Toch tijdje wachten allemaal. Succes wss. De onze wordt half februari geleverd. Geduld hebben zeker.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEn je velgen zie je wel als je aan het rijden bent?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIs toch bij elk merk zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenbij lexus niet, de gs heeft standaard meedraaiende xenons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenBMW 3 coupé/cabrio hebben ook standaard xenon. Daarmee dat het nogal vreemd is dat een duurder model als de 5 dit niet heeft. (al dan niet met led angel eyes)
Een 5 serie gaat van basis 520i tot high-end 550i, dus kunnen ze hier binnen niet differentiëren met de standaard opties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenDeze morgend bericht gekregen dat ze hem vandaag gingen in elkaar steken ;-) is er dus eentje van ne vrijdag en ni van ne maandag !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie van de vrijdag zijn nog erger hé maat! Heel de week al stalen karren ineengevezen, tegen de vrijdag zijt ge dat kotsbeu en maakt ge'r u snel vanaf om 't weekend in te kunnen zetten.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNeen, maar die zie ik wel als ik naar mijn wagen kijk. Als je naar je wagen toestapt zie je de velgen... ik bedoel, die lichten zie je echt bijna nooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenVandaag de eerste Touring in het straatbeeld gezien. Stond op standaarvelgen, en zelfs dan is het een superknapper verschijning!
Ik viel bijna van m'n fiets van wat een knappe verschijning dat is.
Comment
-
-
Comment
-
Comment
-
De 19'ers van het M-sportpakket vinden velen te klein. 20'ers zijn mooi, maar volgens Hamann kan het ook in 21".
Ik heb dit altijd mooie velgen gevonden. Ik heb ze zelfs onder mijn 740d overwogen, maar ze zijn zeer duur. Ik heb eens een prijslijst van Hamann gekregen en deze velgen in 21" met banden kosten goed €8.000,-.
Meer foto's hier.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment