Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Prachtig!
      freude am fahren

Comment

• Deze mag over twee jaar bij het einde van de lease m'n Mondeo vervangen...

Comment

• 525d sportautomaat even uitgeteld : zomaar eventjes 6000 euro duurder geworden (met identieke zelfde opties als huidige wagen - mei 200 ! Kan al tellen ! (rekening houdend dat in mijn huidige wagen High End Audio momenteel bij nieuwe uitvoering voorlopig niet kan besteld worden en toch een optie is van 2140 euro)

Comment

• Die 520d, zet maar af.

Comment

• Vandaag in de garage gaan kijken. Stonden der in de atelier twee te blinken. PRACHTIG ding. Twee 520d's natuurlijk. Eentje donkergrijs/bruin leder, eentje zwart/zwart met blackline.

Der wordt dus eentje besteld hier. (Voor ouders, ik ga oude 5 touring overnemen, 1-serie gaat de deur uit).

Comment

• Comment

• Comment

• 520D

Ik sta op het punt om een 520D te bestellen , liefst met M-pakket. ( alleen al voor de prachtige stof/alcantara zetels )
                    Ik ben nog wel aan't twijfelen of ik de M-sportophanging wel zou nemen met de 19' velgen.
                    Iemand hier ervaring mee op de F10 ? Is de demping dan niet veel minder dan met de standaard ophanging of misschien moet ik de Damping Control als optie bijbestellen ?

Graag jullie advies .

Thanks

Comment

• In IRL is ie nog tien keer mooier! Wat een beauty!!

Comment

• Mijn god, die zilveren en sophisto grijze
                        Wat een zaaaaaalige wagens...
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• denk dat zwarte dakrails op sophisto grijze in combinatie met shadowline hoogglans nog mooier zouden zijn
                          die gesatineerde dakrails doen mij wat aan audi denken

Comment

• M-sportophanging

Niemand ervaring met de M-sportophanging in combinatie met 19' ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                              Niemand ervaring met de M-sportophanging in combinatie met 19' ?
                              Ik zou beiden niet combineren; Door de 19' velgen is de wielkast reeds mooi gevuld, dus voor het esthetisch aspect moet je het volgens mij niet doen; Qua comfort lijkt me de combinatie van beiden te hard te zijn ( tenzij je natuurlijk veelal autosnelweg doet, waar je er minder last van hebt)

( zelf heb ik op 3-reeks 18' en m-sportophanging en dat vind ik zelf af en toe te hard, het lijkt alsof passagiers er meer last van hebben want die wijzen er mij meestal op dat de ophanging zeer hard is)

Comment

• M pakket

OK , dan ga ik voor de standard ophanging of de damping control option.

Bij een wagen met M pakket zijn de wielkasten evengoed gevuld ? Kan F11 met M pakket nog niet in real life zien daar het maar leverbaar is vanaf november.
                                Last edited by gupe; 09/09/2010, 18:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                                  Ik sta op het punt om een 520D te bestellen , liefst met M-pakket. ( alleen al voor de prachtige stof/alcantara zetels )
                                  Ik ben nog wel aan't twijfelen of ik de M-sportophanging wel zou nemen met de 19' velgen.
                                  Iemand hier ervaring mee op de F10 ? Is de demping dan niet veel minder dan met de standaard ophanging of misschien moet ik de Damping Control als optie bijbestellen ?

Graag jullie advies .

Thanks

Wij hebben eentje lopen met 19" en sportophanging. 't Is een beetje droog maar voor mij nog steeds zeer acceptabel qua comfort. Zou het zeker durven overwegen.
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Zelfs in 't zilver wondermooi!

Comment

• 2 zeer mooie kleuren zelfs

" nog 2 jaar wachten "

Comment

• touring is eigenlijk een pak knapper dan de sedan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                          Gisteren ging ik de X5 afhalen na onderhoud en zo 2 karren ervan op de parking zag ik iets staan... Ik waande me even in de toekomst op de dag dat ik mijn nieuwe kar ging halen

Maar dan plots zag ik geen M-pack, geen chroom raamomlijsting...

Kleur vond ik wel de max!

kan er iemand zeggen of er op deze achteraan ook 245 staat of dat het zoals op de sedan 275 is ? want ik vind ze uiteindelijk nog wel mooi naar buiten staan ... maar weeral hetzelfde verhaal ... spijtig want ze staan er dik onder maar ik ga ze niet nemen ...

Comment

Working...
                                          X