Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• stond vandaag een voor me aan de carwash.

De achterkant vind ik maar zozo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Als ik door de optielijst van bmw blader, zie ik dat 18" velgen €1.620 kosten en een 19" kost €2.500 of €3.110.

Wat rechtvaardigt die meerkost?
      groter is duurderrr , toch normaal , niet
      1991 Audi S2 coupe
      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Die Hamann velgen vallen nog mee maar die prijs

Comment

• Ik vind ze wel iets hebben die velgen, mss iets te pimp naar mijn goesting maar het valt nog mee.

Comment

• Velgen zijn me veel te pimp, maar wat een geile bak met shadowline en een deftige maat van velg eronder.

Comment

• Deze velgen in 21" zijn perfect onder de BMW 7. Voor de 5 zijn ze echt te groot. In combinatie met deze overdreven verlaging vind ik het zelfs lelijk.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                Net 528i, sportautomaat, exclusive line-plus pakket gaan bestellen.
                Vrijdagen zijn meestal leuk, soms nog iets meer dan anders :-D
                Benzine

Comment

• Yes, benzine. Rijden 5-diesels genoeg rond.

Comment

• In de AMS wordt de 528i samen met de 520d als de coup de coeur motor aangestipt in de gammatest.

Comment

• Heel benieuwd wat die 528i zal geven een keer dat ik der mee kan rijden. We hebben hem dus niet kunnen testen in een 5. Maar iets zegt mij dat dat allemaal gaat in orde komen :-D.

Comment

• 't Is een leuke motor in een dergelijke auto. M'n ma rijdt met een 630CiA Cabrio, dus vergelijkbaar gewicht en vergelijkbare motor. Dat rijdt vlot, soepel en heeft een mooie discrete klank. Het wordt er evenwel geen bommetje mee, daarvoor moet je wat meer cilinderinhoud of drukvulling halen. Wel een erg aangename combinatie, die aanzet tot eerder rustig genietend rijden.

Comment

• Wel, heb dus een 630 cabrio getest om toch een wat het gevoel van de drieliter te krijgen.
                          Hij rijdt idd hoe je het beschrijft, hij is zeker niet traag maar vooral vlot en aangenaam.

Comment

• Zijn er foto's van de F11 met de V-spaak styling 356 in het ferricgrey ? De velg vind ik wel, maar nergens in het ferricgrey...

Comment

• Vandaag voor het eerst eent IRL gezien.
                              Zeer knap en dan nog met een prachtige bruine kleur
                              Ik vind echt gewoon een heel nette auto, spijtig dat pa die ruimte niet nodig heeft .
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peter72 Bekijk Berichten
                                Vandaag naar garage gereden en een met en een zonder xenons nast elkaar gezet buiten met lichten aan. Keuze was snel gemaakt, het verschil is enorm.
                                Dan maar gegaan voor het Belgisch compromis : en Xenons en 18 inch velgen mits een kleine opleg.
                                De 331-velgen hebben vanachter 275/35 maat en die is goed voor Deutsche autobahn, maar voor onze wegen?
                                Verstandige keuze. In die lange wintermaanden zal je er geen spijt van hebben. Als je in het donker met de wagen rijdt zal je het verschil merken. En zolang je dat lelijke M-pakket niet neemt is 18" ruim voldoende. En je comfort blijft gevrijwaard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  bij lexus niet, de gs heeft standaard meedraaiende xenons
                                  Maar die begint vanaf 51k euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    bij lexus niet, de gs heeft standaard meedraaiende xenons
                                    Ze moeten iets doen om die verkocht te krijgen natuurlijk!

Comment

• Vraagje voor de techneuten of de kenners:

Weet iemand waarom er met een iPhone geen foto van de beller op het GPS-scherm komt en met een Blackberry wel?

edit: en waarom de agenda van een iPhone niet op het GPS-scherm kan worden getoond en van sommige andere telefoons wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Vraagje voor de techneuten of de kenners:

Weet iemand waarom er met een iPhone geen foto van de beller op het GPS-scherm komt en met een Blackberry wel?

edit: en waarom de agenda van een iPhone niet op het GPS-scherm kan worden getoond en van sommige andere telefoons wel?
                                        Misschien de beperkte bluetooth functionaliteit van de iphone?

Comment

• Comment

Working...
                                          X