milaar zo moeten ze niet gaan beginnen ...dat ze maar maken dat ze de mijne in elkaar vijzen ...ik snak naar een comfortabele cruiser...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichtennet proefrit gedaan met 520d met sportautomaat;
mijn mening: kan vlot mee in dagdagelijkse verkeer, heeft een vrij goede lineaire versnelling in huis maar dus geen 'kickdowneffect' , hetgeen ik toch wel een beetje miste en ik denk zeker nadat je hem enkele maanden zou hebben en je het- weliswaar goede basisvermogen- al lang gewoon bent ; misschien is de 525d wel het beste compromis qua prestaties/prijs ; Wel goede geluidsdemping van de motor vond ik in vergelijking met mijn huidige 320d coupe ;
Als je power en pit wil, moet je naar de 530d gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bezinga Bekijk Berichten
wat een zielige/basic tellerpartij is me datA Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls je een duw in de rug wil, moet je ook de 525d laten (die is ook zéér lineair), maar voor de 530d gaan. De 520d is minder lineair dan de 525d zelfs, en ook niet veel trager. De 525d is een (vrij dure) keuze die m.i. enkel kan verantwoord worden door de veel aangenamere Laufkultur.
Als je power en pit wil, moet je naar de 530d gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls je een duw in de rug wil, moet je ook de 525d laten (die is ook zéér lineair), maar voor de 530d gaan. De 520d is minder lineair dan de 525d zelfs, en ook niet veel trager. De 525d is een (vrij dure) keuze die m.i. enkel kan verantwoord worden door de veel aangenamere Laufkultur.
Als je power en pit wil, moet je naar de 530d gaan.
Ipv 4500 euro meerprijs, voor 900 euro ofzo laten chippen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenGe kunt de 525d toch chippen. Bij de huidige 3 reeks zijn enkel de injectoren anders tussen een 325d en 330d... blok en turbo identiek. Bij de nieuwe 5 reeks zijn ze 100% identiek
Ipv 4500 euro meerprijs, voor 900 euro ofzo laten chippen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichtennet proefrit gedaan met 520d met sportautomaat;
mijn mening: kan vlot mee in dagdagelijkse verkeer, heeft een vrij goede lineaire versnelling in huis maar dus geen 'kickdowneffect' , hetgeen ik toch wel een beetje miste en ik denk zeker nadat je hem enkele maanden zou hebben en je het- weliswaar goede basisvermogen- al lang gewoon bent ; misschien is de 525d wel het beste compromis qua prestaties/prijs ; Wel goede geluidsdemping van de motor vond ik in vergelijking met mijn huidige 320d coupe ;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenBij welke bmw garage geeft volgens jullie de beste service? (vandaag naar BMW D'Haeninck in Lochristi geweest en viel toch dik tegen kwa uitleg enz.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDaeninck is in Latem of Oudenaarde, in Lochristi is het Verstraeten.
Comment
-
+ YouTube Video
Betere start en je zit rond de 8.5 sec, geen idee hoe snel BMW opgeeft?
+ YouTube Video
Onder de 7 lijkt me mogelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet verschil in sound.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet verschil in sound.2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hybris Bekijk BerichtenUit mijn boxen is er niet zoveel verschil hoor kon spectaculairder
De eerste is veel minder diep qua geluid...
530d klinkt veel mooier... nen echten 6 cilinder...
nu zou ik graag de 525d eens horen. vermoedelijk net zoals de 530d?Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenEcht wel.
De eerste is veel minder diep qua geluid...
530d klinkt veel mooier... nen echten 6 cilinder...
nu zou ik graag de 525d eens horen. vermoedelijk net zoals de 530d?
Comment
Comment