Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
525d sportautomaat even uitgeteld : zomaar eventjes 6000 euro duurder geworden (met identieke zelfde opties als huidige wagen - mei 200 ! Kan al tellen ! (rekening houdend dat in mijn huidige wagen High End Audio momenteel bij nieuwe uitvoering voorlopig niet kan besteld worden en toch een optie is van 2140 euro)
Comment
-
Vandaag in de garage gaan kijken. Stonden der in de atelier twee te blinken. PRACHTIG ding. Twee 520d's natuurlijk. Eentje donkergrijs/bruin leder, eentje zwart/zwart met blackline.
Der wordt dus eentje besteld hier. (Voor ouders, ik ga oude 5 touring overnemen, 1-serie gaat de deur uit).
Comment
-
520D
Ik sta op het punt om een 520D te bestellen , liefst met M-pakket. ( alleen al voor de prachtige stof/alcantara zetels )
Ik ben nog wel aan't twijfelen of ik de M-sportophanging wel zou nemen met de 19' velgen.
Iemand hier ervaring mee op de F10 ? Is de demping dan niet veel minder dan met de standaard ophanging of misschien moet ik de Damping Control als optie bijbestellen ?
Graag jullie advies .
Thanks
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenNiemand ervaring met de M-sportophanging in combinatie met 19' ?
( zelf heb ik op 3-reeks 18' en m-sportophanging en dat vind ik zelf af en toe te hard, het lijkt alsof passagiers er meer last van hebben want die wijzen er mij meestal op dat de ophanging zeer hard is)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenIk sta op het punt om een 520D te bestellen , liefst met M-pakket. ( alleen al voor de prachtige stof/alcantara zetels )
Ik ben nog wel aan't twijfelen of ik de M-sportophanging wel zou nemen met de 19' velgen.
Iemand hier ervaring mee op de F10 ? Is de demping dan niet veel minder dan met de standaard ophanging of misschien moet ik de Damping Control als optie bijbestellen ?
Graag jullie advies .
Thanks
Wij hebben eentje lopen met 19" en sportophanging. 't Is een beetje droog maar voor mij nog steeds zeer acceptabel qua comfort. Zou het zeker durven overwegen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenGisteren ging ik de X5 afhalen na onderhoud en zo 2 karren ervan op de parking zag ik iets staan... Ik waande me even in de toekomst op de dag dat ik mijn nieuwe kar ging halen
Maar dan plots zag ik geen M-pack, geen chroom raamomlijsting...
Kleur vond ik wel de max!
kan er iemand zeggen of er op deze achteraan ook 245 staat of dat het zoals op de sedan 275 is ? want ik vind ze uiteindelijk nog wel mooi naar buiten staan ... maar weeral hetzelfde verhaal ... spijtig want ze staan er dik onder maar ik ga ze niet nemen ...
Comment
Comment