Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heel benieuwd wat die 528i zal geven een keer dat ik der mee kan rijden. We hebben hem dus niet kunnen testen in een 5. Maar iets zegt mij dat dat allemaal gaat in orde komen :-D.
't Is een leuke motor in een dergelijke auto. M'n ma rijdt met een 630CiA Cabrio, dus vergelijkbaar gewicht en vergelijkbare motor. Dat rijdt vlot, soepel en heeft een mooie discrete klank. Het wordt er evenwel geen bommetje mee, daarvoor moet je wat meer cilinderinhoud of drukvulling halen. Wel een erg aangename combinatie, die aanzet tot eerder rustig genietend rijden.
Wel, heb dus een 630 cabrio getest om toch een wat het gevoel van de drieliter te krijgen.
Hij rijdt idd hoe je het beschrijft, hij is zeker niet traag maar vooral vlot en aangenaam.
Vandaag voor het eerst eent IRL gezien.
Zeer knap en dan nog met een prachtige bruine kleur
Ik vind echt gewoon een heel nette auto, spijtig dat pa die ruimte niet nodig heeft .
Vandaag naar garage gereden en een met en een zonder xenons nast elkaar gezet buiten met lichten aan. Keuze was snel gemaakt, het verschil is enorm.
Dan maar gegaan voor het Belgisch compromis : en Xenons en 18 inch velgen mits een kleine opleg.
De 331-velgen hebben vanachter 275/35 maat en die is goed voor Deutsche autobahn, maar voor onze wegen?
Verstandige keuze. In die lange wintermaanden zal je er geen spijt van hebben. Als je in het donker met de wagen rijdt zal je het verschil merken. En zolang je dat lelijke M-pakket niet neemt is 18" ruim voldoende. En je comfort blijft gevrijwaard.
Comment