Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wielen kruisspaak 312 Ferricgrey : banden vooraan : 245/30 R20Y en achteraan : 275/30 R20Y
    PRIJS : 3.325 euro bestelcode SZS6A

Wielen V-spaak 356 Ferricgey : banden vooraan : 245/30 R20Y en achteraan : 275/30 R20Y
    PRIJS : 3.485 euro bestelcode SZS8A

(Beide als optie-prijs in originele prijslijst september 5 Touring F-11)

Vandaag bij JORSSEN even gaan kijken ... lichtgrijze uitvoering binnen staan met 20" velgen 5-sterspaak ... andere 2-uitvoeringen binnen met 18" velgen ... Deze komen te klein over ; voor de "look" minimum een 19" velg ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
      Als ik dit zie toch wel wat spijt dat ik niet gewacht heb om mijn E61 te vervangen door deze !
      (momenteel rij ik met E 350cdi AMG pack, waar ikeigenlijk wel heel tevreden over ben, behalve verbruik dan van ca 10l)
      Ik vind de E break toch ook een zeer knappe wagen. Ziet er zeer robuust uit. Is sowieso een pak knapper dan de berline.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Zeer knap dat M-sportpakket in combinatie met de zilveren kleur. Ook vind ik die 19'ers knap en perfect qua grootte. Enkel zou ik een berline kiezen, een 535d en dat zimt leder. Perfectie² imo.
        OO 00 OO

Comment

• Zonet even gekeken bij BMW op de configurator en bij motoren staat dit:

Komt er geen 530i ?

Comment

• 528i neemt die plaats in, is ook dezelfde motor dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Ik vind de E break toch ook een zeer knappe wagen. Ziet er zeer robuust uit. Is sowieso een pak knapper dan de berline.

Inderdaad zoals de touring ook veel knapper is als de nieuwe 5 berline.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                528i neemt die plaats in, is ook dezelfde motor dacht ik
                zonder de directe injectie dan

Comment

• 520D

zopas gaan kijken naar de showroom en in real life is de touring nog zoveel mooier . Prachtige bak.

Ik ben er nog niet uit welke ik ga bestellen , met of zonder M-pakket . Verkoper zei me dat M-pakket met standard ophanging en 18' wielen sowieso de vering harder is dan zonder M-pakket. Dit omdat de banden een lager profiel hebben .

Ben ik ook nog niet uit of ik voor de 184 pk ga of voor de 163 pk . Zul je dit voelen in't rijden , heb enkel nog maar met de 163 pk gereden.

Graag jullie advies

Comment

• Veel verschil tussen 163pk en 184pk zal je niet voelen omdat een diesel het vooral moet hebben van z'n koppel. En dat koppel blijft in beide gevallen ongewijzigd. Ik denk dat je het enkel wat gaat voelen in de hoogste toeren.
                    OO 00 OO

Comment

• Voor het eerst zie ik een 5-reeks liever als sedan dan als touring.

Comment

• Ik heb altijd liever een sedan gezien dan een break. Bij dit model is dat niet anders, hoewel ik moet toegeven dat ik deze 5 break terug mooi vind sinds de E34.
                        OO 00 OO

Comment

Veel verschil tussen 163pk en 184pk zal je niet voelen omdat een diesel het vooral moet hebben van z'n koppel. En dat koppel blijft in beide gevallen ongewijzigd. Ik denk dat je het enkel wat gaat voelen in de hoogste toeren.
                          In het optrekken en hernemingen ga je dit niet voelen denk je ? Is toch 21 pk verschil ?
                          Dan kan ik best voor de 163 pk gaan ?

Zal het M-pakket nog goed staan met de 18' velgen ? Ben een beetje bang voor de 19' velgen dat de demping te hard is

Comment

• Koppel zit zogezegd onderaan in het toerenbereik, pk's bovenaan. Wat je met zo een afgeknepen versie hebt is dus dat hij even hard trekt als de normale versie tot een bepaald toerental ( rond de 3800 toeren ofzo?) en dan wat minder begint te trekken waar de 184 blijft doortrekken. Als je onder het toerental blijft waarop hij begrensd is ga je dus niks merken, daarboven wel. Het ligt dus wat aan je rijstijl
                            veel doortrekken: 184 pk als het niet te duur is of chippen
                            rustige rijstijl: 163 pk

1 maat kleiner of groter qua velgen ga je niet voelen denk ik

Comment

Ik heb altijd liever een sedan gezien dan een break. Bij dit model is dat niet anders, hoewel ik moet toegeven dat ik deze 5 break terug mooi vind sinds de E34.
                              Volgens mij wordt binnenkort ergens een 7 vervangen door een 5...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Volgens mij wordt binnenkort ergens een 7 vervangen door een 5...
                                Hij mag dan eens de vraagprijs van zijn 740d pm'en

Comment

• Temeer nieuwe 5-reeksen ik zie rondrijden, temeer ik content ben met mijn 7.
                                  OO 00 OO

Comment

Temeer nieuwe 5-reeksen ik zie rondrijden, temeer ik content ben met mijn 7.
                                    5 sedan matig mooi (grote 3 / kleine 7, weinig karakter vind ik, à la Audi)
                                    5 touring en 7 prachtig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                      5 sedan matig mooi (grote 3 / kleine 7, weinig karakter vind ik, à la Audi)
                                      5 touring en 7 prachtig !

Mooi gezegd , ben ik van die mening !!!

Comment

• Ook van deze mening ... Trouwens nieuwe 5 touring terug even mooi als 1 ste uitvoering nl. E34 ! Heb trouwens alle reeksen gehad : E34 touring, E39 touring, E61 en sinds mei 2008 E61 facelift touring ...

Comment

• Deze namiddag ben ik efkes gaan piepen naar Monserez Kortrijk naar de nieuwe touring ...
                                          fuck die is knap

Er stond 1tje in sophistograu met zimmer brown leder : machtig mooi

wel 58k voor een zeer goed uitgeruste 520d ...

De E61 is precies veel verouderd nu

Comment

Working...
                                          X