Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toch tijdje wachten allemaal. Succes wss. De onze wordt half februari geleverd. Geduld hebben zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      En je velgen zie je wel als je aan het rijden bent?
      Neen, maar die zie ik wel als ik naar mijn wagen kijk. Als je naar je wagen toestapt zie je de velgen... ik bedoel, die lichten zie je echt bijna nooit.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
        Is toch bij elk merk zo
        bij lexus niet, de gs heeft standaard meedraaiende xenons

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          bij lexus niet, de gs heeft standaard meedraaiende xenons
          BMW 3 coupé/cabrio hebben ook standaard xenon. Daarmee dat het nogal vreemd is dat een duurder model als de 5 dit niet heeft. (al dan niet met led angel eyes)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            BMW 3 coupé/cabrio hebben ook standaard xenon. Daarmee dat het nogal vreemd is dat een duurder model als de 5 dit niet heeft. (al dan niet met led angel eyes)
            Een coupé/cabrio wordt volgens de prijszetting in een andere modelreeks gezien dan de basisuitvoering 'berline'. Daar kunnen ze de standaardopties dus anders definiëren.

Een 5 serie gaat van basis 520i tot high-end 550i, dus kunnen ze hier binnen niet differentiëren met de standaard opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              Deze morgend bericht gekregen dat ze hem vandaag gingen in elkaar steken ;-) is er dus eentje van ne vrijdag en ni van ne maandag !!
              Die van de vrijdag zijn nog erger hé maat! Heel de week al stalen karren ineengevezen, tegen de vrijdag zijt ge dat kotsbeu en maakt ge'r u snel vanaf om 't weekend in te kunnen zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Die van de vrijdag zijn nog erger hé maat! Heel de week al stalen karren ineengevezen, tegen de vrijdag zijt ge dat kotsbeu en maakt ge'r u snel vanaf om 't weekend in te kunnen zetten.
                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Neen, maar die zie ik wel als ik naar mijn wagen kijk. Als je naar je wagen toestapt zie je de velgen... ik bedoel, die lichten zie je echt bijna nooit.
                  Zoals je zelf zei: ieder zijn goesting. Mijn pa heeft ook gekozen voor de xenons ipv andere velgen. Wij zullen de standaard rims hebben. Ieder zijn prioriteiten...

Comment

• Vandaag de eerste Touring in het straatbeeld gezien. Stond op standaarvelgen, en zelfs dan is het een superknapper verschijning!
                    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                      Vandaag de eerste Touring in het straatbeeld gezien. Stond op standaarvelgen, en zelfs dan is het een superknapper verschijning!
                      Vandaag m'n eerste zien rijden, zwart, shadowline, sportophanging en 19 inch 331 velgen.

Ik viel bijna van m'n fiets van wat een knappe verschijning dat is.

Comment

• Oeeeh hij is zalig!

Comment

Oeeeh hij is zalig!

Comment

Oeeeh hij is zalig!
                            Foto's please

Comment

Oeeeh hij is zalig!
                              Morgen ringdoop?

Comment

• De 19'ers van het M-sportpakket vinden velen te klein. 20'ers zijn mooi, maar volgens Hamann kan het ook in 21".
                                Ik heb dit altijd mooie velgen gevonden. Ik heb ze zelfs onder mijn 740d overwogen, maar ze zijn zeer duur. Ik heb eens een prijslijst van Hamann gekregen en deze velgen in 21" met banden kosten goed €8.000,-.

Meer foto's hier.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

PER-FECT
                                  2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Gans de auto om zeep.

Comment

• Bah... te groot. Past echt niet onder die auto.
                                      Velgen vind ik an sich eigenlijk niet zo lelijk maar 't past gewoon niet onder zo'n F11.

Comment

• Nice!

Misschien iets voor de Wannes?

Comment

• Als ik door de optielijst van bmw blader, zie ik dat 18" velgen €1.620 kosten en een 19" kost €2.500 of €3.110.

Wat rechtvaardigt die meerkost?

Comment

Working...
                                          X