19inch zou beter zijn. 18inch ziet er niet zo spectaculair uit...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenVerkeerde velgen en verkeerde kleur .... De uitlaten zouden dikker gemogen hebben vind ik ....
De uitlaten mochten misschien iets dikker zijn, maar ze vallen ook minder op omdat ze zwart van kleur zijn. Dat contrasteert minder met de zwarte diffusor.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenDie 18ers trekken in het echt ook op niks .. Begrijp niet dat ze zo iets uitbrengen ...Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenjullie zouden beter foto's nemen van wat jullie tegen komen ...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenDie 18ers trekken in het echt ook op niks .. Begrijp niet dat ze zo iets uitbrengen ...
Het geeft voor mij visueel het zelfde uitzicht als de standaard 18" op de M3 (e92),
-te klein- 19" is een must.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichtenhaha, den Alexanderr, oe is't ?
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenWanneer komt de X-drive in de 5 ??1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment