
Velen, vooral liefhebbers, zeggen dat de "beste optie" op een auto, een sterkere motor is. Ik ga daar maar deels mee akkoord: voor een wagen waar je vaak mee rijdt om plezier te hebben, onderschrijf ik dat ... maar voor een daily waarmee je vooral werkkilometers aflegt aan legale snelheden, in file, enz. heb ik veel liever wat extra features binnenin de auto die 't me aangenamer maken, dan een krachtiger motor. Concreet: de ca. 7.500 EUR dat een 525d méér kost dan een 520d, zou ik veel liever opvullen met comfortzetels, verluchte voorzetels, de HiFi Pro, een glazen zonnedak en een automatische versnellingsbak. Maar da's elk zijn keuze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
Sophistograu, satijnglans raamomlijsting/dakrails, deze 19" wielen (na aandrang van mij ), sportzetels in leder zimt en alu sierlijsten. Dat gaat zeer knap zijn.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn vriend Davy, die mijn copiloot was tijdens de Ardennenrit, heeft vandaag een E61 520d besteld zoals hierboven.
Sophistograu, satijnglans raamomlijsting/dakrails, deze 19" wielen (na aandrang van mij ), sportzetels in leder zimt en alu sierlijsten. Dat gaat zeer knap zijn.
Ziet er een knappe config uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten520d, pauper.
Eigenlijk zijn we rotverwend met al dat vermogen. Ik weet nog welke negatieve commentaren er waren toen de 116d uitkwam. Deze 'ondergemotoriseerde' 116d wordt in de Autogids getest in het sprintje tot 100 in 9,9 seconden. Dat zijn tijden die goed 10 jaar geleden zelfs niet door een 325tds gehaald werden. Toen vonden we dat een sportdiesel, nu vinden we dat traag en voor paupers...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment